Nema tu šta, svaki majstor za gas bi trebao i metan da zna da radi sto se tiče metana. Sto se tiče ostalog sve zavisi koliko km je prešao, kako je odrzavan a to teško možeš sigurno znati... polovan auto je lutrija u svakom slučaju.
Kod dsg-a ti je bitno da nije prešao pola miliona i ako je mehanički ok, ne trza, salta lepo, precizno, nema tu šta. Konstrukcija menjača je kao kod manuelnog stim da ima dva vratila i dva kvačila koja su unutar menjača ali se oni daleko manje habaju od klasičnog kvacila. Ubaciš u R, pustiš kočnicu (kod pasata ima autohold pa moraš malo stisnuti gas) i mora lagano da krene bez cimanja, ubaciš u D i lagano da krene napred, 4km/h mora da drži bez davanja gasa. Das mu kick down da vidiš kako salta na visokim obrtajima, pa lagano dodaješ gas da vidiš kako salta tako. Svako saltanje ne treba da osetiš bilo kakav cim, samo po zvuku i kazaljki obrtaljke vidiš da menja brzine. Sto se tiče elektronike menjača (računar) to možeš samo da gledaš u čarobnu kuglu da znaš hoće li odapeti. To nema veze ni sa km ni vožnjom ni održavanjem...
Posle DSG-a nećeš zeleti ništa drugo..
Ja sam tražio i gledao takvog B7 EcoFuel ali nisam našao dobar auto u NS a nisam hteo da se vozim po Srbiji da igram greb-greb lutriju. Hteo sam auto kod svog majstora pre kupovine.
Ono sto sam čuo za auta iz Svedske da ih menjaju na otprilike 20.000 njihovih milja (cca.200.000km)... sto je ok ako je normalno odrzavan. Uradiš odmah nov lanac, mali servis, servis menjača (ulje, filter) i miran si...
Sent from my iPhone using Tapatalk