Autor Tema: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje  (Pročitano 19970 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« poslato: Novembar 22, 2020, 06:20:10 posle podne »
Pozdrav, novi sam na forumu pa se nadam da nisam fulao temu, takodjer se nadam da sam se dobro predstavio, opcenito od foruma ne znam nista.. da prijedem na stvar.
Posjedujem Passata b5 1.8t 110kw 1999 kako pise u naslovu sa brc sekvent plinom, naime imam problem sa paljenjem dok je hladan, naime prvo paljenje je takvo da dugo vergla, sastavi na sekundu gdje okretaji variraju na 300-400 auto se trese i gasi, drugi pokusaj nekad uz verglanje od sekunde upali kao mina a nekad nastavi verglat i takodjer se ugasi i tako varira to gasenje, nekad upali iz prve.. da napomenem kad se auto upali neovisno koliko puta sam verglao prije nego sastavi moram drzati gas na cca 1500-2200 okretaja inace se ugasi kao da si kljuc izvadio, immo ne stvara probleme jer bi se gasio i pod gasom, cim prebaci na plin auto radi kao satić te malo jedva osjetno trzucka, sta da pogledam redom? Svjecice, bobine, klapna, akumulator, zubcasti na novo radjen jer sam ionako morao mijenjati to, pa vjerujem da je majstor pregledao fazu, uglavnom hladan na benzin nece raditi nikako bez gasa, a kad drzim gas osjetno okretaji padaju i dizu se a gas ravnomjerno drzim, tj ne stiscem il dajem gas, kasnije kad dode na radnu temp mogu prebaciti na benz i radi normalno.. oprostite na duzem i zamrsenom tekstu

Ps oprostite na offtopicu ako je netko slagao tempomat na aeba(klapna na sajlu) molio bih da mi se javi jer mi puca glava, netko govori da ide a netko da ne ide, rijec je o automatiku pa normalno postoji razlika, 1999 god

Hvala puno ljudi  biggrin biggrin

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #1 poslato: Novembar 23, 2020, 11:51:42 posle podne »
Nitko ne zna sto bi mu moglo biti ? :/

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #2 poslato: Novembar 24, 2020, 03:15:28 pre podne »
Moglo bi biti svasta...Nije to Golf 2 1.6 benzinac sa karburatorom bez plina, pa da mozemo odmah da pretpostavimo sta je, da me ne shvatis pogresno...

Ovo sto si opisao, koliko ovako na slepo moze da se utvrdi, je elektronski problem koji ima veze sa dovodom goriva. Prema tome, ono sto ce najvise da ti pomogne je da ga prikljucis na dijagnostiku, pa da vidis koje ce greske da izbaci.

Takve stvari se obicno desavaju kada brljavi bobina. Moze da bude i regulator pritiska goriva ili ventil ubrizgavanja, ta dva su blizu jedan drugog. Onda klapna gasa, svecice, protokomer...

Ali da ne bi nagadjali...Prvo na dijagnostiku, pa dalje...

Generalno skoro sam trazio sta je na jednoj Skodi SuperB 2.0 MK1 sa plinom...Isto vergla dugo prvo paljenje, pa sastavi i ugasi se...Posle upali iz drugog ili treceg puta. Kasnije u voznji nema problema. Dijagnostikom je bilo utvrdjeno da je bobina bila problem.
« Poslednja izmena: Novembar 24, 2020, 03:24:04 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #3 poslato: Novembar 24, 2020, 10:36:00 pre podne »
Sta pokazuje LONG Fuel Trim na dijagnostici. Podatak koji je jako bitan kako bi se otkrilo da li motor radi u idealnoj, siromasnoj ili bogatoj smesi. Meni po simptomima deluje da se plin rastelovao pa brka benzinsku mapu, zato imas problem sa hladnim startom. Ocitati longove pa ako nisu blizu 0 voziti na benzin vise dana, isklucivo na benzin. Ako Long spadne na oko 0, sto je idealno, resice se i hladan start, a zatim podesavati plin.
Pozdrav

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #4 poslato: Novembar 27, 2020, 03:43:58 posle podne »
Pozdrav  BladeBG, razumijem da niste Vidoviti Milan i slicno, ali rekoh mozda ima netko slican kvar ili zna sta da pogledam, auto je trenutno neregistriran pa ne mogu na dijagnostiku a par njih od ovih milion sto su posudili dijanogstiku su za can protokol a meni treba za k-line, narucio sam je prosli mj, trebala bi stici ovih dana pa cu pogledati, regulator pritiska sam zamijenio, klapnu, svjecice, bobine, taj ventil ubrizgavanja nisam mijenjao jer ne znam gdje se nalazi.

Petarp031,  kao sto sam naveo, kad dodem do dijagnostike pregledat cu to, iskalibrirat ponovno klapnu, probavano je voziti neko vrijeme na benzin, al ne ide bas nesto, tek pred kraj kad sam opet upalio plin poceo je polako dolazit sebi, uglavnom takvog sam ga kupio, tad je palio jos nekako, ali kako je kod mene sve teze i teze pali..
Jel bi se mozda dalo nekako provjerit koliki tlak dolazi iz pumpe goriva jer se prosli vlasnik samo na plin vozio..



Nesto mi se mobitel zblesirao pa nisam mogao uci u forum :/
« Poslednja izmena: Novembar 27, 2020, 03:46:59 posle podne od strane Akii »

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #5 poslato: Novembar 27, 2020, 10:46:53 posle podne »
Nemoj napamet da menjas  i da bacas pare. Kada ti stigne dijagnostika, prikljuci, pa vidi sta ce da izbaci od gresaka...Bez dijagnostike, malo sta, sto nije ,,suva" mehanika, moze da se resi.
« Poslednja izmena: Novembar 27, 2020, 10:49:46 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #6 poslato: Novembar 27, 2020, 10:50:12 posle podne »
Pricekat cu je pa kad pokaze sta je javit cu se ako mi sta ne bude jasno, valjda ce netko stati mojoj muci na kraj :D

Hvala vam
« Poslednja izmena: Novembar 28, 2020, 06:32:59 posle podne od strane Zgubidan »

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #7 poslato: Januar 13, 2021, 02:07:06 pre podne »
Pozdrav drugari, dobio sam dijagnostiku vjerovali ili ne prije u ponedjeljak, blazena kina haha. Kad sam usao u 01 engine bilo je tona gresaka, pobrisane su i nakon jako kratke voznje(nije registrirano vozilo) izbacuje mi gresku lambde sonde(p0135) b1 s1, e sad on ima 2 sonde, koja bi bila ova "crknuta" sonda?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #8 poslato: Januar 13, 2021, 07:48:19 pre podne »
S1 bi trebalo da je primarna sonda koja regulise potrosnju, tj. smesu. Kod mene prijavljuje b1 s2, jer mi je izbacen katalizator i druga sonda koja kontrolise rad katalizatora.

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #9 poslato: Januar 13, 2021, 08:16:11 pre podne »
Dobro jutro. Ocitana greska ukazuje na prvu sondu i to na grejac prve sonde koji se aktivira kod jutarnjih paljenja. Sama sonda nema ulogu na prvom startovanju, ali grejac sonde se tada pali i on je u problemu. Inace, auto cim upali gresku pokupi neke srednje zadate vrednosti i ne radi idealno. U svakom slucaju prva sonda se mora promeniti, a da li ce to resiti problem sa jutarnjim startovanjem, pitanje je i ne moze se dati odgovor dok se ne proba. Ako problem ne bude resen, proveriti benzinske dizne, podesenost plina i stanje akumulatora koji je veoma bitan, ako napon na verglanju pada ispod 10V, moze napraviti slican problem koji opisujete.
Pozdrav

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #10 poslato: Januar 14, 2021, 02:56:08 pre podne »
Pokusaj s pumpom goriva, da je do bobine ruzbo bi radio ali bi primao gas, ja sam imao isti problem na mom a3. Isto imam plin i nije mi napravljeno bilo da gasi pumpu kad je na plinu a cesto je na rezervi i zato mi je crkla i desavalo se to. Narocito kad palim a gorivo bude na rezervi
Edit i ja imam gresku grijaca sonde a i drugar na audiju b5 1.8t

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #11 poslato: Januar 15, 2021, 11:27:33 posle podne »
Hvala vam svima na odgovorima, kad sam kupio auto dobio sam iz nekog razloga lambda sondu i klapnu(nisu se mogli spojiti na dijagnostiku  nikako pa nisu znali sta ce pa sve redom mijenjali, pa sam rijesio to i usao) i zamijenio sondu(ako netko ude na ovaj post i  treba ispitat grijac sonde to radi tako da 2 bijele zice spojis na akumulator(nebitni minus i plus) i ako se zagrije radi, ako ne jbg ne radi), uglavnom da ne duljim vise nemam nijednu gresku, auto radi mirnije na leru ali i dalje kad upalim moram drzat gas, tojest glumim mu cok jer ocigledno ne radi, budem stavio link kako mi pali: https://youtu.be/s0cNRrsKBaQ
Tako da cu mu zamijenit klapnu koju sam dobio jer kalibracijom ove na autu nisam nista dobio, a Nebojsa, meni takodjer pumpa radi sve dok auto radi, nebitno plin/benzin. Kako si je uspio ugasit?
« Poslednja izmena: Januar 15, 2021, 11:37:09 posle podne od strane Akii »

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #12 poslato: Januar 15, 2021, 11:36:11 posle podne »
 Petre, a recimo on meni upali jako tesko, ali kasnije radi super, nit trokira nit se gasi nit zatrzava, e mene sad zanima da ga zezaju injekori jel bi radio dobro zagrijan kao i meni ili mogu biti samo problem ujutro? Jos  jedno potpitanje, jel bi bilo dobro da saspem aditiv za injektore? Jel bi pomoglo sta?

Akumulator moram mijenjati, ali i dok je bio dibar zezao je sa paljenjem, imam jaku muziku u gepeku pa ga izvuce sad pa sad😄

Ps. Govorio si nesto o tome da na dijagnostici mogu vidjet jel smjesa siromasna/bogata/taman, kako to da provjerim? Radim sa Vcds lite krekanim, tj aktiviranim
« Poslednja izmena: Januar 15, 2021, 11:39:47 posle podne od strane Akii »

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #13 poslato: Januar 16, 2021, 01:00:29 pre podne »
Nisam je uspio ugasiti jos, stigla mi je sportska pumpa pa cekam nju da ugradim i da odem do elektricara da mi naprave to. Ja sam vec jednom imao takav problem i kad sam stavio drugu polovnu resio sam bio problem ali eto i njoj dodje kraj radi moje nemarnosti

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #14 poslato: Januar 16, 2021, 08:44:33 pre podne »
Petre, a recimo on meni upali jako tesko, ali kasnije radi super, nit trokira nit se gasi nit zatrzava, e mene sad zanima da ga zezaju injekori jel bi radio dobro zagrijan kao i meni ili mogu biti samo problem ujutro? Jos  jedno potpitanje, jel bi bilo dobro da saspem aditiv za injektore? Jel bi pomoglo sta?

Akumulator moram mijenjati, ali i dok je bio dibar zezao je sa paljenjem, imam jaku muziku u gepeku pa ga izvuce sad pa sad

Ps. Govorio si nesto o tome da na dijagnostici mogu vidjet jel smjesa siromasna/bogata/taman, kako to da provjerim? Radim sa Vcds lite krekanim, tj aktiviranim
Problem moze praviti vise stvari, ja bih prvo pokusao sa ciscenjem dizni, najbolje skidanjem pa ultrazvucno, mada i dobar aditiv nekada pomaze. Nekoliko puta sam na forumu pisao, akumulator na tom vozilu moze da pravi problem takav da auto upali, brlja sekund, dve ugasi se a zatim na sledecem verglanju normalno sastavi i primi gas. Na mom autu sam stavio start stop aku sa jacom udarnom snagom i resio taj problem, a inace isto se desavalo i mom majstoru na S3 audi i isto je zamenio aku i resio problem.
Svakako, osnovno je da proveris Long Fuel Trim podatak koji ti pokazuje smesu da li je bogata ili siromasna. Long treba da bude oko 0 i to je idealna smesa, ako je u minusu ide u bogatu, a plus u siromasnu. U VCDS se nalazi u kanalima oko 030+, ocitaj taj podatak pa ces znati, ali svakako je najbolje da vozis par dana na benzin, barem 100 ak km i vidis sta se desava, ako se stanje popravlja, problem pravi plin i podesenost.
Natrpao sam sve u tekst, ali problem ili prave dizne ili podesenost plina koja brka benzinsku mapu ili akumulator.
Pozdrav

Sent from my EML-L29 using Tapatalk


Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #15 poslato: Januar 16, 2021, 10:24:20 pre podne »
Nisam je uspio ugasiti jos, stigla mi je sportska pumpa pa cekam nju da ugradim i da odem do elektricara da mi naprave to. Ja sam vec jednom imao takav problem i kad sam stavio drugu polovnu resio sam bio problem ali eto i njoj dodje kraj radi moje nemarnosti

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока
A nekako i ja sumnjam na pumpu isto, ali kaze mi mehanicar jedan kad ode pumpa da onda ne radi ravnomjerno, recimo mjenja se zvuk pumpe, a moja pumpa ima stalno isti zvuk, pa ako nadjem negdje taj manometar za to da je testiram, budem

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #16 poslato: Januar 16, 2021, 10:27:04 pre podne »
Petre, a recimo on meni upali jako tesko, ali kasnije radi super, nit trokira nit se gasi nit zatrzava, e mene sad zanima da ga zezaju injekori jel bi radio dobro zagrijan kao i meni ili mogu biti samo problem ujutro? Jos  jedno potpitanje, jel bi bilo dobro da saspem aditiv za injektore? Jel bi pomoglo sta?

Akumulator moram mijenjati, ali i dok je bio dibar zezao je sa paljenjem, imam jaku muziku u gepeku pa ga izvuce sad pa sad

Ps. Govorio si nesto o tome da na dijagnostici mogu vidjet jel smjesa siromasna/bogata/taman, kako to da provjerim? Radim sa Vcds lite krekanim, tj aktiviranim
Problem moze praviti vise stvari, ja bih prvo pokusao sa ciscenjem dizni, najbolje skidanjem pa ultrazvucno, mada i dobar aditiv nekada pomaze. Nekoliko puta sam na forumu pisao, akumulator na tom vozilu moze da pravi problem takav da auto upali, brlja sekund, dve ugasi se a zatim na sledecem verglanju normalno sastavi i primi gas. Na mom autu sam stavio start stop aku sa jacom udarnom snagom i resio taj problem, a inace isto se desavalo i mom majstoru na S3 audi i isto je zamenio aku i resio problem.
Svakako, osnovno je da proveris Long Fuel Trim podatak koji ti pokazuje smesu da li je bogata ili siromasna. Long treba da bude oko 0 i to je idealna smesa, ako je u minusu ide u bogatu, a plus u siromasnu. U VCDS se nalazi u kanalima oko 030+, ocitaj taj podatak pa ces znati, ali svakako je najbolje da vozis par dana na benzin, barem 100 ak km i vidis sta se desava, ako se stanje popravlja, problem pravi plin i podesenost.
Natrpao sam sve u tekst, ali problem ili prave dizne ili podesenost plina koja brka benzinsku mapu ili akumulator.
Pozdrav

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
Nista, kad budem spajao na dijagnostiku vidjet cu, on  kad se zgrije pali ko mina i ima odlican ler gas i prima odlicno gas, nikakvo trokiranje i sl, kad ga budem registririrao budem sasuo aditiv i na autocestu bez plina, pa ako ne rijesi problem pokusat cu zamijenit pumpu pa tek onda injetore jer gdje sam god pitao nisu ispod 600 kuna, a pumpa mi je jeftinija pa sta bude nek bude

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #17 poslato: Januar 16, 2021, 10:59:18 pre podne »
Samo probaj pumpu drugu, kod mene nit je oscilovao cak je i drzala pritisak na leru kad se turira pa.je jebavala.

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Akii

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 30
  • Lokacija: Velika Kladuša
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vw Passat B5 1.8t aeb 110kw
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #18 poslato: Januar 16, 2021, 10:58:36 posle podne »
Samo probaj pumpu drugu, kod mene nit je oscilovao cak je i drzala pritisak na leru kad se turira pa.je jebavala.

Послато са SM-A505F помоћу Тапатока

Pricao mi je nesto majstor da ne mora bit bas od 1.8t, jel istina to ili? Nije da mu ne vjerujem nego cisto da cujem jos od nekog

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 84
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B5 1.8t aeb 110kw teško paljenje
« Odgovor #19 poslato: Januar 16, 2021, 11:01:33 posle podne »
Ako auto nije cipovan, obicno ide ista pumpa na 1.8t 150ks kao i na slabije motore, recimo 1.6, 1.8 atmo, 2.0mpi, cak sta vise i na 1.4 16v.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk