Autor Tema: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema  (Pročitano 45500 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #60 poslato: Jul 07, 2019, 01:30:58 posle podne »
Bolje ti je da ti crkne u pizdincima, pa da si siguran da je crklo, da ne menjaš džabe, jel...
Pa nije ti auto nov, ni taj deo nije nov, crći će možda tek malko kasnije...
Kada se menjaju cilindri kvačila, menjaju se oba, često crkne drugi posle zamene jednoga...
I nađi krštenog majstora, koji može precizno da detektuje kvar

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka



Kad sam oterao kod jednog od boljih majstora on mi se kleo da je cilindar u kabini. Zameni on to, ista stvar. Kaze on, a pa dobro aj sad da menjamo set kvacila pa da vidimo. Kao da meni rastu pare na drvetu pa kad god dodjem kod njega da ostavim 200-300 evra...

Mislim da je tu vise problem u tebi, nego u majstoru, jer ti treba da dobijes uslugu koji zelis i koju platis.
U buduce, nakon sto majstor ponudi neko rjesenje, jasno mu daj do znanja da mu nece biti placen ni posao ni ugradjeni dio ukoliko taj zahvat ne rijesi problem i neces dolaziti u poziciju da kupujes maglu.



Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #61 poslato: Jul 07, 2019, 02:22:49 posle podne »
E pa kad bi to moglo. Da bi preuzeo auto moras da platis, a kad platis mozes da se slikas.

Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #62 poslato: Jul 07, 2019, 02:27:56 posle podne »
Prijatelju, vozac sam preko 20 god, promjenio sam do sada 7-8 auta i nikada nisam imao takvo iskustvo, jer se podrazumjeva da ne placas ako kvar nije otklonjen, taman ako je auto moralo biti rastavljeno i ponovno sastavljeno.
Ne kazem da nije bilo pokusaja od strane majstora, ali, taj mamac nisam htjeo da zagrizem.
Mijenjaj majstora i jasno mu daj do znanja sta ocekujes od njega. Ako zna svoj posao, nece biti problema.


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Poslednja izmena: Jul 07, 2019, 03:00:00 posle podne od strane bimbrlok »

Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #63 poslato: Jul 08, 2019, 10:22:56 posle podne »
Evo od kako sam vratio kvacilo nogom do vrha radi super. Ne znam kako al salta kao u sir.

Al da ne bude sve tako lepo javio mi se ja mislim jos gori problem. Jutros mi se upalila lampica da fali tecnosti u sistemu. Ja pogledam, a ono tecnost prilicno ispod minimuma. Dospem 1l antifriza i ode preko max.

Pre 3000 km kad sam kontrolisao bilo je izmedju min i max, kako i treba. Danas posle 3000 km fali oko pola litra. Sta li moze da bude uzrok?

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #64 poslato: Jul 09, 2019, 08:53:01 pre podne »
S obzirom da je 2.0 glava motora  lollol salim se moze svasta pregledaj crijeva

Van mreže neshtry

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Odzaci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW New Beattle 1.4 16v
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #65 poslato: Jul 09, 2019, 08:55:30 pre podne »
Sa BKD motorom se ne igraj...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka


Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #66 poslato: Jul 09, 2019, 09:53:03 pre podne »
Ovo je BMP

Van mreže neshtry

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Lokacija: Odzaci
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW New Beattle 1.4 16v
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #67 poslato: Jul 09, 2019, 09:56:13 pre podne »
Taj mu rođeni brat...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka


Van mreže bimbrlok

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Lokacija: BiH
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #68 poslato: Jul 09, 2019, 09:59:07 pre podne »
Moze biti nekoliko mjesta na kojima gubi tekucinu.
Najbolje je da ga navuces na dizalicu i da se pogleda ispod motora.
Moze biti kvar koji ces rijesiti sa 10-ak eura, a moze biti i mnogo skuplji.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #69 poslato: Jul 09, 2019, 02:19:20 posle podne »
Tata je imao isto problem sa kvacilom, tj zalepilo mu, a pedala normalna, prosle godine nov Luk stavljen osim zamajca. Desilo se u Nisu na 35c, dosao normalno i kad je hteo da pomeri auto posle 2h ne reaguje tj pali i auto krece, izbaci lad je ugasen ne moze u brzinu. Nedelju dana ga je jebavalo ubacivanje u brzinu, i prestalo. Pedala sve vreme normalan otpor. Sad je promenuo ulje, bilo je bas u crvenom sa vlagom pa ce videti sta i kako.
Ovo kod tebe bih rekao da je druk ili onaj preostali cilindar na menjacu. Zavajac ne moze imati veze sa ovim.
Ja bih promenio set kvacila i taj cilindar, nije to vise od 200 230e sa rukama. Ne bih tako na put isao nikako

Послато са SM-A520F помоћу Тапатока


Van mreže kojicm93

  • VW Početnik
  • Poruke: 41
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #70 poslato: Jul 09, 2019, 07:07:29 posle podne »
Pa zar ne moze da se vidi u kakvom je stanju cilindar?


Sad mi je drug rekao da je njemu na 1.9 zimus upalio lampicu za vodu kao i meni. Dosuo je i vozi vec pola godine bez problema...

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 138
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #71 poslato: Jul 19, 2020, 08:50:19 posle podne »
Ljudi,čitam ove postove oko problema koji je covek imao,i oko ovih svih zezanja sa uljnom pumpom u 2.0 TDI,njenom zamenom sa pumpom.ou 1.9 TDI.

Recite mi,da li su ovi problemi rešeni u Passatu B6 2.0 TDI, 140 KS.ali godišta 2009,2010?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #72 poslato: Jul 19, 2020, 10:55:02 posle podne »
Nakon septembra 2009 osovinica uljne pumpe od 77mm je zamjenjena onom od 100mm. Tako da na svim cr motorima prije septembra 2009 bi trebalo da se mjenna osovinica sa svakim velikim servisom. Ostalih problema nisu imali sa uljnim pumpama.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat B6 2.0 TDI - kompletan set problema
« Odgovor #73 poslato: Jul 19, 2020, 11:41:03 posle podne »
Naletih na temu. Kod caleta definitivno do ulja bilo, evo prosla godina i nekih 12.000km kvacilo radi normalno. Nije se desilo da ga je izgubio posle zamene ulja.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока