Autor Tema: Rastibudjilizovane klejbezable  (Pročitano 2677897 puta)

0 Članovi i 7 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24820 poslato: Januar 18, 2020, 07:56:11 posle podne »
Da dodam nesto za rusku nadmoc nad ostalima, tamo gde uaz prodje i sta prezivi ni jedan drugi terenac ne moze

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24821 poslato: Januar 18, 2020, 08:51:07 posle podne »
Istina živa, drago mi je da bar neko razume smisao pisanja. Ja niti sam rusofil niti propagiram njihovu motoriku ali rodjaci ....

Ja samo hoću da kažem da su današnja kola DUREX od proizvoda u odnosu na vreme i tehnološki napredak za vreme u kom su nastali. 

Lajka specijalka i ostala bratija iz tog segmenta su podigli ovu zemlju iz pepela, prevezle su više šodera cementa i armature nego neka flota actrosa.

Ja nikada nisam poredio staro VS novo, to rade drugi a onda se podsmevaju ladi.
Ja samo hoću da kažem da su stara kola bila tehnički naprednija i superiornija u svom momentu nastajanja u odnosu na ova današnja.

Aj sad jedno tehničko pitanje ... sve ja razumem al kako ona silna civilna mašinerija ide kroz vodu kao po suvom. Pun je yt takvih snimaka.

Kako tu radi altenator, kako razni ležajevi ne stradaju u tolikom blatu i mulju. Ovde na forumu se diže panika čim se pojavi kišnica na tepihu a oni ga tamo rokaju samo tako ...

...
Al ovo malo čudo mi je nešto najinteresantnije što se pojavilo u proteklih par godina. Nema potrebe komentarisati ga.

...
I tako, LADA i ZASTAVA su obeležili jedno vreme i kao takvi su našli svoje počasno mesto u automobilskoj industriji. A da li će to poći za volanom mnogim današnjim modelima  :54 ...

Mislim da neće, A zašto  :55 ... Pa zato što je na zastavi i ladi generalni remont motora koštao manje nego što danas košta mali servis na novijim automobilima.

Jbg, vozimo dalje u susret nekim novim vremenima  :26 ...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24822 poslato: Januar 18, 2020, 09:30:39 posle podne »
Sve se slazem sa tobom Travi.Jos jedan dokaz nadmoci Ruskog inzenjerstva je sistem Ak-47,za ono vreme a isto tako i ovo danas
.Pa za cenu plivajuceg zamajca mohla je da se odradi full reparacija Lajke specijalke i da gura jos 10 godina glat.Kazu bile lajke lose,pa moj striko drajvao bas takvu kao sluzbeno vozilo vrtica u Lazarevcu,presla lajka 150 000 km bez da je provela ceo dan u servisu..Motor nikad dovatan osim kaisa i redovnih odrzavanja.Imala tezak udes na Ibarskoj i zavrsila karijeru na nekih 180 000 km.Motor i dalje nije grama ulja trosio a duzili je 3 vozaca..I kazu ruska vozila smece...A vidim ubise se po fb i forumima te g7 izgubio grejanje,te zvrxi lanac promenjen prosle godine,te nemoze vrata da se otvore na pasatu...A sva ta auta stara manje od 5 godina i placena sto moze da se kupe dva nova Uaza..i za juga da ostane pride..Pa jbt moj omiljeni (nekad) autoo g5 gti sa 100% zdravim motorom posrce 1l ulja na 2000 km i kazu to tako mora...Nesto je debelo trulo u state Danmark...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24823 poslato: Januar 18, 2020, 10:18:29 posle podne »

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24824 poslato: Januar 18, 2020, 10:35:33 posle podne »
Taj klip sam i ja hteo da postavim al me mrzelo da ga tražim. Kraj je najbolji, izlazi šerpa gde god poželi i kako poželi.

Nenade, srećan rodjendan, tek sad vide. Sem sreće i zdravlja još jedino da ti poželim da nikada nevoziš neku PVC kantu ...

Pre par godina rokne grom u banderu pa mi se sjebao komp sa brdo slika inače bi vam dokumentovao gde smo sve moja samara i ja dogurali.

Kola su odavno izgubila svoju prvobitnu namenu i ono zašta su namenjena.
Danas je većini bitnije kakva je mmedija i od koliko inča je ekran, dal je osvetljenje instrument table plavo ili zeleno  boodala ... čim su neke takve nebuloze nekome bitnije od nekih drugih tehničkih karakteristika onda je i suvišno diskutovati na tu temu.
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24825 poslato: Januar 19, 2020, 12:58:55 pre podne »
Mrzi me da trazim sad al ispod haube Kamaza ima svega.

May 2018

HEINZMANN products are used in the Dakar Rally and the Silk Way Rally. These rallies provide the ultimate challenge for drivers and vehicles alike. HEINZMANN supports the Russian company KAMAZ’s racing team, which regularly lines up for these rallies with several trucks with different engines. In November last year, the KAMAZ team visited HEINZMANN in Schönau to be handed over one of the high-pressure pumps for the use in the marathon rallies.

This rally crossed three countries in two continents, had 15 stages and a total distance of more than 10,000 kilometres along the legendary Silk Route from Moscow to Beijing. Alongside the famous Dakar Rally, the race is renowned as one of the biggest challenges in motor sport. The KAMAZ Master team managed to secure the race victory. The winning truck had a Cummins DCEC-13 type engine equipped with the high efficiency and robust HDP-K3 high-pressure pump from HEINZMANN. The pump coped admirably with the rally's particular challenges. It helped to guarantee that the KAMAZ truck ran reliably on its way to victory.

The development of a successful project

KAMAZ first contacted HEINZMANN in 2013. They were looking for a common rail system high-pressure pump solution capable of operating the engine at the required high power. The key criteria were compact dimensions, mechanical adaptability, sufficient delivery rate, engine speed strength and robust design.

First of all, the HDP-K3 was fitted in the Liebherr D-9508 engine used previously, as the manufacturer’s range initially included no high-pressure pumps with the required delivery volume. The same pump was also taken for all the development work to increase the power of the engine. The HDP-K3 was then also used for training runs. From 2016, the HEINZMANN high-pressure pump was also used with the newly introduced 13 l engine from Dongfeng-Cummins. Because of a change in the rulez that introduced a reduced engine capacity limit, this engine will be used exclusively for racing vehicles in the future.

KAMAZ cites the crucial reasons for using the HDP-K3 in the new engine as being the high delivery rate, excellent configurability and the high speed level available, making the pump ideal for the DCEC-13. The good controllability and high hydraulic efficiency are also decisive criteria for racing success.

KAMAZ and racing: looking back at 30 successful years

The racing team operated by the Russian company KAMAZ PTC has been successful in motor sport for more than 30 years. The KAMAZ Master works team regularly enters two to three T4 category vehicles in the Dakar Rally and the Silk Way Rally. To date, they have won the overall truck rankings in the Dakar Rally fifteen times, with trucks equipped with various engine types.

Its team’s success is hugely important to KAMAZ as a company, as it makes a major contribution to continuing the company’s technological success story into the future:
The KAMAZ Group now has more than 110 subsidiaries and affiliated companies. The automotive company, based in Nabereschnyje Tschelny in Tatarstan, produces commercial goods vehicles, diesel engines and buses.

The HDP-K3 from HEINZMANN: Maximum reliability guaranteed

The HDP-K3 high-pressure pump is at the heart of HEINZMANN’s ODYSSEUS common rail system. ODYSSEUS includes all the components required for injection and pressure generation in modern common rail injection technology.

Among the high-pressure pumps in the HDP-K series, the HDP-K3 is notable for being capable of providing pressures up to 2,500 bar. The HPK-K3 is extremely robust, efficient and reliable even in the very toughest conditions. It is used in locomotives, ships and - as in the case of KAMAZ - in heavy trucks.

Because of the recent rule changes in the Dakar Rally, the Cummins engine and, therefore, the HEINZMANN high-pressure pump, is set to become even more of a focus in racing. The pump is continuously being developed to meet the increasingly demanding requirements for racing. The HDP-K3 is also benefiting from these experiences in day-to-day industrial applications.
« Poslednja izmena: Januar 19, 2020, 01:00:42 pre podne od strane Desmo »

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24826 poslato: Januar 19, 2020, 07:35:02 pre podne »
Hvala Travi druze moj! :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24827 poslato: Januar 19, 2020, 08:42:04 pre podne »
https://youtu.be/CdSl8NqlwVI za brata Travija i sve nas anti Pvc nastrojene. :)
« Poslednja izmena: Januar 19, 2020, 08:45:02 pre podne od strane Nenad Petakovic »
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24828 poslato: Januar 19, 2020, 11:59:09 pre podne »
...  thumbup thumbup thumbup ...

E to bi već mogao da ti poželim dogodine za rodjendan ili bar da ti ga deda mraz donese za sledeću novu godinu  alealeee ...

Tu se, brate moj, osećaš ko pravo muško dok ga voziš a ne u ovim plastičnim pa da izgledaš ko barbika ili ken  boodala ...

Sada će tebi tvoj brat da se oduži jednim pravim muškim snimkom al ćemo da zamolimo brata Paula da ga prokomentariše.
Test su radile njegove kolege germanci pa nema lažiranja i mesta za neke zlurade komentare kako smo rusofili ...

Dakle, svi na edukovanje. Kratko traje snimak, nekih 6 minuta ali je vrlo poučan, posebno na kraju pa neka ga svako slobodno prokomentariše  :53 ...



Može brat Paul da nas proziva i kaže da smo ostali u 90im godinama ali opet bolje i to sa zdravim mozgom nego da u ovim 2000im kupujemo kišne kabanice i čizmice za kerove a onda ih oblačimo pre šetnje ... da ne isprljaju šapice  boodala boodala boodala ...

Brate moj, samo YUGO i LADA do groba.
Ja ispunio svoj životni san  lollol lollol lollol ...

...
Mogu ovi plastični da nam se podsmevaju do mile volje ali će čika travi da im poruči samo jedno ... rodjaci, nemati vi na sve 4 gume dubinu šare koliko moja ladurina ima na samo jednoj gumi  ;) ...


...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24829 poslato: Januar 19, 2020, 12:28:44 posle podne »
Zadnji minut klipa pokazuje realnu superriornost lade nad west car industry :).10ke vs 60ke :).Kupim dve lade za drajvanja,od ostatka jedan montage haus Spik- Ivanjica zeni i jedan haus sebi na Zlatiboru,da ja i Brt Travi ispijamo ladnog zajecarca i gledamo kako pvc kante ostaju po Borovoj glavi te puko lanac,te okreno inbus,te lupa nesto u 4 motion,te gori lampa od ulja... :) :26
« Poslednja izmena: Januar 19, 2020, 12:30:15 posle podne od strane Nenad Petakovic »
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24830 poslato: Januar 19, 2020, 02:35:03 posle podne »
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/13/ekonomija/3802899/ikarbus-dotakao-dno.html

 

Pre nego što je došao na poziciju ministra, Trivan je bio gradski sekretar za zaštitu životne sredine. Na pitanje da li je tada Beograd imao strategiju, Trivan je rekao da je 2016. izrađen Plan kvaliteta vazduha.

U protekle četiri godine ugašene su 22 individualne kotlarnice, uvezeno je 90 autobusa sa evro 5 motorom, četiri traktora sa gorivom koje ne zagađuje, kao i šest električnih autobusa.
« Poslednja izmena: Januar 19, 2020, 02:40:46 posle podne od strane Desmo »

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24831 poslato: Januar 19, 2020, 02:39:45 posle podne »


Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24832 poslato: Januar 19, 2020, 02:52:20 posle podne »
Do pre neku godinu mangupi pričali kako su glavni zagadjivači vazduha LADA i YUGO.

Ja, koliko vidim i znam, njih nema  nešto preterano u saobraćaju. Uglavnom se voze raspali krševi iz EU koji su odavno trebali da završe pod presom.

I koje onda ovde lud ... ja sigurno nisam ...
...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24833 poslato: Januar 19, 2020, 04:53:44 posle podne »
Čika Travi, otvoren je trajekt na relaciji Usije (Golubac) - Moldova Noua. Krajem godine. Saobraća 2 puta dnevno verovatno će se povećati broj polazaka kad krene turistička sezona. Svakako odlična vest za nas ljubitelje avanture.
Nisam mogao da nađem onu temu o putopisima. Admini, ako mogu, neka prebace.

Послато са SM-A605FN помоћу Тапатока

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24834 poslato: Januar 19, 2020, 07:08:31 posle podne »
HVALA 2busy, nisam znao a niti sam čuo ili pročitao tu vest negde.

Eto povoda da počnem sa piskaranjem u mojoj temi, nisam imao ništa u planu al možemo da planiramo neki naredni vikend za takvu akciju. Sledeći vikend sam zauzet pa ako vremenski uslovi dozvoljavaju plovidbu drkela može da prepliva dunav krajem meseca.

Bio je jedne godine putopis u mojoj temi o preplivavanju dunava ali je to bilo sa skelom. Od palanke kod bele crkve pa do tvrdjave ram.
Koliko se sećam vožnja je trajala 25 minuta a cena je bila 1000 dinara po vozilu bez obzira na broj putnika u njima. Mislim na putnička vozila.

Beše to zanimljivo iskustvo, bi i lep sunčan dan a dunav te sa njegovim talasima bacaka gore dole ko da si list sa grane ...
...

...
Pogled na kostolac ...

...

...
Ovo sa trajektom će biti još veće iskustvo  clap clap clap ...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24835 poslato: Januar 19, 2020, 07:28:10 posle podne »

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24836 poslato: Januar 19, 2020, 07:47:32 posle podne »
To je to  thumbup ...

Aj sad da čujem ko je bio u prvom redu i ko je 1, sišao sa skele  :53 ...

Tako je bilo i pri ukrcavanju, ovi plastični nisu imali herca da se prvi popenju nego čekali da baja sa YUGO ispita situaciju  :53 ...
...  :84 ... al onaj zvuk kad je kresnuo abart  wub wub wub ...

Desmo, budi dobar kao što si lep pa procunjaj netom i vidi jel ima negde red vožnje za ovu novootvorenu liniju.
Ja probao al nigde ništa, kontam da je do mene pa reko možda će neko pametniji uspeti u tome ....

Sve neke bajate info  angry2 ...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24837 poslato: Januar 19, 2020, 08:02:12 posle podne »
Znam samo za tu liniju kojom si ti isao.



Ranije je bilo izmedju kafane dunavski cvet i sidro






Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24838 poslato: Januar 19, 2020, 08:38:04 posle podne »
Hvala , to ima al ovaj novi red vožnje izgleda jos nisu pustili u promet.

Inače, palanka jedino mesto u srbiji koje ime više ribljih restorana nego kuća za stanovanje.
Porcija riblje corbe nesto smesno kostala, oko 250 dinara a ladno moze troje da se najede. Šaran bio oko 400 dinara, svaka preporuka ko voli taj vid turizma  wub ...
...
free image hosting site
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Rastibudjilizovane klejbezable
« Odgovor #24839 poslato: Januar 24, 2020, 10:31:34 posle podne »
COPY/PASTE
ne bih da ulazim u preveliku diskusiju na moj komentar , kao ni da komentarisem letovanje vecina srba u grckoj sa punim koferima i gepecima hrane pa cak i vode... video svojim ocima sta sve nose iz srbije, a onda se hvale kako su se super proveli.. nisam pomenuo bugare i rumune u nacionalistickom kontekstu mnogo bolje zive od nas imao sam prilike da se uverim, vec se moj komentar odnosi na tasos kao destinaciju i nemarnost grka da bar pokose travu i ociste trotoare od smeca a ne samo da misle kako da vam uzmu novac to mi je najvise zasmetalo, ta  njihovo lazno gostoprimstvo. a vecina srba ne ide na more u grcku zato sto je tamo sve super vec samo zato sto jedino to mogu sebi da priuste, mislim finansijski.
...
COPY/PASTE
Travi iskreno, nesto mi ovi komentari i nisu toliko uverljivi..
...
copy/paste

Drugari u velikoj Sam dilemi, Fiat Stilo hedzbek 1.2 16v nikako nemoze vise da zadovolji potrebe nase porodice jer kad krenemo na odmor (a mi smo em paradajz turisti sve nosimo snama) nemamo mesta za iglu u kolima, do usiju nam prtljag :D
 
Resili smo da se prenovimo karavanom, najradije Passat B6 1.9TDI 105ks ili Audi A6 2.0TDI 140ks, e sad sta je pouzdanije, balkanac ko balkanac skrtica oce I da ne bude preterano skupo odrzavanje I eventualne popravke da budu kolko tolko sto bezbolnije.
 
Kupovao bi iskljucivo manuelni menjac, auta koje gledam imaju izmedju 190-230.000km u Austriji.
 
Meni se vise svidja Audi, zeni vise Passat. E sad pustimo na stranu Koji je lepsi, gepek tu I tamo jeste na audiju malo manji Ali zavrsava posao. Sta je najbitnije udobnost I pouzdanost. Audi skuplji, da li je I pouzdaniji? Razlika je mozda 1500€ izmedju ova dva auta.
 
« Poslednja izmena: Januar 24, 2020, 10:39:31 posle podne od strane travelman »
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...