Taj deo je Secondary Air Pump, tacan naziv na stranom jeziku. Poseduju ga vozila od euro 4 norme pa na dalje, obicno 1.6 8v, 2.0 8v, 1.8T, kao i veci agregati. Ubacen je kako bi vozilo zadovoljilo strozije euro norme, tacnije kako bi svez vazduh, od filtera vazduha gurao u izduv i time zadovoljavao strozije euro norme. Radi punim kapacitetom na hladnom startu, obicno minut dva, a zatim se povremeno aktivira u toku rada motora. Kada je neispravan obicno izbaci gresku na tabli koja tacno upucuje na ovaj deo, tada je predvidjen da se menja, ali verujem da se moze remontovati, mada na aliju nije skup, do 40-ak eura. Povremeno treba videti u kakvom je stanju plasticno crevo od kucista filtera vazduha do ove pumpe, zna da pukne pa moze da falsira vazduh.
Pozdrav
Sent from my EML-L29 using Tapatalk