Distanceri od tek preko 10mm se prave tako da se na njih oslanja felna, a oni na glavčinu. Tačnije distancer se napravi tako da u srednjem delu izgleda isto kao glavčina, da se na taj deo osloni felna. Za distancer od 5mm, tako nešto nije moguće napraviti, pa ako se on recimo stavlja napred, felna će se držati samo na šrafovima. Za nazad, recimo na MK 3 kod mene, imam distancere od 6mm (napravljeni od prednjih diskova) nije problem. Na zadnjim diskovima (a i kod doboša), dosta je isturen srednji deo diska/doboša, pa kad se stavi distancer od 6 mm, felna se još uvek oslanja na disk/doboš, tako da šrafovi ne trpe opterećenje... Napred ne bi smeo da ih stavim, jer napred vrlo malo glavčina viri, pa ako se stavi distancer od 6 mm na kome nema mesta da se napravi dovoljno dugačak ispust, onda će se felna držati samo na šrafovima. Naravoučenije, sigurniji je napred distancer od recimo 20 mm, ali napravljen kako treba.
http://www.bomrad.net/uploads/1/7/5/8/17587873/5811484_orig.jpg