Autor Tema: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT  (Pročitano 13975 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 36
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« poslato: Septembar 27, 2012, 05:46:06 posle podne »
Pozdrav svima..kupio sam pre par  meseci pasata sa  motorom 1.8t,menjao sam ulje i filtere..Ulje sam sipao Halvolline Ultra S 5-40w 5l..Krenuo sam sa burazerom na put od KS-a do Bgd-a..Vozio sam oko oko 130kmh 140kmh i u tom trenutku upalila greska na instr.tabli ``STOP SERVICE OILL MANUAL`` I lampica za ulje,oduzeo sam  mu gas i vozio ga na nekih 120kmh,i negde blizu Bgd opet ga malo zgazim po gasu oko 140kmh opet isti porblem..Stao sam na zaustvanoj liniji da pogledam sta s e desava,niej gubio snagu ni rad  motora se nije menjao,znaci  bukvalno nisma  preso svega 400-500km po gradu,do tada dok sam ga  vozio pod manjim borjme obortaja i manjom brzinom niej se  palilia  greska,znaci samo kada izadjem na  otvren puta tipa traznit ili negde na neko vece uzbrdo hoce da upali isut gresku..Isao kod Mehanicara,menjao sam davac ulja  visokog prisitska i opet sma imao isti porblem,na dijagnnostici je  pokzivalo neku gresku pret.paljenja..Pre 20-tak dana odradio veliki srevis  innini delovi komplet,roleri ,spaneri,zub.kajis.vod.upmpa itd..Isao do Nisa,niej se palilila greska u povrtak se opet  pocelela paliti greska..Otisao sam  kod jednog naseg forumasa Floyda iz Krusevca dobar mehanicar..prikljucio ga na Boshovu dijagnostik,naci bio je hladan u umesto je  radio pola  sata dok niej se  zagrejao motor,i dostigao radnu temperaturu,i pokazalo mu je u mestu znaci radio je na leru da gubi prisitsak ulja u motoru,bas smo zajdeno gledali pritisak premali.pa onda pise pritisak normalan..On ince se preslio pre godinu dana u Becu bio je tu samo na par dana,i morao je da ide..Reko mi je da probam narcuiti orignalan davac ulja viskog  prisitska i da  probam neko druge  ulje tipa Liqvi Molly 10-40w sa aditivima ili neko kavlitetno ulej 5-40w full sintetik..Uet ja na ime  kupca iz Engleske pise da je  presao 103000 milja kad sam ga  kupio,sada ima oko 109000 milja..Planirao sam menjati  ulje i ramiljao sam da  uzmem neki aditiv  ili nesto da  ocisti  motor jer sam citao prethondno da hoc e kanali da s e zapuse  u motoru da gubi prisitsak..Ako neko zna  o ovome  nesto neka mi kaze..Hvala unapred.. :rolleyes:

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #1 poslato: Septembar 27, 2012, 07:12:28 posle podne »
Pored toga sto ces promeniti davac, ja bi na tvom mestu proverio predjenu kilometrazu ali ne na satu nago u kompu motora. Postoji verovatnoca da ti je i uljna pumpa losa i da kada se ulje razredi (zagreje) i razlije po celom sistemu, pumpa ne postize da pravi pritisak.  To kazem zato sto ova pumpa ima vreteno koje je na vrhu sa nutovima i koji se sa vremenom razlokaju, pa nekad moze i da proklizavaju. Ja iznosim svoje misljene u slucaju da su davaci ispravni, ali kao sto si napisao da ste merili pritisak ulja i da je po nekada slab, mali. Drugo, postavlja se i pitanje u kakvom su stanju leteci i lezeci lezajevi, jer i oni dosta uticu na to. Ima dosta razloga koji mogu uticati na to.
Boban-Rus

Van mreže crni_vlada

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 434
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Octavia 1.9 TDI
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #2 poslato: Septembar 27, 2012, 07:23:51 posle podne »
Pa da probaj sa davačem ako nije onda je uljna pumpa pop1
Druže Brano,Škoda kakva je takva je ona je moja :)

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #3 poslato: Septembar 27, 2012, 07:54:20 posle podne »
Evo malo kasnije sam se setio i jos jedne veoma bitne stvari. Valjalo bi da se skine karter i proveri samo sito pumpe da nije zaprljano (sto je veoma moguce) Motor je benzinac i vozi se pod solidnim obrtajima tako da postoji mogucnost i toga.
Boban-Rus

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #4 poslato: Septembar 27, 2012, 08:01:59 posle podne »
Ja pola nisam razumeo, a ono što sam razumeo sugerisao bi na ovo što i Boban
Očisti motor pred zamenu ulja sa onim nekim aditivom i očisti saće iznad kartera, hoće da zakoksa 1.8T
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 36
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #5 poslato: Septembar 27, 2012, 09:52:56 posle podne »
Hvala puno.. ;)..Wele i ja sam planirao sada pred  ovu zamenu da ocistim motor  pred zamenu ulja,nisi me  raumeo  a rzlog je taj sto kad sam prvi put posle  mesec dana  krenuo na  recimo duzi put 450km u oba  pravca pocela je da se pali ta  greska a kad prikacimo nkaze da pritisak premali  i da tako drzi par sekundi pa onda vrati prisitsak ulaj u motoru normalan,razumes me?A pokusao sam sa  davacem viskog i niskog  prisitska da zamenim nista niej odgovaralo jbg opet isti problem..Sto se tice drugog problema,je kada se  zagreje t.j kada dostigne radnu temperaturu 85-90 stepeni hoce da  dimi kada radi umesto plav dim,a ulje sam dodao oko 600-700ml ulja za predjenih 9500km..Sutra idem na zamneu ulja i filtera naravo i da se  opere motor..Ne znam koej ulej ovako najbolje za njega mislim da VW preporucuju Castrol,ali ne bih Castrol zato sto sam cuo raznih prica da je fejk ili nije original..HvALA JOS JEDNOM NA ODGOVRIMA biggrin

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #6 poslato: Septembar 27, 2012, 10:43:36 posle podne »
Vitko, to je ono u sta sam ja i sumnjao, plavi dim. Motor trosi ulje i 99% su ti otisli lezajevi i uljne karike. Motor zreo da se radi generalna. Izvini ali je tako. mahac I presao je on mnoooogo vise od toga sto je na satu.
Boban-Rus

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #7 poslato: Septembar 27, 2012, 10:57:52 posle podne »
Izmeri pritisak ulja mehaničkim putem zajebi te dijagnostike

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 36
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #8 poslato: Septembar 28, 2012, 01:42:52 pre podne »
Ne znam kako da izmeri pritisak ulja mhanickim putem???Pa ja sam to i pretpostavio neki mi kazu da je trubina pri kraju,ili gumice ventila..Ja koliko znam kada su gumice u pitanju onda treba da  dimi kada je hladan t.j kada se strauju hladan motor. :huh:..Jer kada je ovaj mehanicar radio veliki servis,reko mi d aje malo vise ulja bilo u inter coller-u tako d ami je reko d aje najbolej remont turbine da se odradi i gumice ventila..Ona ovako vuce ide sve je ok ali kazem plli tu gresku kad je pod vecim brojem obrtaja i nekad kada sam na nekoj vecoj uzbrdici..Hvala  va jos jednom videcemo pokusacu ovo sa mailim servisom ili cu ga prodati na sredjivati trece nema..

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #9 poslato: Septembar 28, 2012, 07:54:05 pre podne »
600-700g ulja na 10000km za turbo motor nije nista...da je pred generalnu onda bi toliko (i vise) ulja trosio na 1000km...


Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #10 poslato: Septembar 28, 2012, 08:19:35 pre podne »
+1
to sto ti zapurnja plavo,mogu biti i gumice ventila .
To sto gubi pritisak,to je drugo,il pumpa ili leteci ili laze . To moras da resis sto pre,da ti stvarno neizgubi pritisak kako treba ,ce ti zakuje motor.
Prvo vidi da resis pritisak.to nije zezanje. Sipaj gusce ulje 15\40 pa vidi oce li gubiti pritisak,to ti je najbrza i naj jeftinija stavka.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #11 poslato: Septembar 28, 2012, 09:36:11 pre podne »
Ja se iskreno nadam da ste vi u pravu, ali mi je malo mnogo 700ml na 10 000km.
Boban-Rus

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #12 poslato: Septembar 28, 2012, 10:16:35 pre podne »
Sve je moguce Bobane,mozda mu je i turbo na izmaku pa zbog njega dimucka,moze tu da bude par stvari i oko dima i oko pritiska.

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 36
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #13 poslato: Septembar 28, 2012, 10:26:44 posle podne »
Hvala vam jos jednom svima. ;)..Danas sam proneio ulje Motul 10-40w polu-sintetika i naravno filteri za klimu,vazduh,gorivo i ulje..Videcemo sada kako se  ponasa..Sutra cu da odem do tranzita i malo probam ga na  vece obrtaje i vecu brzinu pa  cemo videti  sta  se desava..Voleo bih za da mi Wele obajsni kako se  mehanickim putem meri pritsak ulja u motoru? blink ..stavrno ga prvi put  cujem to..Ako neko zna nesto oko ovog porblema neka iznese svoje misljenje..Hvala puno :rolleyes:

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #14 poslato: Septembar 28, 2012, 10:37:11 posle podne »
Imas manometar sa cevkom.Kraj cevke srafis tamo odakle skines davac. To je mehanicko.

Van mreže smgoran

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #15 poslato: April 13, 2013, 05:42:44 posle podne »
Drugar, jesi rešio problem? Šta je bilo sa motorom? Hajde podeli iskustvo sa nama! ;) Znam da je prošlo podosta vremena, ali baš me interesuje.
I molio bih poznavaoce 1.8T mašina ako mogu malo da pojasne kakav je AWT 1.8T motor, na šta obratiti pažnju prilikom kupovine istog... Izvinjavam se ako slična tema već postoji. ;)

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 40
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #16 poslato: April 14, 2013, 01:32:47 pre podne »
ja ga vozim nekih 8-9 mjeseci i nekih 18 000km nisam imao nikakvih kvarova osim bombina koje su boljka na svim 1.8T ali naucis zivjeti sa tim,2 komada u gepek i samo vozi  driving,promijenis je za 2 min.

Van mreže smgoran

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #17 poslato: April 14, 2013, 11:14:41 pre podne »
To znam za bobine. Zam i za long life servise da su usrali sa tim. Koliko je tvoj prešao? Mislim na stvarnu km... Kako prepoznati u kakvom je stanju motor? Zaintersovan sam za jednog takvog, a svi majstori me odvraćaju. Voleo bih da čujem iskustva drugih ljudi. Nešto sam već našao na netu i pročitao. E sad, najbitnije mi je da znam kako da procenim u kakvom je stanju makina! ;)

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 40
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #18 poslato: April 15, 2013, 09:35:02 posle podne »
e vidis ja neznam za long life servise,na sta mislis?
kad sam ga uzeo na satu je bilo oko 201400,sada ima preko 219 000 mislim da mu je to i stvarna,ali opet ko zna.
ja sam svog kupio a da ga nisam ni probao,samo ga upalio jer sam prije njega gledao 4-5 "krseva" i odmah sam vidio da je ovaj OK,dogovorio sa covjekom cijenu,izbrojao pare i odvezao ga :)
tek kasnije sam ga vozio na dijagnostiku tek toliko da vidim ako mu sta ne valja da zamijenim,sve je bilo dobro tako sam mu odmah odradio veliki i mali servis da ne razmisljam o tome,ugradio plin i sad samo vozim.
a nasi majstori ko majstori njima ne valja 1.8T jer neces cesto dolaziti kod njega  lollol lollol
znam jos 2 koji imaju iste motore u passatima i obojica su zadovoljni.

a sto se tice kako da procijenis,nemam ti sta reci osim standardno poslusaj rad motora,malo obrati paznju na turbinu i crijeva oko nje,trap itd...

Van mreže delpo

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Lokacija: https://t.me/pump_upp
  • Karma: +4/-13
  • Pol: Muškarac
  • mehanicari zive od TDI-ja
    • @pump_upp - best crypto pumps on telegram !
  • Auto: golf 5
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #19 poslato: April 15, 2013, 10:08:14 posle podne »
vitko87 moras mehanickim putem izmeriti pritisak ulja, znaju majstori kako se to radi,ako ne zelis da ti rikne motor jer  90 posto ti je zaprljana resetka na kraju cevke kroz koju uljna pumpa gura ulje u gornji deo motora,sto ce reci da malo ulja dolazi u glavu motora i naj..o si lezajevima i radilici nemoze nista jer se u ovom slucaju kupaju u ulju, i nikako gusce ulje jer ce ono jos teze prolaziti kroz resetkicu,prvo sipaj neko sredstvo za ispiranje motora pa skini karter da se proveri resetkica i eventualno zameni i obavezno sipaj ulje 5-40 full sintetic a to ako potrosi 800g na 10000km to je nista za toliko ispari ako je to tako bicedobro