VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladegti Avgust 09, 2018, 02:03:59 posle podne
-
Pozz svima, desava se ista stvar na plinu i na benzinu da samo postepenim tj laganijim dodavanjem gasa auto vuce ok, do nekih srednjih obrtaja a nakon toga sve vise nece sto su veci obrtaji i svako ostrije dodavanje gasa auto se gusi i ne prima gas. Ja sam vec negde pomenuo ovaj problem ovde na forumu, vise nemam pojma gde i neko mi je dao Cveletov broj, cuo sam se sa njim par puta i nikako da se ujurimo a 300km mi je daleko pa sam resio da pokupujem sve novo sto bi moglo biti uzrok ovog ...nja. Citajuci i guglajuci ja bih kupio za pocetak protokomer, n75 ventil i map senzor. Sve vezano za ovo sto mislite da bi mogao biti uzrok pisite ovde a ja cu da kupujem i menjam dok ne resim problem, tako mi je lakse nego da jurim majstore. Unapred hvala!
-
Jesi kacio na dijagnostiku? Ne razumem se u te motore ali to je prvo sto bi trebao uraditi.
-
Ma kacio jbg, u Uzicu jedan mi uzeo 10000din nesto ucitavao neki program i onda ga zakljucao kako kaze, sta mu to znaci pojma nemam i krenem uz Cajetinu i ono opet pocne da trza na nekih 140-150kmh
-
a imas li ti dovoljan pritisak na railu?
-
Na sta se konkretno misli, nisam razumeo to rail...
-
Pritisak goriva pre dizni.
-
Ali on zeza na oba goriva da tako kazem
-
Ako ti nije skupo da nabavis boost satic, pa da vidis da nije do turba ili nekog ventila, je l' osecas da turbo ne puni ili bas seca kao kad nema dovoljno goriva?
-
Ma sta skupo samo da ovo resim vise bubreg cu prodati :) Kako se tj gde kaci taj satic, rado cu to da nabudzim i kakav i gde da trazim? On se ponasa kao da ima previse goriva, (na plin i benz isto) stisnes po gasu on se davi i pobrljuje, popustis gas on gazi bolje... i tako ga trazim na gasu, ne stiskam naglo i tako vec.....
-
Ja sam imao iste simptome na oba goriva, na istom motoru. Zamenio sam protokoner, auto kao nov bio posle toga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Po tome sto pricas rekao bih da nije turbo ipak, pre ce biti da protokomer brljavi. Probaj da ga ocistis sam:
https://axleaddict.com/auto-repair/clean-replace-vw-audi-maf-diy
-
Menjam ga svakako samo da nadjem pravi, da li da jurim da mi buraz uzme u Berlinu ili moze i kod nas da se nadje? I samo jos da napomenem da vise zeza kada je auto opterecen tj uzbrdo, sto je mozda i logicno je li... biggrin
-
(https://s15.postimg.cc/58ctw76on/Screenshot_20180811-093348.png) (https://postimg.cc/image/58ctw76on/)
-
A da na nekom otpadu skines polovan pa probas i ako radi kupis a ako ne radi mozda nije do njega pa da ne bacas pare
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Probao i sa otpada i ucini mi se kao nesto bolje ali samo mi se ucini i vratih ga. E nije skup nov ni 230000 da znam da je to resenje, a juce svratim u Prijepolju u neki servis i ociste protokomer nekim sprejem na bazi nekog alkohola, vidim osusi se sve za pola minuta i vratim ga i otprilike isto ide... i na putu do kuce u jednom trenutku vratim ga u drugu i gas, preteknem neka dva auta i prebacim u trecu i cuje se detonacija iz auspuha... Zna li neko na sta to ukazuje?
-
Jesi menjao sta na auspuhu? Meni na kecu redovno puca svaki put kad pustim gas, ako je dobro zagrejan, ali sve je izbaceno osim zadnjeg lonca.
Mozda ni taj protokomer sa otpada nije bio dobar.
Oteraj na dijagnostiju, pa nam reci koje greske izbacuje.
-
Sve se moze proveriti preko vcds-a...nemoj bacati pare i kupovati redom delove i ici metodom eliminacije...
kanal 002 , merenje MAF-a , imas tacne vrednosti koje treba da ocitava protokomer na leru i pri punom gasu...
kanal 030,032,033 - gorivo, lamda sonda,afr
kanal 115 - pritisak turba
kanal 114 - n75 ventil
Samo treba naci nekog dobrog majstora...
Meni covek iz Grcke uz par logova utvrdio kvar na kolima, a lokalni majstori me vozali pola godine...
-
Nisam nista, auspuh je fabricki siguran sam mada se i ranije desavalo da malo na auspuh se zacuje kada ga isforsiram prvom negde da slajfa pa prebacim u drugu, ne da detonira ono kao petarda vec onako malo ali tada je isao kako treba. Vidim sada i potrosnja na otvorenom gde ne bi trebala preci 9 jer ima dosta pod klimom, on preko 12 tng sto ni malo nije normalno a voznja krajnje izbegavanje gasa. biggrin Gde zivi covek iz Grcke da idem kod njega, u mojoj okolini nema nikoga osim tdi majstora, sa ovim kad dodjes oni beze ko djavo i kazu sta ovo vozis kupi dizela, a ja necu dizela kada cu peske ici...
-
Pa zivi u Grckoj , salim se malo, pa vidi sa Milperom, ali covek zivi u Grckoj stvarno
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Da li da se opet jurim sa Cveletom, neko mi rece da je on Tito za 1.8t i ja sam se cuo sa njim par puta i nikako da se uskladimo. E poslednji put kad smo se culi on kaze da mora auto da se ostavi da se vidi sta je, a ja ne mogu da ostavim auto... :8
-
Imam snimak aktuatora kako radi ili ne radi ali ne znam kako da ga ubacim da vidite. Dam pun gas on nista... cim pustim gas on se pomeri nekih 5-6 mm otprilike i vrati brzo i motor se smiri i to je to, da li i koliko on treba da radi i kako da ga proverim?
-
Samo da se javim jer problem konacno resen. Bio kod Cveleta, sve detaljno pregledano i odradjeno sve sto treba, pritusak turba nije bio dobar zbog losih creva nekih i podesavao je svasta nesto... jednom recju Doktor! Auto sada navlaci osmeh na lice svakim dodavanjem gasa... ludilo wub
-
Protokomer kupi nov i resio si problem.
-
Imam isti problem na Bubi 2002 1.8T 150ks, kad se naglo da pun gas cim dodje do 2500rpm tu krene da trza i da se gusi, kupio sam OBDII citac povezao ga i ustanovio da pri gusenju turbina nabija isti pritisak kao i kad radi normalno da napomenem ne gusi ona svaki put kad je stisnes, do turba nije, MAF radi normalno, e sad kad sam proveravao short term fuel trims dok idems polako prikazuje neke pozitivne cifre cim nabijes pun gas i kad krene da gusi cifra odmah pada na nulu i ja jos drzim pun gas dok ne probije tu "blokadu" cifra idalje na nuli i cim krene posle nekih 15-ak sekundi drzanja gasa kad krene ponovo da vuce normalno cifra skace na 23,4%, gledao sam po internetu da problem moze biti do pumpe za gorivo. Da kazem samo od servisa sta je vec radjeno, sva vakumska creva zamenjena, zamenjeno crevo za dovod vazduha do turbine, klapna gasa ciscena, svecice nove, MAF ciscen. Svaka pomoc dobro dosla. Hvala!
-
Uzaludno je cistiti crknuti MAF
-
ali MAF pokazuje citanja do 110-115g/s sto je normalno za njih zato mislim da nije MAF
-
Jel imao neko slicna iskustva?
-
Ja sam imao te simptome i bile su svecice za zamenu
-
Ko ima problem sa 1.8T, ja mu mogu reci samo jedno... CVELE!
-
Ko ima problem sa 1.8T, ja mu mogu reci samo jedno... CVELE!
Gde mogu da ga nadjem?
-
Cvetkovic Vladimir Cvele Beograd
Mobilni 064 1596570
(https://i.postimg.cc/XZPMQQ6K/Screenshot-20191017-130037-Maps.jpg) (https://postimg.cc/XZPMQQ6K)
-
Cvetkovic Vladimir Cvele Beograd
Mobilni 064 1596570
(https://i.postimg.cc/XZPMQQ6K/Screenshot-20191017-130037-Maps.jpg) (https://postimg.cc/XZPMQQ6K)
Hvala puno!
-
Imam isti problem na Bubi 2002 1.8T 150ks, kad se naglo da pun gas cim dodje do 2500rpm tu krene da trza i da se gusi, kupio sam OBDII citac povezao ga i ustanovio da pri gusenju turbina nabija isti pritisak kao i kad radi normalno da napomenem ne gusi ona svaki put kad je stisnes, do turba nije, MAF radi normalno, e sad kad sam proveravao short term fuel trims dok idems polako prikazuje neke pozitivne cifre cim nabijes pun gas i kad krene da gusi cifra odmah pada na nulu i ja jos drzim pun gas dok ne probije tu "blokadu" cifra idalje na nuli i cim krene posle nekih 15-ak sekundi drzanja gasa kad krene ponovo da vuce normalno cifra skace na 23,4%, gledao sam po internetu da problem moze biti do pumpe za gorivo. Da kazem samo od servisa sta je vec radjeno, sva vakumska creva zamenjena, zamenjeno crevo za dovod vazduha do turbine, klapna gasa ciscena, svecice nove, MAF ciscen. Svaka pomoc dobro dosla. Hvala!
Samo da javim da je problem resen, stvar je bila u tome da pumpa za gorivo ne nabija odgovarajuci pritisak, zamenio sam pumpu, auto je imao i problem sa iznenadnim gasenjem u toku voznje i na leru je dosta oscilirala kazaljka, zamenio sam protokomer (MAF) i bobine, auto sada radi fenomenalno, bolje nego ikad 7.5sec do 100km/h, hvala svima koji su ucestvovali u resavanju mog problema.
-
Opet ja i problemi... bio i kod Cveleta pre mesec-dva i nista nismo uradili ceo dan... vratio se kuci sa jos shebanijim autom a i ja :(
Menjali smo taj dan diht turbine onaj trokraki, crce mi senzor radilice bas kod njega pa je on isao po novi, neki bosch, sve zivo skidano i proveravano cak i uzubljenost kaisa, provera lanca bregastih, svi vakumi, sve je probao... na kraju sam otisao tako i on mi kaze da mora da se ociste benz dizne da je do njih. Auto ima problem da sto je toplije vreme on se losije ponasa tj ranije prestane da puni, ovih dana kada je toplo on na 4000 obrtaja vec pocinje da se gusi i nece, tako na benz i plin... Takodje recimo u trecoj bez gasa nizbrdo nakon nekih 1500 pa do 2000 obrtaja krene da cima (na plinu mnogo izrazenije) a dodatno u svemu tome rekao bih plivajuci sa nekim svojim luftom cuka i tuce, ma horor otkud i ne poslusah neke ljude da stavim fixni set ali cu prve prilike to uraditi a ovo smece cu niz neku strancinu otkotrljati hbo ga ko ga izmislio, procukao je nakon 5-6000km. Ima li ko savet sta da menjam, protokomer, ventil neki, crevo...? Stavljen je i nov ventil turbine iz originala, sa njim manje ovo trza nego sa starim ali trza i nece da puni do kraja, po nekad sastavi nesto preko 5000 obrtaja ali nece kako treba. Na leru radi jednako, nema problem...
-
Zar taj Cvele ne bese doktor za 1.8t? :)
Ne vidim zasto bi bile dizne ako zeza i na plinu. Kad se gusi, da li trokira kao da radi manje od 4 klipa ili samo nece da ide? Na leru kad turiras ne trokira?
Kupi konacno satic za pritisak turba da mozes da ispratis koliko puni i kad. :)
-
Zar taj Cvele ne bese doktor za 1.8t? :)
Ne vidim zasto bi bile dizne ako zeza i na plinu. Kad se gusi, da li trokira kao da radi manje od 4 klipa ili samo nece da ide? Na leru kad turiras ne trokira?
Kupi konacno satic za pritisak turba da mozes da ispratis koliko puni i kad. :)
Bese... ali se razocarah! Olaksah se za pozamasnu sumu i dovukoh se kuci u jos gorem stanju, i auto i ja... ne trokira, samo nece da ide od tog trenutka... a kupio bih rado ali kod nas nema nigde taj satic da valja da se nadje... ne znam da li da odem do uzica do turbo servisa ako mogu oni da utvrde da li je do turbine ili nesto oko toga...
-
Je li kacen na dijagnostiku, ima li nekih gresaka?
Ma kupi neki kineski satic sa KP, ima za 20e, samo da je na vakuum crevo, tj. mehanicki. Najbolje pretrazi Aliexpress i vidi koji model ima dobre ocene i kupi taj kod nas, ne verujem da ima previse modela, samo su drugaciji prodavci, radice.
-
Kacio je Cvele i na dijagnostiku i cistio plinske dizne, sve zivo je menjao, stavljao neke njegove delove i probao, kacio manometar da prati pritisak turbine i drugi za pritisak benz pumpe i tako sam probao i divljao po ulicama Bg i pokidao i trapove i sve zivo i nista... aktuator turbine podesavao nesto ali sve dzaba...
(https://i.postimg.cc/21gPLZLt/Screenshot-20210817-202829-Chrome.jpg) (https://postimg.cc/21gPLZLt)
(https://i.postimg.cc/34F6qffM/Screenshot-20210817-203127-Chrome.jpg) (https://postimg.cc/34F6qffM)
Imas neki savet koji od ova dva?
-
I je li izbacio neku gresku kada je kacio na dijagnostiku? Jeste pravili log u voznji ili je pratio samo cukicu?
Pilot je navodno "italijanska" marka, mada je to sve kina, mislim da ce raditi oba, taj crni mi lici na ove sa oglasa i nijedan nema negativnu ocenu:
https://www.aliexpress.com/item/4001265437380.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.19e6772fnmEFox&algo_pvid=32094491-6cb8-4262-8035-b8a249d5f528&algo_exp_id=32094491-6cb8-4262-8035-b8a249d5f528-29&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2210000015522841252%22%7D
https://www.aliexpress.com/item/1005001516149771.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.19e6772fnmEFox&algo_pvid=32094491-6cb8-4262-8035-b8a249d5f528&algo_exp_id=32094491-6cb8-4262-8035-b8a249d5f528-15&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2212000016424723852%22%7D
https://www.aliexpress.com/item/32871515792.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.19e6772fnmEFox&algo_pvid=32094491-6cb8-4262-8035-b8a249d5f528&algo_exp_id=32094491-6cb8-4262-8035-b8a249d5f528-18&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2265508001003%22%7D
https://www.aliexpress.com/item/32871895566.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.19e6772fnmEFox&algo_pvid=32094491-6cb8-4262-8035-b8a249d5f528&algo_exp_id=32094491-6cb8-4262-8035-b8a249d5f528-22&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2265456267030%22%7D
Ako auto zeza apsolutno isto na oba goriva, tesko da ce biti da su dizne zaribale i jedne i druge u isto vreme, problem je ili turbo ili struja ili vakuumi, ali ajde ovo poslednje da odstranimo ako je to sve proveravao. Najbolje da stavis cajger za turbo i snimis sta se desava u voznji. Aktuator na turbu mozes i sam da probas sa kljucem desetkom, prosto je kao pasulj, samo ne smes da preteras, po dva kruga matice maks da se pomera. Evo ti klip da pogledas, nije bas najpristupacnije, mislim da je malo lakse kad se skine poklopac plasticni, ja sam sam stelovao nakon sto su mi radili turbo dok nisam uboo taman kako je po mapi.
Tebi nije cipovan auto?
-
Pa nemam pojma sta je radio, nesto kao da benz pritisak ako je 3 bara onda ukupan pritisak sa turbom mora biti 3.8-4 bara... i tako je i bilo ali na vecim obrtajima je padao pritisak pa je cackao aktuator, a i ja sam kada sam dosao kuci cackao i cini mi se nasao sam najbolji polozaj al opet nije dobro... ne kontam se bas u to zato sam i isao u nadi da ce on resiti stvar al jbg... ja nesto ne verujem da je struja, svecice su nove skoro stavljene neke hladnije, Cvele ih je i stavio nedavno pre 10ak hiljada km... bobine ok, ne trokira i lepo radi a imam i tri u rezervi... plinske dizne ocistio mada nisu bile nesto prljave, vise nego redovno menjam sve filtere i uvek najkvalitetnije, malo predjem godisnje jer se auto ne vozi zimi a imam jos tri auta pa ovaj bas pazim i retko se vozi, samo na otvoren put ... Kod mene nije cipovan, ja ga imam od 2006 kada je bio 6 god star, ne znam pre toga sta je radjeno mada ne bih rekao, a i Cvele me to jednom pitao da li je cipovan auto. Uzecu neki od ova dva satica...
-
Uzeo bih ovaj beli od 3500din mada ne bih rekao da ide uz njega nosac neki, ajd crevo i racvica to cu traziti al gde da ga ja urezem i ugradim u cetvorku, bas nema gde...
https://xenonsijalice.rs/univerzalni-sat-za-merenje-pritiska-turbine-bar-boost/
a ovaj od 15e ima nosac i neko jadno crevce ali bi se reklo da je bas smece, a i cena sve kaze... msm da cu beli pa cu ga drzati u ruci biggrin
Kuda je najlakse provuci crevo u kabinu?
-
Ne mora da znaci da je smece, neko se vise ugradi, neko manje :)
https://www.ebay.com/itm/254368955917?epid=3034583941&hash=item3b39923e0d:g:xE4AAOSwzahdic~f
Ja sam stavio na plastiku iza volana, imas sliku u mojoj temi. Ne vidi se board od cukice, ali iskreno na bordu i nema sta da se gleda posebno, potrosnju bacis pogled povremeno i to je to, a najlakse je za pracenje pritiska u odnosu na obrtaje, vidis iz istog ugla.
-
Da, vidjao sam negde da stoji tako iznad volana. Pa ili tako ili ovde nesto gledah moglo bi da se isece ova plastika, uzeo bih drugu na otpadu da ne secem ovu moju novu biggrin
mada je ovde malo nisko i gubim ovaj prostor za tel i tako nesto...
(https://i.postimg.cc/tnTdtrhv/20210818-100830.jpg) (https://postimg.cc/tnTdtrhv)
-
Ruzno ce biti tu da iseces, najbolje kod volana ili na A stub.
-
Izgleda ce morati tako, ne porucih danas ne odlucih koji cu wacko
A sad nesto probah, on zivlje ide na plin nego na benz, iz mesta na benz mora veci gas da bi krenuo, nekako je mrtav... a ima li neka preporuka gde je najbolje odneti benz dizne na ciscenje?
-
Nisam nikad cistio dizne iskreno, raspitaj se da li imas tu nekog po lokalu/u blizini prvo.
-
Imam isti problem na Bubi 2002 1.8T 150ks, kad se naglo da pun gas cim dodje do 2500rpm tu krene da trza i da se gusi, kupio sam OBDII citac povezao ga i ustanovio da pri gusenju turbina nabija isti pritisak kao i kad radi normalno da napomenem ne gusi ona svaki put kad je stisnes, do turba nije, MAF radi normalno, e sad kad sam proveravao short term fuel trims dok idems polako prikazuje neke pozitivne cifre cim nabijes pun gas i kad krene da gusi cifra odmah pada na nulu i ja jos drzim pun gas dok ne probije tu "blokadu" cifra idalje na nuli i cim krene posle nekih 15-ak sekundi drzanja gasa kad krene ponovo da vuce normalno cifra skace na 23,4%, gledao sam po internetu da problem moze biti do pumpe za gorivo. Da kazem samo od servisa sta je vec radjeno, sva vakumska creva zamenjena, zamenjeno crevo za dovod vazduha do turbine, klapna gasa ciscena, svecice nove, MAF ciscen. Svaka pomoc dobro dosla. Hvala!
Samo da javim da je problem resen, stvar je bila u tome da pumpa za gorivo ne nabija odgovarajuci pritisak, zamenio sam pumpu, auto je imao i problem sa iznenadnim gasenjem u toku voznje i na leru je dosta oscilirala kazaljka, zamenio sam protokomer (MAF) i bobine, auto sada radi fenomenalno, bolje nego ikad 7.5sec do 100km/h, hvala svima koji su ucestvovali u resavanju mog problema.
Keka koju si benz pumpu uzeo i koji protokomer? Zamenio bih ja to svakako samo ne znam sta je najbolje sto se moze naci kod nas...
-
(https://i.postimg.cc/PvymD5d1/20210818-203912.jpg) (https://postimg.cc/PvymD5d1)
Znao sam da drogira :huh:
-
Skup je MAF za 1.8T. To je ta cijena.
-
MAF nije potrosan deo, pravac otpad/oglasi, 1.8t motora makar ima jos uvek dosta. Mada i to ako si siguran da je MAF.
Ja da sam na tvom mestu, prvo bih ulozio u jednu dijagnostiku da vidis makar i sam koje greske ti prijavljuje. Koliko sam skapirao, do sada si pukao dosta para u auto, uzmi kineski VCDS pre nego sto bacis jos para na elektroniku/elektriku, ostace ti i za kasnije.
-
Ima ga na otpadu ovde blizu mene ali nije ista oznaka na njemu, uzimao sam da probam jednom ne bas skoro ali se auto isto ponasao, uzecu ga svakako da imam bio je bas nesto jeftin, uzecu koliko god ih bude imalo ako jos uvek ima.
A dijagnostiku gledah ovu neku sinoc 70e mada kazu mi da na ovom AGU ima manje elektronike pa i ne moze mnogo dijagnostika da pomogne ali ja bih svakako je uzeo ako je ova ok
(https://i.postimg.cc/N52C0K9X/Screenshot-20210818-213614-Facebook.jpg) (https://postimg.cc/N52C0K9X)
(https://i.postimg.cc/68sj4Bnm/Screenshot-20210818-213622-Facebook.jpg) (https://postimg.cc/68sj4Bnm)
Je li ova ok? I hocu da zamenim i benz pumpu, nesto mi ona sumnjiva, koja se ok pokazala? Pierburg ili neka druga? Sad mi je na njemu mesmer neka koja je vec nekih 10ak god sigurno...
A satic sam porucio ovaj
(https://i.postimg.cc/y3j1gLrf/Screenshot-20210818-221023-Chrome.jpg) (https://postimg.cc/y3j1gLrf)
-
Dijagnostiku uzmi od sklad66
-
Evo ti pumpa original:
https://www.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-elektrika/pumpa-za-gorivo-audi-seat-skoda-vw/oglas/32913926?filter_id=1362918234
-
Ima li neko broj tel od sklad66? E odlicno, ova pumpa ide! Hvala vam... A mogu li kako znati koje benz dizne su kod mene a da ne skidam, tesko? Uzeo bih i njih ovde na otpadu u Priboju posle kada budem isao pa bih njih poslao negde na ciscenje...
-
https://sklad66.com/cms/HEX-V2.html (https://sklad66.com/cms/HEX-V2.html)
-
Nisam znao da je AGU, tebi su dizne malo slabije, gledaj samo da budu sa istog motora, tj. najlakse ces da prepoznas po tome sto motor ima sajlu za gas, nije el. klapna.
-
Da znam, nego je to sve na gomili, rastureno sa auta pa moram prvo videti oznaku na mojim... protokomer uzeh, kao da je malo zivlji sa njim, svakako je 20e pa ga neka, to je daleko jeftinije od novog biggrin
-
Nisam znao da je AGU, tebi su dizne malo slabije, gledaj samo da budu sa istog motora, tj. najlakse ces da prepoznas po tome sto motor ima sajlu za gas, nije el. klapna.
A pumpa ova moze svakako da uzmem od Mila, iako su dizne slabije? A ako bih uzeo da kazem malo jace dizne od mojih, sta je jos sve potrebno da ih isprati da to bude to?
-
Pumpa je ista na svim modelima. Osim dizni, turbo je drugaciji, mada iskreno nisam siguran sta bi se desilo da stavis vece dizne. Mozda bi i bilo sve ok, posto moj ima vece dizne a fabricki je ista konjaza. :)
-
Znas li mozda koje su dizne kod tebe, oznaka?
-
Nemam pojma, mada mislim da ti je najsigurnija varijanta da vidis koje su tvoje i uzmes iste, osim ako ne planiras da cipujes auto itd.
-
A ova pumpa nije ni ona original, ima papirnu nalepnicu samo, verovatno bi kostala 10ak puta vise... a na ovoj sto sam skinuo sa njega ima vdo na ovom plasticnom delu...
(https://i.postimg.cc/DSWkWzMz/20210819-205924.jpg) (https://postimg.cc/DSWkWzMz)
-
Pa ne vidi se bas na slici da li pise ili ne, pitaj ga. Nisam jos vidjao kineske koje imaju iskopiranu nalepnicu bas ovakvu.
-
(https://i.postimg.cc/PvMRYMpg/IMG-2a6eaac766ed492676983009b4eb0bbd-V.jpg) (https://postimg.cc/PvMRYMpg)
Nema... a satic stigao, nadam se da cu sutra stici da ga montiram, mada mi ono providno crevce ko od infuzije deluje neozbiljno, ako nadjem stavicu neko jace
(https://i.postimg.cc/CBhPYq6J/20210820-153323.jpg) (https://postimg.cc/CBhPYq6J)
-
Zna li neko kuda je najbolje provuci ovo crevo za ovaj satic u kabinu, da ne rasturam nesto sto ne treba...
(https://i.postimg.cc/cKyd0vtc/20210822-162701.jpg) (https://postimg.cc/cKyd0vtc)
Poskidah brisace i ovu plastiku al nema ko na dvojci 101 rupa pa provlaci kuda 'oces...
-
Pogledaj ispod tog mjesta đe dođe ta plastika i brisači, moraju imati neki kablovi ili sajla od pedale gasa, možeš tuda pokušati da provučeš i da kablo dovedeš do kod vozačevih nogu. Poslije ti je lako. Mislim dati je to najlakša varijanta.
-
Aaa jok brate, popizditis... ima pored nekih kablova dole kod nogu, guram neke zice sve izjebah nece da prodje, jos cu instalaciju kaku sjebati, odustajem... bice spolja kod brisaca u kesi dok ne utvrdim sta je sa turbinom i necu ga ni montirati kad ne moze, nemam ga ni kud unutra sanse nema.
gledah neki snimak kako lako na dizelu prici a ovde na tom mestu ima 300 nekih budza i ne vidis nista kad gledas iz motornog prostora
Plinsku instalaciju provukli tu i ja JEDVA provucem paljenu tanku zicu i vezem crevo, ma nema trika da prodje, samo daj boze da nisam sjebo neke zice...
-
Nebi trebalo, to vjerovatno ne može zbog dihtung gume oko instalacije koja ne da vodi da prodire u kabinu. Možda bi mogao da provučrš tanku žicu ili vezicu kroz tu rupu, zavežeš kablo od pokazivača pritiska turbine tom žicom i polako vučeš kabz žicom dok ne izađe na drugu stranu. Idealno bi bilo da ima neko da ti pomogne i nadgleda kabl od pokazivača pritiska. Ali to sjutra, sad ništa nećeš uraditi, znam po sebi, kad se iznerviram znam da ću nešto da izlomim ili da poremetim, pa ga ostavim za sjutra kad još malo razmislim kako mi je najbolje
-
Bas tako buraz, za danas mu je gotovo... provucem ja jedva tanku zicu, savija se, nece... al provukoh nekako... i vezem crevo al sanse nema da prodje kida se. Neka ga, ima dana pa cu pokusavati...
-
Naravno, najvažnija stvar pri bilo kakvim radovima na autu je ništa ne oštetiti, barem ja tako mislim. Ništa ne vrijedi pokušavati na silu, ali je bitno ne odustajati. Možda bi moglo da se vidi i da se provuče pored filtera kabine, kod Golfa 4 je, ako se ne varam u prostoru oko motora ispod plastike za brisače, ali imaju vratanca za zamjenu. Možda tu da pokušaš, pa da ga spustiš kod suvozačevih nogu, nego je tu problem dužina kabla, pa onda pored A stuba, pored neba i spustiš ga kod A stuba vozača.
-
Ja sam protnuo kroz neku gumu na pozarnom zidu kroz koju je isao jos neki kabl, lagano je proslo, nisam ni koristio sajlu. Izaslo je crevo iznad pedala i samo sam protnuo do volana.
Pogledaj na YouTube imaa tutoriala dosta.
-
Provukoh sinoc i zamotah ga u neku eko kozu, malo je smesno biggrin ali neka ga dok ne nadjem nesto pametnije, necu na stub ne svidja mi se to, mozda samo odradim od koze lepse i da se prosije nekim koncem crvenim, videcu. Uglavnom radi, probah sinoc malo ali sam bio smoren a guzve na putu i kolone pa tesko da ga nagazis ali vidim da kad izgura na 0.9 on izbaci i vrati ga na nulu i tada pobrlji i ne vuce, na leru drzi na minus 0.8 a nizbrdo bez gasa na minus 0.9 Probacu opet pa javljam tacno sta se desava...
(https://i.postimg.cc/1nWwyWbw/Screenshot-20210822-222521-Gallery.jpg) (https://postimg.cc/1nWwyWbw)
(https://i.postimg.cc/nMzq3JQk/Screenshot-20210822-222548-Gallery.jpg) (https://postimg.cc/nMzq3JQk)
(https://i.postimg.cc/fV4XWSq2/Screenshot-20210822-222442-Gallery.jpg) (https://postimg.cc/fV4XWSq2)
-
Ako ti nije cipovan auto, onda ti prepunjava, slicno je i kod mene bilo, samo sto je meni prepunjavao na preko 1.5b i to kad se desi, onda ga verovatno mapa vrati na oko 0.5 i tako u krug.
Vakuum ti prikazuje kako treba, i kod mene je 0.9 kad idem nizbrdo bez gasa, tako da radi cukica.
Jesi menjao N75? Mozda je i wastegate otvoren previse, fabricki pritisak je 0.6b
-
N75 je Cvele stavljao neki njegov polovan i ista stvar, e mozda ni njegov nije bio dobar... Wastegate sam nesto stelovao ali sam vratio kako je Cvele ostavio. Da ga dotezem ili popustam, da pokusam opet da ga nastelujem ili da ne cackam? Sta je kod tebe bio uzrok prepunjavanja? Ja sam menjao ovaj ventil, stavljen neki kayser iz originala koji se sad radi, ne postoji vise bosch
(https://i.postimg.cc/CRtZSSb4/20210513-121406.jpg) (https://postimg.cc/CRtZSSb4)
-
Kod mene je zezao N75, isto sam bio kupio polovan, navodno sa "S4", koji nije radio. Na kraju Nino uzeo iz radnje, stavio i problem resen. :)
Na wastegete-u dizes pritisak tako sto zavijas matice a smanjues tako sto odvijas, imas na Youtube par klipova gde se bas vidi. Uvek prvo odvij onu maticu sto je bliza wastegate-u, jer je ona spoljna nategnutija.
Menjao si rasterentni/diverter valve, nije do njega verovatno.
Ako nije skup, kupi N75 nov i samo pazi da ga povezes pravilno, menjaj jedno po jedno crevo.
-
Pa nije ni bio dobar rasteretni, tj zamenim ga ja negde 2017god. Posalje mi buraz iz Berlina bosch ventil... i nakon nekih godinu dana ostavim auto kod Cveleta da vidi sto me zeza, dodjem i on kaze ne valja ti ovaj ventil... stvarno ne drzi... e kako je mogao nakon samo godinu dana da propadne..... ali mi je isao dobro i sa tim losim ventilom jedno vreme. Uzecu ja N75 samo da nadjem kvalitetan pa cu videti sta se desava dalje...
-
Stigla dijagnostika i evo sta mi sve izbacilo...
(https://i.postimg.cc/SYKMB14h/20210929-234403.jpg) (https://postimg.cc/SYKMB14h)
(https://i.postimg.cc/6T6n4qvm/20210929-234513.jpg) (https://postimg.cc/6T6n4qvm)
(https://i.postimg.cc/VrgtHQ3g/20210929-234540.jpg) (https://postimg.cc/VrgtHQ3g)
(https://i.postimg.cc/tsnhRcxR/20210929-234609.jpg) (https://postimg.cc/tsnhRcxR)
-
Pravi dzumbus :)
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16486/P0102/000258
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16514/P0130/000304
Protokomer, lambda sonda, instalacija, vakuum, dizne, pritisak benzina... Moze biti sve od navedenog bonk
Pobrisi sve greske, pa ga vozi ponovo i vidi da li ponavljaju greske.
-
Ja se prestravih kad videh sta sve izbaci biggrin
Protokomer sam nedavno na otpadu uzeo ali nije bas identican kao onaj sto sam skinuo a verujem da nije ni broj onaj na njemu, da li mora biti? Ali mi se auto bolje ponasa sa njim i rekao bih manje trosi... je li potrebno nakon zamene protokomera odraditi neku adaptaciju ili tako nesto...?
-
Postoji na VCDS-u opcija za sdaptaciju protokomera, ali ti predlažem da prije nego uradiš adaptaciju uzmeš i očistiš protokomer. Kupi contact cleaner, a možeš i namjensko sredstvo za čišćenje protokomera i isprskaj dobro unutra kad ga skineš. Možda ti je i zaprljanost bila problem i sa starim.
-
Stari je cistio ko je god imao priliku, pa i ja biggrin
A ovaj sa otpada stajao tamo negde skinut pa nije ni izgledao nesto cist a ja sam ga na licu mesta zamenio, razmisljao sam da i njega cistim ali reko da nesto ne shebem? On se opet bolje ponasa nego onaj cist sto sam skinuo. Da znam da ima negde 5 dobrih na otpadu uzeo bih sve neka imam, volim ja da imam u rezervi sve sto je moguce 😁 Kad nadjem namenski sredstvo, sprej... za ciscenje, ocisticu ga ipak pa sta mu bude...
-
Uzmi Liqi Moly sredstvo za čišćenje, ali možr i contact cleanerom. Kad ga očistiš sigurno će ti boljr vuči i manje trošiti, jer je sigurno i vlakno unutra zaprljano.