Autor Tema: AFN TDI Polako gubi paljenje  (Pročitano 26094 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #40 poslato: Februar 12, 2017, 09:56:49 posle podne »
Ako kupis alat ili budes u prilici da gledas obradu videces kako se vidi razlika bez ikakvog merenja i pipanja golim okom. Da smo blize sa zadovoljstvom bih ti pomogao i dozvolio sa uzivanjem da odradimo posao zajedno. Ja jedino netrpim ljude koji neznaju, a neznaju da neznaju i nedaju se naucit. A nafaku daje Bog ne ljudi i hfala Bogu te je tako.
Nema zanata bez alata

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #41 poslato: Februar 12, 2017, 10:11:10 posle podne »
Hvala ti puno Enkobe! Alat ću morati kupiti, pa ću i ja nešto naučiti. Ako veruješ za ova dva puta nisam uspeo pošteno da vidim ili da opipam to famozno čelo radilice. Radilice je dole uvučena, u servisima je obično polumrak. Ovaj ima neku lampu za glavu, kad se udalji od vozila, dole totalni mrak. Taman krenem da upalim svetlo na mobilnom, dok je on otišao po ključ, eto ga nazad, krene da radi, i kako da se guramo. Ali dobro, čovek se uči dok dok je živ. Postoji i treći put, ali kod njega više to neću raditi, ako iz drugog puta nije zaključio da je čelo radilice loše, onda neće ni iz 10-og.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #42 poslato: Februar 13, 2017, 10:12:07 pre podne »
Dobro kaže Enkob. Tebi je najbolje da kupiš alat i odradiš to sam,jest da češ ko nemaš pištolj na zrak,morati se snaći za odvrnuti centralni šaraf,ali onda bar znaš šta si uradio. Ja nikad ne stežem centralni pištoljem,nego moment ključem,na onoliko koliko je i propisno. Napravio lijepo alat da uhvati zamajac i neda mu se okretati,stavim kapljicu Loctitea protiv odvrtanja šarafa i stegnem. U najgorem slučaju,ako budeš sam radio,morat češ skinuti karter,pa blokirati radilicu. I to ti nije neki problem,malo više vremena uzme i jedan novi dihtung kartera.
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #43 poslato: Februar 13, 2017, 08:37:17 posle podne »
Bas sam se veceras setio jednog vw bus kombija,isto kao tvoj tdi al isto se desavalo...Bar 5 remenica je covek menjao za mesec dana,ja sam mu jednu nabavio bio..al motor posle 2-3 dana posle svake zamene je bezo iz faze..Bas cu pitati vlasnika sta uradi na kraju..Secam se da je napravljen na kraju.Znam da nisu iste tvoja i sa 1,6 td remenice,al je i njemu nesto oko remenice tj radilice bilo...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #44 poslato: Februar 13, 2017, 09:09:04 posle podne »
Aj pitaj, baš me zanima. Danas sam naručio alat za obradu čela radilice, sutra bi trebalo da stigne. Ma loše je meni čelo. Kad se gleda odozgo kad motor radi, vidi se da malo šeta ona velika remenica Pk kaiša, malo igra... Igralo je to meni i ranije, video sam ja to, ali godinama se ništa nije dešavalo, ali eto u septembru prošle godine, fabrička dobila lufta. Definitvno je tu problem, ali opet za 10 dana da pobegne iz faze za pola zub-zub.... Možda, ne znam..Nisam znao da to treba tako da bude idealno ravno.... zato sam i skeptičan.. Ne kupuje mi se originalna remenica, šta i nju sjebem za 15 dana, i šta? Bacio sam 5500 dinara.... Verovatno ću ponovo uzeti SWAG. Toliko njih ugradilo SWAG, niko se nije žalio, svi kažu da nije toliko loša. Imam drugara mehaničara u Norveškoj, i oni tamo ugrađuju SWAG.. Jedino ako SWAG za njihovo tržište nije bolji nego za naše.... Hvala Nenade!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #45 poslato: Februar 13, 2017, 09:37:18 posle podne »
Pitacu ovog sto mu je bio vlasnik tada kad mu se to isto kao tebi desavalo..Znam da je bilo isto kao kod tebe 2-5 dana i pobegne iz faze...Nije bilo otpada odakle nismo remenice uzimali,cak je i nove kupovo...Ma isto kao kod tebe,samo 1,6 td motor..Znam da je napravljen i vozen.sad ga je kupio neki moj rodjak i vozi ga bez problema...Pitacu pa ti javljam..Al samo ti odradi celo sa tim alatom i stegni na moment kljuc po fabrici i da ga jebem ne bi trebalo to da fusa vise..Onaj alat posle daj Enkob-u u pola cene.. :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #46 poslato: Februar 13, 2017, 09:38:50 posle podne »
Da napomenem i onaj 1,6 td je bezo za po zub isto svaki put..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #47 poslato: Februar 13, 2017, 09:57:17 posle podne »
Pa kad bi on stao da ne beži više, da ga ja uhvatim....  lollol, nego on beži pola zuba, ja ga uzupčim u fazu, on posle dva dana opet beži pola zuba. Znači ceo zub od pre 4 dana. Šta ćemo tako da se jurimo lollol... Sve mi se čini da prošli put dođe do neke granice, pa onda kao stane, ne beži toliko... mada, ko zna šta bi bilo za par meseci..
Ovaj drugi put bežanje je bilo još i brže, mnogo brže nego prvi put! A mislim da znam i zašto! Narokao je prvi put loctite na navoj šrafa. Pa ad se šrafi, taj loctite se istisne napolje, dođe između čela radilice i remenice i tu napravi neki sloj. Kad skida remenicu, povuče neki deo loctita koji povuče desetu materijala na radilici i eto ti belaja. Sad mi je čelo radilice lošije nego prošli put kad je radio! Sad ću da dokumentujem sa slikom!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

pekar

  • Gost
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #48 poslato: Februar 13, 2017, 10:08:05 posle podne »
Pa kad bi on stao da ne beži više, da ga ja uhvatim....  lollol, nego on beži pola zuba, ja ga uzupčim u fazu, on posle dva dana opet beži pola zuba. Znači ceo zub od pre 4 dana. Šta ćemo tako da se jurimo lollol...
moras ti to cipovati malo da bi ga stigo lollol
sala na stranu, svaka ti cast na upornosti da ga resis :26

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #49 poslato: Februar 13, 2017, 10:12:04 posle podne »
A da ga staviš 4 zuba ispred, posle si miran 7 dana?    :53

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #50 poslato: Februar 13, 2017, 10:26:41 posle podne »
Joco je luuuud  lollol lollol lollol
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #51 poslato: Februar 13, 2017, 10:27:25 posle podne »



Levo i desno, su obeleženi da kažem "krateri", možda 10-ti ili 20-ti deo milimetra. Ako su na remenici krateri, tamo na čelu radilice to je kao "brdašce". Video je on to kad je skinuo remenicu, pa je kao nešto strugao nekim šrafcigerom, turpijom, nemam pojma... Pa ne može to tako.. Pogotovo kad sam došao drugi put...
Gore desno je obeležen ćošak gde remenica dobije lufta.

@Joca:  lollol lollol


Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #52 poslato: Februar 13, 2017, 10:50:00 posle podne »
Ovaj tvoj mestre ti je ko neki moj bivsi..Oteram mu ja kola koja na leru ne mogu da satave o.6bar pritisak ulja i to sa mojim meracem zakacenim,on kaze - ma ceraj to ne seri,moram na more nocas,pa cemo pogledati kad se vratim- lollol pop1
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #53 poslato: Februar 14, 2017, 10:33:17 posle podne »
Uh jebeno bilo danas.. Ovako, ukratko... Stig'o alat, odem da kupim novu remenicu. U povratku, upali mi se lampica za akumulator. Pogledam spala oba kaiša, PK i klinasti. Namestim PK, kako upalim, odmah ga strgne dole. Pogledam, velika remenica PK kaiša, igra gore-dole, levo-desno po centimetar. Au...
Bez serva i PK kaiša, dođem do servisa koji to treba da mi radi. 300 metara odatle (sva sreća). Jedva upali auto, jedab ga popnem na dizalicu gde se centrira trap i krenem da radim.
Krenem da ga dovedem na nulu, da vidim koliko beži, šraf na radilici se vrti bezveze. Izvadim ga rukom!
Puk'o, tj, IZKIDAO SE!! Evo slika:






Auuu.. U glavi već druga radilica.... Unutra ostao veliki deo. Kaže dečko, ma daj da probamo da izvadimo. Malo burgija, malo zeger klešta, izvadi on deo koji je ostao unutra. Probamo nov šraf, lepo ide, ne udara u radilicu, moći će lepo da se zavrne.
Čelo radilice naravno loše! Puno kratera i neravnina i "brdašaca"! Lepo sam rekao da je sad situacija gora nego prvi put! Sad je brže bežao iz faze. Evo slika:



Krenemo da obrađujemo čelo, i iz 2-3 puta skidanja alata i vrtenja, dobijemo čelo kao bebina guza.
Medjutim, ni sam ne znam kako, alat napravi udubljenja na gornjem ravnom delu čela i ispod levog ćoška čela radilice.
Evo slika:






Probamo novu remenicu, ide teško, ima luft gore-dole. Malo obradim gornji deo čela, nema više lufta gore-dole, samo levo-desno. To sve imaju tako, dok se ne zašrafi.
Stegnemo šraf na 9 kila, ja mu kažem treba još 1/4 kruga. Kaže on, uh to je još 3-4 kile, i uzme, dotegne još.
Uzupči mi auto, (moja bi ga baba bolje uzupčila na parkingu), nije hteo da oslobodi remenicu bregaste... Već vidim da tajming neće biti dobar.. al' ajde to je sad u drugom planu, zupčiću ga ja ponovo... Redno vreme servisa već isteklo, dečko radi prekovremeno....
Upalimo auto, sve remenice mirne, remenica PK Kaiša mirna, lepo radi. Kaže dečko, prati situaciju, ako ponovo počne da gubi fazu ili da šeta remenica PK Kaiša, nemoj da voziš, onda mu ne gine druga radilica.
Dođem kući, uključim VAG-COM, tajming skroz dole skoro do crvene linije, negde oko 29-30... Uzupčio ga loše, sačuvaj bože. Pumpu nismo dirali.
Dečko kaže da mu nije jasno koja je to sila pokidala šraf M14? Prvo smo pomislili da ovaj prethodni majstor nije pretegao šraf, jer znam da ga je stezao nekim jakim novim pištoljem. Onda kao nije to, nego velike oscilacije, veliko šetanje remenice radilice zbog lošeg ćela radilice... Ali opet da tako pokida šraf...
Ima li komentara? Hvala svima!!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #54 poslato: Februar 14, 2017, 11:01:22 posle podne »
Radilica ti je bila u katastrofalnom stanju, moralo je bezat paljenje i moralo se desit sta se desilo, samo mi nije jasno kako si steko toliku srecu da ti neprezubi toliko da pokrivi ventile. Cim je bezalo paljenje to jes faza paljenja, valjda je jasno da je dolazilo do setanja remenice. Cim je setala remenica morala je i mogla je odkinut sraf.

U buduce, valjace jos nekom. Upali motor, otvori haubu i pogledaj remenicu radilice mora da bude prava kao kad je ugasen, ako nije tako nego vrcka levo desno kao ruska balerina posle galona vodke, onda ima problem sa fazom paljenja ili ce ubrzo imat.

Nedozvolite majstorima da vas sisaju pricom, Mora da se vadi motor i da se izvadi radilica ili zameni ili masinska obrada. Postoji alat kojim se to radi na licu mesta i sve druge price padaju u vodu. Remenica radilice ni u jednom slucaju nesme bit zamenjena bez obrade cela radilice.
Nema zanata bez alata

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #55 poslato: Februar 14, 2017, 11:08:01 posle podne »
Naravno Enkob, sad je sve jasno... Sve druge priče su pale u vodu! Napisao sam u prethodnim postovima, da praktično čelo radilice nisam ni uspeo da pošteno vidim kod ovog prošlog majstora. Pitam ga, jel' dobro, kaže jeste. Ogroman propust za njega, zbog toga što mu je ono bilo dobro čelo radilice! Pa srušio je svih njegovih 30 godina rada. Otići ću ja do njega da mu kažem šta se desilo, pa makar se potukli!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #56 poslato: Februar 14, 2017, 11:15:24 posle podne »
A nemoj to prijatelju, nemas nista od toga jasno je je ko je gubitnik, porazio si ga dovljno cak i da ga vise nikad ocima nevidis. Jak je ovo forum, a nisu ni tebe donele rode vec imas porodicu i prijatelje i dovoljno je da znaju sta ti je uradio niko nece otic kod njega, a njemu gora kazna netreba.
Nema zanata bez alata

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #57 poslato: Februar 15, 2017, 12:08:33 pre podne »
Nisam ja nasilan, niti bi mu tražio pare, niti neku reklamaciju.... nego hoću da mu pokažem ozbiljan propust, i da nešto nauči. Jer očigledno za 30 godina rada nije naučio da čelo radilice mora da se obrada kad se menja remenica, pogotovo kad se iz aviona vidi da je neravno, a još pogotovo kad sam već jednom bio i da mi je već jednom gubio fazu. Zamisli da je nekom drugom radio to i taj krenuo na put neki duži? I šta? Kaže on meni, da je aluminijumska remenica ne može da se pojede za 2000 km, a ova druga se pojela za 250, i još toliko šetalo da se šraf pokidao.... Ej..., šta on priča ne mogu da verujem. Totalni nepoznavaoc tematike. Možda je dobar jedino za čistu mehaniku, zavrtanje i odvrtanje šrafova. Inače, nije on sa foruma, forume, internet ne prati, kaže da su na forumima sve neznalice i prevaranti! A on je poznavaoc u p.m. Ma strašno. Nek nam je bog u pomoći sa takvim majstorima. Plašim se da kupim novi moderniji model golfa!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #58 poslato: Februar 15, 2017, 07:10:58 pre podne »
E bas mi je drago da si to resio.Msm da to vise nema da vrdne..Bas sam sinoc bio sa ovim likom sto je vozio onaj kombi,neces verovati al mu je menjao radilicu,reko mu mestre da je kriva pa popusta remenicu...hahaaaa a samo je trebalo poravnati sa ovim alatom..Pozz
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: AFN TDI Polako gubi paljenje
« Odgovor #59 poslato: Februar 15, 2017, 08:45:00 pre podne »
Videćemo koliko će da traje, nadam se da će da potraje. Ali generalno, meni je loše čelo radilice. Bilo je rđavo i već je rđa nagrizala čelo. Zato je i alat kad je frezovao, povukao neke deliće čela. Jednostavno, auto je mnogo prešao, to su godine i to je to. Mislim da fabrika nije ni predvidela da se ovo ravnjanje radi. Mi smo sada podosta materijala skinuli, sigurno desetu, dvadesetu, ako ne i dosta  više. Kaiš se malčice približio motoru i na gornjim remenicama. Ako bi trebalo još jedno ravnjanje, ne bi moglo, možda neko baš fino, ali ovako malo više ne mere. Sigurno bi alat povukao još više materijala sa čela, a i kaiš bi izašao iz ose. Tad bi morala druga radilica.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.