VW Klub
VW - Forum => Auto-moto sport => Temu započeo: deys Januar 01, 2013, 03:47:09 posle podne
-
kao sto naslov teme kaze... Mene a verujem i vecinu clanova foruma interesuje kako se ulazi u taj krug auto moto trka..Zelimo da znamo sta je sve potrebno za ucestvovanje u trkama kakvi su uslovi za ispunjavanje,tehnicki uslovi za vozila itd ...nadam se dace nas pojedini clanovi i veliki sportisti auto moto trka sa ovog foruma udostojiti odgovora.
-
vozis prvo malog n ili 1,4n i ako si medju prva tri u tim klasama na kraju godine i ako nisi pravio incidente dobijas pravo za licencu za jace klase. treba biti uporan i imati budzet 10.000eu za sezonu (gume, kvarovi, transport, startarine, osiguranja itd..) i imati dosta zivaca.
-
sta se smatra >malo n< kakvi su uslovi tehnicki za auto sta sme posedovati a sta nesme ... sta prvo mora potencijalni kandidat da ispuni da bih mogao da se takmici
-
Mali N se smatra Jugo
-
mali n je jugo sa minimalnim preradama u odnosu na serijskog. mozes na internetu naci homologaciju za svaki od modela grupe n ili grupe a (h) sta je dozvoljeno raditi a sta ne. ja licno juga nikad nisam racunao u auta a pogotovo u trkacki, ali se od necega mora poceti. za mali n ti cak nije potrebna ni vozacka dozvola. toliko o tom famoznom srpskom trkackom automobilu.
-
e jbg ljudi ako cu ja traziti po internetu dzabe sam otvarao temu,,,xexe e da a dali sme se ugradjivati NOS
-
homologacija za konkretno malog n se sastoji od 8 pisanih strana a4 formata. isto tako i za bilo koji drugi model. neki imaju i vise a neki nesto manje. ne sastoji se od 3 ili 4 stavke da bi ti ih naveo ovde. nos se ugradjuje na automobile za "trke" koje voze ljudi bez muda. te "trke" se voze samo pravo i staze su duge 400 metara.
-
idi na gonzaracing.com ;)
-
http://www.sgpmotorsport.com/pravila.php (http://www.sgpmotorsport.com/pravila.php)
-
Gedora jel si ucestvovao na brdskoj trci avala 2012 26-28 oktobra
-
Desmo po onom pravilniku o homogenizaciji pa taj jugo nemoze vise od 160km/h ..smesno.... pitanje za Gedoru jel si i ti pocinjao na jugisi
-
da nije nije malo 160.... a kako si ti uspeo da odmah udjes u klasu jacu od jugise
a po pitanju da nije jugo auto to se slazem sa tobom u potpunosti driving
-
vozio sam 1,6 i 2,0 n. sportom se bavim 11god ali to nije tema.
-
pitao sam te gedora zato sto si u gore navedenom postu rekao da prvo moras voziti >malog n< ...a ti si odmah u klasu 1.6 i 2.0n pa sam te upitao kako si odmah presao na tu klasu... cenim tvoje iskustvo i entuzijazam ..shvatam da ti je tesko objasniti nekome ko nema blage veze o tome ....ah ko bih nam bolji odgovor dao nego ti
-
vremena i pravila se mijenjaju. mada ni tad se nije moglo odmah u 2,0. prvo sam vozio u 1600. licno mislim da je danas najbolji pocetnicki auto pezo 106, polo 6n 1,4 16v ili suzuki svift gti. sve su to auta koja fabricki imaju oko 100ks i sa dozvoljenim preradama snaga se povecava jos za 10-14ks sto je za taj auto extra dobro.
-
teca moj je imao suzukija obican fabricki gti kako ide u pm..ja mislim da je njbolji za kruzne trke i brdske nizak je i stabilan ...ah da skrenuh malo sa pitanja... na primer ja sada zelim da ucestvujem na trkama pocetnik sam i npr zelim u klasi 1400 ili 1600... npr imam suzukija sweat gti...jel bih mogao ili bih morao prvo malog n
-
naravno da ne. juga mozes preskociti i zamijeniti automobilom do 1400cm grupe n. ima tih trkackih enova sad jeftino. autosport u srbiji se raspada i nikad nije bio na nizim granama kao sto je sad
-
Najbolje, najbrže i najjeftinije se ulazi u svet trka preko poznanika. Počneš prvo da gledaš trke, pa se malo muvaš po boksovima, pa upoznaš nekog ko vozi već neko vreme, pa ti onda on objasni kako stvari funkcionišu itd itd. Najveći problem su proklete pare. Malog N-a možeš da kupiš za relativno male pare (pojedini "dronjci" prodaju se za manje od 1000eu, šampionski jedno tri put više). Najbolje je da se krene na brdskim trkama, voziš sam i staza je relativno kratka. Reli i krug su druga priča, al da ne smaram dalje.
@Gedora: koja je to klasa i u kom šampionatu gde se vozi 2000H?
-
nazalost raspad i zbog standarda kao i sam sto si naveo u svojoj temi o tvom golficu ..celu sam je procitao i video da si bar 60-70 posto delova mehanike i motora narucivao iz inostranstva ...
-
Ako misliš da je svift stabilan, onda moraš još mnooooogo da učiš :)
-
Dekica druze kazem iz nekog mog ugla u tom switu sto sam se vozio nije trkacki nego putnicki gti ... po meni kad sam kupovao auto nameravao sam volvoa ali iskrslo nesto i kupim golfica iz crne gore od pandura nacelnika iz tivta...terao sam ga dusu sam mu vadio pregazio je u km dosta.. nikad me izneverio nije na svim putevima i relacijam tereta prevezao cudo i dogadjalo se kad smo sa drustvom trkali na zatvorenom putu jedan po jedan i sa 120 u krivine po 90 stepeni nikad se nije podiga zna malo da se zanese al i to zavisi od guma i ogibljenja..mada mi je zao sto gti nisam kupio al jbg koliko para toliko muzike
-
ima svift problema sa zadnjim trapom