Autor Tema: Golf GTI 1.8t  (Pročitano 98763 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #60 poslato: Maj 16, 2018, 09:28:33 posle podne »
 drivingCao svima, neke novosti. Na dijagnostici izbacio sledece greske:

16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity - Trajno
17522 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2: Internal Resistance too High - Trajno
17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) - Povremeno
16502 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62): Signal too High  - Povremeno
17956 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Open Circuit - Trajno
16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)


E sad, zamenio sam N75 ventil i stavio od S4 - 2.7t. Auto mnogo bolje reaguje na gas, agresivniji, povlaci odlicno iz niskih obrtaja, dok je pre bio bas lenj. Ovo je verovatno rezultat toga sto stari ventil nije radio kako treba, ne zato sto je sa S4.

Medjutim, prtisak turba se cak povecao, skoro da je zakucao ovaj cajger od 1.5 bara. Nisam smeo da ga stiskam da se ne razleti turbo, na oko 3000 nabije taj pritisak, posle sam pustao gas.

Ima li sugestija? :) Da nije neko cackao oko wastegate-a?

Sto se tice ostalih greski, je li ovo prva ili druga lambda sonda prijavljena?

EDIT: Ipak sam ga potopio da vidim sta se desava, lupi boost do 1.4 bara, pa onda verovatno popusti DV i spusti pritisak i tako u krug. Skinuo sam i kleme da resetuje komp, nista se nije promenilo.
« Poslednja izmena: Maj 17, 2018, 01:28:49 pre podne od strane Madison »

Van mreže Getei

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 287
  • Age: 29
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Gti 5
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #61 poslato: Maj 17, 2018, 03:41:25 posle podne »
Meni povremeno pali check engine lampicu zbog katalizatora. Drugar je isto skidao kleme ali nije resetovao, dok mu ja nisam rekao da skine PLUS klemu najmanje 30s (pozeljno ceo minut cekati), probaj tako, skini plus i cekaj minut i vidi sta ce se desiti sa greskama, ja tako brisem check, pali mi na 200-300km  bleh

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #62 poslato: Maj 17, 2018, 03:57:15 posle podne »
Skinuo sam minus klemu 10-ak minuta i Check Engine se ugasio, nije to problem. Nego sam ja mislio da komp brljavi zbog greske, pa salje pogresne podatke ka N75, ali i nakon resetovanja i "brisanja" gresaka i dalje prepunjava turbo.

Gledam sad po netu, 1.3-1.5 bara uglavnom pune na Stage 2, sto je nerealno za moj motor koji je skroz stock i navodno nije cipovan. Ili mozda ipak jeste? biggrin Ova greska za O2 senzor je druga sonda, tj. ona iz katalizatora, tako da ili ne radi ili je katalizator los, u oba slucaja me boli briga. :53

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #63 poslato: Maj 18, 2018, 01:15:27 posle podne »
Garant je nešto čačkano po ECU, da nije išao bi u LIMP mod na tom pritisku. Za drugu lambdu možeš da staviš varalicu, kod druge lambde je bitno da ne daje iste rezultate kao i prva ili se pali lampica.

Može da daje pogrešne pritiske ako nije dobro podešena šipka za wastegate klapnu pa proveri to. Taj manometar kojim meriš meri apsolutni ili nadpritisak?
« Poslednja izmena: Maj 18, 2018, 01:18:55 posle podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #64 poslato: Maj 18, 2018, 07:57:14 posle podne »
Hvala, videcemo na jesen sta je u pitanju, za vikend se vracam atmosfercu. Ne znam koji pritisak meri, ne razumembse iskreno koja je razlika, klasican vdo, kad je ugasen auto stoji na nuli, na leru od -0.7 do 0.9 pokazuje, rekao bih da je tacan.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #65 poslato: Maj 19, 2018, 09:08:13 pre podne »
Oteraj ga na valjke, odmah ces videti sta je radjeno i koliko.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #66 poslato: Avgust 16, 2018, 08:34:19 pre podne »
Dobro jutro :)

DSC_0980 by Mladenovic1989, on Flickr

DSC_0979 by Mladenovic1989, on Flickr

Brat imao zabranu, tako da je cetvorka stajala, paucina se uhvatila na kocnicama. Kupio nov akumulator i oziveo je.

Ko se seca Floyda, videli smo se za vikend u Krusevcu na kratko, pozdravio je staru ekipu. beer

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #67 poslato: Decembar 03, 2018, 09:07:34 pre podne »
Nisam odavno pisao, golf se vozika, uskoro ce mali servis.

Juce sam zamenio diverter valve i resen je problem sa padom pritiska, sad vec ide dosta bolje. Narucen je iz auto kuce Tasic, posto sa Autokomercom nisam mogao da stupim u kontakt mesec dana, sramota. Ujedno hvala i Pekaru, jer kad sam se pozvao na njega nisu bili uopste sumnjicavi sto hocu da narucim nov original deo za golfa 4. biggrin

2018-12-03_12-46-35 by Mladenovic1989, on Flickr

Ovaj model je isao na rs6 i jos neke modele, hvala RallyeG60 na preporuci, valjda ce drzati dugo :)
Plan je da se odradi izduv, zatvori egr i te gluposti, pa neki chip krsten.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #68 poslato: Decembar 03, 2018, 09:43:19 pre podne »
Dzaba opet ce jedinica da ga ubije  biggrin

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #69 poslato: Decembar 03, 2018, 01:51:51 posle podne »
Kec bolje prima gas, ali iskreno sad sa ovim jacim ventilom, mislim da je cetvorka brza. Kabrio bi mi i dalje stavio veci kez na lice. :)

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13653
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #70 poslato: Decembar 03, 2018, 01:56:24 posle podne »
Jel ces skoro za Krusevac? biggrin

Ima nesto za prevoz a nije garnitura. lollol

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #71 poslato: Decembar 03, 2018, 02:48:28 posle podne »
Nisam odavno pisao, golf se vozika, uskoro ce mali servis.

Juce sam zamenio diverter valve i resen je problem sa padom pritiska, sad vec ide dosta bolje. Narucen je iz auto kuce Tasic, posto sa Autokomercom nisam mogao da stupim u kontakt mesec dana, sramota. Ujedno hvala i Pekaru, jer kad sam se pozvao na njega nisu bili uopste sumnjicavi sto hocu da narucim nov original deo za golfa 4. biggrin
Ovaj model je isao na rs6 i jos neke modele, hvala RallyeG60 na preporuci, valjda ce drzati dugo :)
Plan je da se odradi izduv, zatvori egr i te gluposti, pa neki chip krsten.

 :25

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #72 poslato: Decembar 03, 2018, 03:41:12 posle podne »
Ivane, mozda za sv. Nikolu, ali nisam siguran. Uzeo danas onu foliju kao bruseni aluminijum da prelepim glupi mahagoni, verovatno cu za vikend.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13653
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #73 poslato: Decembar 03, 2018, 10:06:15 posle podne »
Zvace te Mladen. biggrin

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #74 poslato: Decembar 05, 2018, 10:16:32 posle podne »
Igrao sam se veceras sa folijom, s obzirom da radim prvi put i da sam morao u rerni da grejem foliju jer mi je industrijski fen u Krusevcu, solidno je ispalo. :)
U svakom slucaju mi je ostalo folije za jos 10 auta, pa mogu da ponovim ako se nesto bude odlepilo i sl., nemam bolju sliku, odradicu i rucice na vratima za vikend, pa cu slikati danju.

IMG_20181205_211106 by Mladenovic1989, on Flickr

Inace, losa vest za DV, probao ga ponovo nekoliko puta i izgleda da i ovaj pusta, pogotovu u 4. i 5. brzini, u drugoj i trecoj se nije primecivalo. Nisam siguran vise da je do njega, jer pritisak padne tek kad nabije 1.5 bara, sto je realno bas puno, tj. meni ovaj satic toliko max meri, mozda ga i premasi... Ili je neko preterao sa mapom, ili je cackano oko wastegate-a, provericemo prvo to kad budem radio mali servis.

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #75 poslato: Decembar 06, 2018, 07:02:31 posle podne »
Ti na 1.5 bar bio bi brzi od tdi😂😂
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #76 poslato: Decembar 06, 2018, 10:43:20 posle podne »
Tesko i sa tim pritiskom :53

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #77 poslato: Decembar 07, 2018, 08:02:22 posle podne »
Madison kakvi su ti simptomi bili? Je l ti se desavalo da nekad auto vuce malo bolje nekad malo lijen bude ili? Kod mene na turbaku se to desava pa ne znam odakle da pocnem a polako me nervira haha/ Na dijagnostici mi izbacuje pad pritiska turba. I da proverim driverter valve
EDIT Sad procitah temu . Sutra zovem brcko gas da proverim cenu blov offa i moram potraziti i ja taj n75 ventil od 2.7t
 bonk bonk bonk
« Poslednja izmena: Decembar 07, 2018, 08:08:41 posle podne od strane nebojsaGtd »
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #78 poslato: Decembar 08, 2018, 07:41:50 pre podne »
Desava se ponekad da upali safe mode i zakuca turbo na 0.3 bara, ali retko, to sam cuo da moze da bude zbog druge sonde sto imam gresku. Inace radi sve normalno, ali kad potopis gas svaki put kad nabije max pritisak DV popusti i tako u krug sve dok ne krene da pada pritisak na nekih 4000 obrtaja, tu je oko 1 bar i drzi ga. Ali na nekih 2500-3000 obrtaja kad nabije 1.5 bar, a mozda i vise jer mi toliko pokazuje satic, , DV popusti.
Kazem opet, auto ne ide u skladu sa tim pritiskom, tako da sumnjam da je neko cackao wastegate ili je samo losa mapa.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #79 poslato: Decembar 08, 2018, 11:19:00 posle podne »
turbo auto turbo problem. Atmo mama  ;)

 :18

« Poslednja izmena: Decembar 08, 2018, 11:20:45 posle podne od strane Fica »