To sam vlasnicima Golfa 2 i sličnih Vagova tog godišta bar 100 puta rekao, iz iskustva, evo rećiću i tebi. Nemate grejanje i odmah idete kod mehaničara, on vam kaže da je termostat. I ne znam kako preko creva ne proveri pre nego što krene da skida, nego vidi bez da proveri. I promeni, date pare za ruke i deo...I gle čuda, grejanja i dalje nema. Isto kao i za slučaj kada se kazaljka za temperaturu ne podiže, odmah trčite na otpad i kupujete drugu tablu, umesto da proverite termodavač na glavi motora. Ja sam imao na Audiju 80 oba slučaja. Ali tada forumi nisu bili toliko aktuelni i nije internet bio toliko dostupna stvar kao danas. Sada bar ima interneta svuda i ima foruma, pa se informišeš malo. Mene je majstor bio zeznuo kada mi skala nije radila, promenio mi termostat, a skala se ne podize i grejanja nema. I počnem malo bolje da se raspitujem i sreća naiđe jedan pametan čovek i kaže mi da promenim termodavač na glavi...I skala počne da radi kako treba. Takođe mi je rekao i za klapne grejanja na kojima se pojeo sunđer. I njih sam prelepio, pa sam dobio i grejanje da nije moglo da se sedi unutra. A radna temperatura motora je sve vreme bila dobra. A pre nego što sam naišao na tog čoveka, padalo mi je, kao i tebi na pamet da stavim karton ispred prednje maske. Ti si ga sa time dokusurio, pošto si mi sa kartonom napravio restrikciju i hladnjak nije imao ,,prirodno" hlađenje dok auto ide. A na ventilator nije mogao da uvlači vazduh kroz hladnjak i da hladi, jer zbog kartona nije bilo slobodnog protoka. Nije Švaba glup što nije stavio karton u fabrici. I on je nabio temperaturu, prokuvao i dihtung je probio.
I kod tebe je verovatno bio problem i u davaču za skalu, koji se nalazi na glavi motora, pa ti zato ne pokazuje dobro temperaturu, a bila je dobra. A grejanje nisi imao, jer se sunđer na klapnama za grejanje, pojeo. A temperatura motora ti je sve vreme bila dobra.
Po tvojoj priči, 90% je tako. Ovako na slepo ne mogu 100% da budem siguran.
I sada ćeš da platiš cenu sa svoje neinformisanje. Idi kod nekog normalog majstora da ti utvrdi da li je pukao dihtung glave, mada ja mislim da jeste, ovako po priči. Ravnanje glave i novi dihtung svakako. Kad odneseš glavu na obradu, rećiće ti da li treba samo da se poravna ili da se uradi još nešto. Ali očekuj bar još da gumice na ventilima moraju da se promene, ako ništa drugo. To je ono što će sigurno biti. A ako finansije dozvoljavaju, da bar promeniš karike i leteće i ležeće ležajeve radilice, kao i semeringe. Kada se već otvara motor. Posebno, ako planiraš da taj auto ostane kod tebe.
Sad, šta je - tu je. Platio si školu, sada znaš. Ja sam imao sreću da je platim jeftinije od tebe. Naišao sam na čoveka koji je znao da mi da odgovor dok nisam napravio problem.
Javi šta si uradio.