Ja ću se nadovezati na ovu temu jer imam pitanje oko DSG-a. Šta može biti uzrok lupkanju koje dolazi iz menjača prilikom puštanja/dodavanja gasa, ono kao "klop" se čuje. Nekad izraženije nekad manje. Naime od momenta kad je zamjenjen zamajac (plus minus te neke kilometraže), , počeo sam da primjećujem ovo (ugrađen je Sachs). Auto inače šalta bez trzanja, meko, pri kretanju iz mjesta sam prebaci u 2. stepen prenosa bez ikakvih trzanja (navodno je to laička dijagnostika jel OK menjač). Stope menjača i motora se čine OK, makar po riječima majstora. Taj novi zamajac se stresa tj lupa pri paljenju i gašenju auta, klapna EGR-a je nova i ispravna je. Zamajac je počeo malo da se čuje (pređeno cca 8000km). E sad neđe pročitah da to lupkanje može biti uslovljeno i prslim selen-blokovima prednjeg trapa (što je kod mene slučaj). Ima li neko ideju šta može biti uzrok ovog lupkanja i da li je realna ova priča za selene? Napomena auto bio prije 4000km u vlaćenom servisu i urađena je kompletna dijagnostika DSG menjača (ulazili su valjda i u mjerne blokove) i zaključak je da je menjač apsloutno OK, mehatronika takođe i za sve je po njima kriv zamajac. E da, 6 brzina DSG 2,0 TDI je u pitanju.