Ja uspem 4l na zamjeni i bude blizu maksimuma, poslije 4-5 000 km dolijem još 300ml i bude malo iznad nego tek kada uspem 4l, po mojoj nekoj procjeni oko pola litra potroši (na 10 000km). 1.9 TDI 105ks većinom kratke relacije, pravih 310 000km. Tako mi je bilo do sad sa svakim uljem, sipao sam Mannol, Ravenol i Castrol u njega. U planu je za sledeću zamjenu da sipam "original" VW ulje (koje je ustvari Shell), ali samo ako nađem 5W30, smatram da je 0W previše rijetko ulje za PD motore. Potrošnja nije uopšte strašna, tako se kreće i kod 2.0 BMM motora, a vjerovatno i kod ostalih. Po meni ovo nije strašna potrošnja za motor koji je prešao ovu kilometražu i sigurno bi bila još manja da vozim duže relacije. Većinom je to do posla i nazad (oko 4km) i po gradu, auto nikada ne stigne da podigne radnu temperaturu. Ali i pored takvih uslova vožnje nikada nije bilo kondenza na čepu i slično. Svaki troši to je sigurno, ali sam slušao ljude da u isti motor u koji staje 4.3l ulja sipaju 4.5 na zamjeni i onda se ta potrošnja ulja ne primjećuje.