VW Klub
Audi - Forum => AUDI Svet => Temu započeo: elas April 18, 2012, 09:41:15 posle podne
-
U fazi sam zamene kola,imam klince pa mi sad ovaj moj polo mali nasao sam u italiji A6 iz 2003 god. sa 180000 predjenih pa me zanima neko iskustvo o njemu,vredi li uzimati jer mu cena i nije neka oko 2500 e,stanje na slikama korektno i prodaje priv.vlasnik ne plac.Imam rodjake tamo pa za proveru nije strasno nema lazi i prevare sto se tice odrzavanja.
Svaki komentar je dobar
Da i dvoumim se oko pasata sa istim motorom i menjacem i cena je tu negde priblizna pa mi pomagajte ako hocete.
POZDRAV...
-
Sve je to grupacija VW. Meni se licno svudja Audi. Jedino je motor 2.5 zajeban za registraciju skupo. Uvek sam pre za motor 2.0 dizel. Ovo je moje misljenje.
-
a6 v6 tdi automatik ti je bezvrijedan auto
-
U kom smislu bezvredan auto,pojasni malo
-
zato sto taj auto posle 10 godina nema ni motor ni mjenjac ni letvu volana ni trapove. e ako si ti raspolozen da jednog takvog groba vracas u neki novi zivot kupi ga i planiraj neki najminimalniji izdatak od 4-5 000eu
-
A pasat sta se desava sa njim
-
pasat v6 tdi ti je isti djavo samo u drugom dresu. kupices ga na bg table za 3000eu da ne trazis po internetu
-
Nesto sam gledao nase oglase,nema neki normalan izbor kao i uvek ili je precenjeno kao da su novi u pitanju ili su lomine neke po nizim cenama,ne trazim da bude nov normalno ali me nervira kad prodaju auto i kad mi kaze da nema serv.knjizicu oterao bi ga odmah u pm,meni svaki auto ima servisnu ma koliko on bio star zbog mene da zanm kad sam nesto menjao,kad mu je sledeci redovni itd,
Stvarno mi je potreban neki karavan sa dizelom jer mnogo vrtim km,pa ne znam sta bi uzeo ovo sam slucajno nasao.Moze i A4 neki
-
pa ko te navrati da gledas 2,5 jos automatik?
-
Volim te vece motore,rastereceniji su za duze puteve na kojima sam stalno,sad trenutno imam pola 1.6 koji je kao zenin auto i ide on ali stvarno me vise ubi to sto se vrti na 4-5000 obrtaja i ide 150,granica izdrzljivosti.Za 7 meseci sam mu navrteo 43000 km izgorece ako ostane kod mene.I do skoro sam imao sve velike kubikaze ovo mi je trenutno neko prelazno resenje.
Sta predlazes da gledam
-
kupi 1,9tdi manual ko i svi normalni ljudi
-
Generalno jesu u problemu ti motori 2.5 ili ti licno imas odbojnost prema tome,zanemaricemo cenu registracije sada.Znam da su provereni 1.9 ali me bas zanima kakav je 2.5 po pouzdanosti
-
2,5 tdi ima rok trajanja 500 h km ili 10 god voznje. posle toga je za reciklazu i ni za sta drugo.
nisam ni pricao koliko kosta registracija.
2,5tdi je jedno 10 puta bolji i kvalitetniji od bilo kog 1,9 ali do 200 000km predjenih.
posle toga lagano krecu kvarovi i problemi koji kostaju boga oca.
ti ako ti se svidja kupi. ali ga trazi iskljucivo sa automatskim mjenjacem
-
i nemoj pola 1,6 benzinca da poredis sa bilo kojim pasatom ili audijem ili da poredis njihove kubikaze. polo je gradskko prevozno sredstvo. audi6 i pasat5 su automobili.
-
deja vu trenutak... isti problem druze.. ja gledam 1.9 ili 2.0 tdi a6 ... dovoljno za komotno krstarenje
Audi A6 2.0 tdi - 2006, driving at 180 km/h with cruise control (http://www.youtube.com/watch?v=NeMXAKynQYQ#ws)
-
Znam to da je gradski autic,mada i golf 3 me nervirala 1.8 motor pa na 150 4000 obrtaja,na znam zasto je to kod vagena tako uradjen menjac da mu je peta toliko kratka pa ga tera u visoke obrtaje,zato sam i hteo automat.
-
deja vu trenutak... isti problem druze.. ja gledam 1.9 ili 2.0 tdi a6 ... dovoljno za komotno krstarenje
Audi A6 2.0 tdi - 2006, driving at 180 km/h with cruise control (http://www.youtube.com/watch?v=NeMXAKynQYQ#ws)
E ovo je vec normalno pristojna brzina i ne vrti se visoko,potrosnja je manja takodje i buka.Dizel i manual ima taj odnos a kod benzinca sve naopako,cak i oni od 1.0 imaju menjace kao da cu da vozim brdske trke 1-2-3 vec sam na 120 a posle me glava boli od buke ispod haube i ide 140-150,sve imam utisak da ce klip kroz auspuh da izadje
-
Ja tebi predlazem da ti pogledas neki 2.0 dizel ili turbo ako je malo presao, naravno audi skoda vw.
-
kupi brate 1.9 tdi manual i uzivaj, zajebi 2.5 sve sto ti je gedora rekao je istina, jedino oni sa dubokim novcanikom to voze :D I to sto si rekao da su rastereceni to i nije bas, imas ti 2.5 i po 170-180 ks bato moj :D
-
+1
Ja sam se isto tako zaletio na A6 2.5 tdi,samo manuelni mjenjac,pa sam se posavjetowao sa gedorom,i narawno poslusao biggrin
Ti swi 2.5 su uglawnom presli brdo,i vec su pri kraju radnog vijeka,jos ako nije odrzawan kako treba... bonk
-
Ja sam cuo da su to najgori motori, i da su strasno losi, najlosije da su se pokazali, a i menjac stradjava....
-
losi su oni od 150, 155 i poneke serije od 163ks ... ovi od 180 su skoro besproblematicni ali ih nema mnogo ... ali opet ... dobar 1,9 od 130ks je dovoljno rasterecen a savim je dovoljno brz ... nema potrebe da bjezis od njega ... i sto rekose ti 2,5 su vecinom vozili ljudi koji lete autoputevima s jednog kraja drzave na drugi ... presli cudo ... ali tu se onda namece i ona bolje 500kkm po autoputu nego 200kkm kroz grad ... tako da sve ima svoje ... ja licno od dobrog 2,5 TDI od 180ks ne bih bjezao ako je odrzavan kako treba ali mnogo mirniji bih bio sa 1,9 TDI od 130ks .... tiptronic ... sto znam kod njega duplo vazi pravilo kako je odrzavan i jel cesto mijenjano ulje i filter u njega ... ako nije eto novog problema na vidiku ... a taj cim je za 2500e nije nesto bas naj sa njim (jes da oni imaju niske cijene ali ovo je prenisko za 2003 god ako je sve full ispravno)
-
ma ja mislim da je najbolje da covek uzme Audi A6 3.0 TDI biggrin koliko vidim nije u pitanju cena,nego rasterecenost...
-
Ne znam baš da li su 2.5 tdi od 180ps bez problema. Drugarov ćale skoro uzeo 2,5 tdi A6 automatik. I odmah je morao da menja bregaste, i da predihtuje motor (prešao 230000). A u firmi imamo allroada isto 2.5 tdi 180ps piša ulje na sve strane, i stalno se nešto kvari a kad se pokvari izbije minimum 200 eura iz džepa (prešao 270000).
-
ma 2.5 tdi radi ko prekrupac za zito...
-
nisam se zaleteo za 2.5,znam da je muka kad se pokvari jer sam imao vec sestake,ipak trazim 1.9 tdi ekonomicniji su i nisu losi po autoputu
-
Šestak (nije dizel) karavan + manuale:
http://www.polovniautomobili.com/oglas2081380/audi_a6/ (http://www.polovniautomobili.com/oglas2081380/audi_a6/)
Imao je moj ujak tri takva 2,4 manuale i automatik i 2.8 manuale kvatro jedino što troši i skupa registracija
-
Znam da je stara tema ali da ne otvaram novu zbog mog pitanja......
E ovako imam priliku da relativno jeftino kupim audi a6 c5 1.9 tdi 131 ks, sa finom opremom, ali(uvek ali) ima automatski menjac, mislim da je multitronik. Auto prodaje tetka koja zivi u nemackoj i koja je 2004 kupila navedeni audi, a audi je 2003 godiste i ima 317000 km na satu, servisiran redovno, jedino me brine taj menjac jer sam imao a4 b5 2000 god 1.9 tdi 85 kw, 116 ks i trosio je ko ladan tenk, prosek oko 12 litara. E sad da li je na a6 multi tronik ili dsg ako neko zna bio bih mu zahvalan da mi odgovori jer sam cuo da je dsg odlican. Hvala unapred
-
Ja vozim noviji multitronik "8brzina" u A4 B8 i potrosnja je kao sa manuelnim, mozda mizerno visi prosek jer ga vise cepam.
Stari ne verujem da trosi drasticno vise. Mislim da su se za tiptronik zalili na potrosnju u Passatima.
Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
-
Jel u audiju c5 isto multitronik sa 6 brzina. Ne razumem se bas najbolje.
-
DSG je došao kasnije...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
C5 quattro svaki je tiptronic
C5 prednji pogon je tiptronic samo isao na par jacih modela, sve ostalo je multitronic, bukvalno jednog nisam cuo da ih hvali, audi forum ih pljuje i vise nego 2.5 motore lollol
-
Ja sam gledao za sebe neki a6 c5, medjutim svi majstori su mi rekli bas da bezim od tog multitronica. Nije to generalno los sklop cvt prenosnika, nego je prva proba tog tipa pa se nije pokazalo bas najbolje.
Drugar ima identican, zamenio je ceo menjac pre dve godine i evo vozi bez problema, samo sto je taj ceh oko 1500e
Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
E to sam hteo isto da pitam jel to tzv. Cvt menjac sa rolnicama kao skuter(figurativno). Kao i sve na internetu neko hvali da nepostoji bolji neko ga kudi da nema gori. Videcu jos. Hvala svima.
-
I moj ti je savet da izbegnes taj multitronic.
-
Otkud znam trenutno sam se primio jer mi dodje kao dobra kupovina necu ga preplatiti, a svidja mi se generalno ima vise prostora od b5.5 koji vozim skoro 4 god.pa bih voleo da promenim auto, pa jos uvek trazim mane vrline pa cu videti sta ce preovladati.
-
multitornic je cvt , tiptronic je klasican automatik, tek C6 je dobio DSG. imao sam 4 godine C5 2.5 tiptronic, sve proucio sta ima da se prostudira, ako treba jos neki info :)
ja licno ne bi kupovao A6 da nije quattro nikada, jer je ogromna razlika kako lezi auto na putu i pri brzini.
sa druge strane taj auto je koliko ja znam euro3 , ne znam kako mislis da ga uvezes.
-
Euro 3 je još uvek na snazi.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Moze da se uveze euro 3 jos uvek. Sta da ocekujem oko potrosnje, neki prosek. Koliko je trosio tvoj 2.5
-
sorry , bio sam ubedjen da je prebaceno da ne moze vise :)
2.5tdi 180ks AKE , quattro, tiptronic je po gradu tukao 12-14l u zavisnosti od sezone. reginalni put 5-6l , autoput 8-14 u zavisnosti od brzine. (130-200). motor je bio u poprilicno krs stanju, racunaj da bi ispravan trosio recimo litru manje. s obzirom da je meni na 1000km , 900km autoput, ta gradska potrosnja mi i nije bila neki faktor.
-
Oko potrosnje je sve super dok je broj jednocifren. Hvala ti druze na pomoci, a sad sam se i setio tvog auta, siv slovenija limuzina, pratio sam temu. I moje deonice su uglavnom otvoreno,magistrala brzima do75km/h, razdaljina malo manje ispod 40km jedan pravac, gradske voznje nemam 100km na mesecnom nivou. Na bordu mi retko padne prosek ispod 35km/h,jedino kad sam na odmoru, obicno je oko 39-41, na 1000 i kusur km.
-
Sluzbeni nikad nije spustio ispod 9 litara.
Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
2.5 il 1.9
punto sluzbeni 1.2 16v trosi 12 litara u proseku benzina gradske voznje, tako da za audi nije puno 9
-
2.5 163ks ili tako nesto.
-
2.5 imas 150ks i 180ks
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Informisi se jos malo.
Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
-
Sad sam video da ima i 120kw, bio sam ubedjen da ima samo 110kw i 132kw.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
i 114kw ima ;)
dobri su AKE i Bxx od njih
taj od 150KS je u principu prvi izasao i bio katastrofa, odatle i cela reputacija oko 2.5 v6 motora.
-
Izvinjavam se, u procesu Sam Kupovina A6 C5 1.9tdi 96kw motor. Oznaka mu je AVF I 2004 je godiste. Menjac mu je multi tronic ili cvt Japanese product. Ono sto mene zanima je AWX I AVF koja je razlika u Tim motorima? Iste su jacine kako ja gledam, da nije nesto oko ubrizgavanja? Drugo pitanje glasi. Jel ti motori od 96kw nema da se nadju sa tip tronicom? Ne smeta mi cvt Ali eto posto Cu Dati skoro 5 soma I vise za dobar C5 interesuje me neke stvari. Hvala I izbrisite post ako Sam napravio veliku zbrku. Manuel me ne zanima, jer ce I Zena da vozi :D
Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
U medju vremenu prelistah temu I vidim da mi je savet da se klonim tog menjaca. Znaci sledeca opcija mi je 1.8T quattro isttog godista. Sa plinom ili metanom naravno.
Steta sto nema onaj 2.0 tdi is b5.5 on je jaci za 5 konja I drugacija mu je zapremina koliko vidim.