VW Klub

VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: NikolaAndrić Septembar 16, 2020, 08:44:58 pre podne

Naslov: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: NikolaAndrić Septembar 16, 2020, 08:44:58 pre podne
Pozdrav drugari, planiram neke izmene na mom golfu (1.9tdi PD 116ks) cipovan je i skinut je katalizator. A pored toga planiram zamenu turbine i eventualno dizni od modela sa 130ks ili ako nadjem onaj ARL 150ks. Sada me konkretno zanima ima li razlike u turbini i diznama izmedju mog od 116ks i onog od 130ks i da li ce doci do promene nakon zamene ? Ima li ko da se razume i da mi malo detaljnije objasni sve to. Hvala puno i pozdrav tjuneri! :84
Naslov: Odg: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: mur3633 Septembar 16, 2020, 12:02:43 posle podne
E pa da počnemo
115 vs 130 vs 150 razlike:
Veličina MAF senzora kod 115 je 2.5", dok je kod 130 i 150 3".
Usis od MAF senzora do turba je takođe širi dosta.
Usisna grana je kod 130 i 150 daleko veća, EGR se takođe razlikuje, tj.veći je.
Turbo je različit kod sva 3 motora:
115ks ima GT1749V kome je plafon 150ks
130ks ima GT1749VA koji ide do 180ks
150ks ima GT1749VB i ide do 200ks.

Dalje,

Dizne kod 130 ASZ i 150 ARL su identično iste i iznose 550cc, dok su kod 115ks oko 475cc, ako se ne varam.

MAP senzor kod 115 je 2.5 Bara, dok je kod 130 i 150 3 Bar.

150 ima FMIC, a ova dvojica SMIC i mislim da je kod 115 nijansu slabiji IC, ali ide do 190ks bez problema.

Za izduv nisam siguran, ali mislim da je isto širi.


Radilica je jača kod 130 i 150ks motora.

Ostalo je manje-više isto.

Uglavnom zamijeni usisnu granu ako budeš bilo što radio, jer nisu za preko 150ks.
Naslov: Odg: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: mboy87 Septembar 26, 2020, 06:19:20 posle podne
Da li turbina od ARL odgovara na ASZ bez da se rade neke prepravke ?
Ne mora da se menja grana ?
Naslov: Odg: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: mur3633 Septembar 26, 2020, 10:02:21 posle podne
Odgovara.
Naslov: Odg: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: MileSrb Septembar 27, 2020, 10:09:50 pre podne
Nemas nikakvih izmena sve je p&p ali ne znam koliko ti je isplativo cimanje takve prepravke osim ako 1749VB dobijas jako jeftino.. Pravi upgrade na ASZ je GTB1756VK. Ima malo vise bravarije da bi se prilagodio na tvoj motor ali se svakako isplati.
Naslov: Odg: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: mur3633 Septembar 27, 2020, 06:53:38 posle podne
1752 ima manju turbo rupu u odnosu na 1756, tako da je i to dobra opcija

1749VB je tu do 200ks, a ove dvije idu do 240ks bez problema.
Naslov: Odg: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: MileSrb Septembar 28, 2020, 05:36:49 posle podne
1749VB na 1.65b koji je max safe pritisak za ovaj turbo izbacuje oko 185-190ks, na 1.7b izbacuje 195+ ks ali traje jako kratko. GTB 1756VK moze max 225-230ks.
Naslov: Odg: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: igor_mk4 Septembar 28, 2020, 11:52:48 posle podne
Znaci turbina od ARL-a moze da trpi samo obican stage 1 i nista malo jace od toga?

Послато са Mi Note 10 помоћу Тапатока

Naslov: Odg: Golf 4 tdi turbo
Poruka od: MileSrb Septembar 29, 2020, 05:17:28 posle podne
Kao sto rekoh turbo je odlican za snage do 185-190ks, turbo ima odlican spool i maltene turbo rupa se ne oseti za razliku od velikih turbina sa kojima se prave ozbiljnije snage.