Autor Tema: Pomoć: Majstor u Indjiji  (Pročitano 1138 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ortodox09

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1231
  • Age: 33
  • Lokacija: Doboj - Novi Sad
  • Karma: +32/-8
  • Pol: Muškarac
  • Ja ♥ mog čađu
  • Auto: Passat b5
Pomoć: Majstor u Indjiji
« poslato: Avgust 15, 2018, 05:01:36 posle podne »
Ekipa, treba mi pomoć za pasata b5, 81kw, AFN 1998. Treba mi majstor u Indjiji, dajte preporuke. Opis problema ispod.
Danas posle posla, naravno, krecem kuci, sedam u auto i zaticem prazan akumulator. Imam relej, koji pali svetla kad se upali auto, pa kontam da je on zalepio pa izvukao akumulator...
Kolega mi pomaze da upalimo na kablove, ali auto nece ni da zavergla.5 minuta drzimo akumulator pdo gasom preko kablova, a on ni da cuje o verglanju. Palimo auto na slepanje, auto pali i radi na leru, ali radi jako cudno cudno. Simptomi su sledeci
  • Crveni uzvicnik treperi I tri pistanja po paljenju
  • Cekicanje se bas glasno cuje, kao kad se auto pali na onaj ''sprej" preko usisa
  • Stisnem stop svetlo, gase se kilometric na brojacu
  • ne reaguju zmigavci I ne pali svetla
  • Cekicanje se bas glasno cuje, kao kad se auto pali na onaj ''sprej" preko usisa

Znaci, auto mogu upaliti na slepanje i oterati do majstora u Indjiji, ali mi po zvuku ne deluje da bih ga smeo odvesti ista dalje od toga...
Dajte preporuku ako imate majstora, da ne idem napamet, ko zna gde cu banuti...

Fala unapred!

EDIT: Admini, ako sam fulao podforum, molim vas da prebacite tamo gde treba.
« Poslednja izmena: Avgust 15, 2018, 05:03:18 posle podne od strane ortodox09 »

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Pomoć: Majstor u Indjiji
« Odgovor #1 poslato: Avgust 15, 2018, 05:24:55 posle podne »
Proverite prvo napon na akumulatoru kad je otkačen i napon na kom puni anlaser dok radi, za to ti ne treba nikakav specijalista, običan električar.
Elektronika zeza kad napon dosta padne, pa to može i biti uzrok čekićanju motora.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1695
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +61/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Pomoć: Majstor u Indjiji
« Odgovor #2 poslato: Avgust 15, 2018, 09:49:59 posle podne »
A to sto cekica, da nije prezubio kad ste palili na guranje

Van mreže ortodox09

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1231
  • Age: 33
  • Lokacija: Doboj - Novi Sad
  • Karma: +32/-8
  • Pol: Muškarac
  • Ja ♥ mog čađu
  • Auto: Passat b5
Odg: Pomoć: Majstor u Indjiji
« Odgovor #3 poslato: Avgust 17, 2018, 10:22:59 pre podne »
Proverite prvo napon na akumulatoru kad je otkačen i napon na kom puni anlaser dok radi, za to ti ne treba nikakav specijalista, običan električar.
Elektronika zeza kad napon dosta padne, pa to može i biti uzrok čekićanju motora.

Vazi, provericemo kad ga odslepamo. Danas dolazi majstor pa cemo videti.


A to sto cekica, da nije prezubio kad ste palili na guranje

Hvala za savet. Proverićemo, napomenuo je mastor na tu mogućnost. Auto sam odmah preparkirao nazad u mesto i ugasio ga tu... Nadam se da nije polupao ventile u medjuvremenu.

Van mreže ortodox09

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1231
  • Age: 33
  • Lokacija: Doboj - Novi Sad
  • Karma: +32/-8
  • Pol: Muškarac
  • Ja ♥ mog čađu
  • Auto: Passat b5
Odg: Pomoć: Majstor u Indjiji
« Odgovor #4 poslato: Novembar 19, 2018, 07:42:21 posle podne »
Nije me dugo bilo  :69 Moze lok na temu.
Preskocio mi zupcasti remen na slepanju, izgleda da spaner nije bas bio dobar... iako je nov ugradnjen u maju ove godine.
Uglavnom, sve ok na kraju ispalo...