Autor Tema: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT  (Pročitano 14056 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže enki79

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 44
  • Lokacija: Tuzla
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #20 poslato: April 15, 2013, 10:31:41 posle podne »
pozz kolega isti problem vec imao na audiju 6 , rjeseno , skidanje kartera i ciscenje sita uljne pumpe , taj motor nakupi puno garezi i ostalog otpada od ulja i to zacepi sito pumpe , pa povremeno i to na autoputu u vecini slucajeva na vecoj brzini nema dovoljan protok ulja.

Van mreže smgoran

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #21 poslato: April 15, 2013, 10:34:36 posle podne »
Neki su išli na long life servisne intervale, mali servis radili na 30k km i ti motori su najčešće puni koksa. Dok ovi drugi koji su išli na standardan servisni interval od 15k km u daleko boljem stanju. ;) To sam načitao. Nije mi problem auto kao auto, već samo na šta obratiti pažnju vezano za samu makinu (1.8T). Da li je 260k km puno za taj motor, odnosno da li se isplati uzeti ga sa tom kilometražom?

A valjda će nam se javiti i Vitko pa da nam prijavi šta je bio problem sa njegovom zverkom! :)

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 40
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #22 poslato: April 16, 2013, 12:33:12 posle podne »
mislim da nije,ja bi ga uzeo ako mi se cini dobar
evo sta kaze jedan vlasnik A6 1.8t na jednom drugom forumu

"Elem prodje godina pa udjosmo u 2013 ,ali nije sve po planu
Malo iznenadjenje je trebalo biti još jedan jubilej kao što je danas moj u godinama   
Trebao sam da do nove godine napravim 500,000 km ,ali mi nije uspelo
Napravio sam do nove godine 493,000 km
Na autu nikada ništa radjeno sem redovnog održavanja.
Motor nikada otvaran
Zamena korpe i lamele na 300,000km ne mojom greškom .jer sma ga već kupio sa načetom
Inače auto je kupljen sa 180,000km 08.01.2007 i od prvog dana je na plinu"

kad sam ovo procitao prije kupovine kada sam bio u potrazi za autom definitivno sam odlucio da ce biti 1.8T    thumbup

pekar

  • Gost
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #23 poslato: April 16, 2013, 04:41:00 posle podne »
ma nisu to toliko dobri motori  biggrin
 thumbup

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 40
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #24 poslato: April 16, 2013, 06:45:57 posle podne »
 lollol lollol lollol
« Poslednja izmena: April 16, 2013, 07:38:14 posle podne od strane topmarko »

Van mreže smgoran

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #25 poslato: April 16, 2013, 08:04:23 posle podne »
Uh, pa malo li je? yupi3ti
Momci, jesu i kod vas AWT makine? Jel ima razlike u kvalitetu tih 1.8T (npr. AWT, AGU, AEB, BEX...)?

pekar

  • Gost
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #26 poslato: April 16, 2013, 08:18:25 posle podne »
ima razlike, neki imaju vece turbine neki manje,neki imaju portovane glave dok drugi ne,neki imaju mnogo vise senzora dok drugi manje,jedni imaju veci kapacitet dizni dok drugi manji kapacitet,i tako redom jos po neka sitnica ;) sto se kvaliteta tice,tu su barem svi isti.

Van mreže smgoran

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #27 poslato: April 16, 2013, 09:55:02 posle podne »
To me interesuje, da je kvalitet svih podjednak, da ne moram da tražim tačno određenu oznaku motora. ;) Po vama, koji je najbolji, sa kojom oznakom, ali da je godina proizvodnje 2002+?
Drugar, hajde mi pojasni, šta ti znači ovo "portovana glava"?
« Poslednja izmena: April 16, 2013, 10:43:00 posle podne od strane Modus »

pekar

  • Gost
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #28 poslato: April 16, 2013, 10:23:38 posle podne »
to ce neko strucniji da ti detaljno pojasni,ja ti mogu  samo reci ukratko da portovana znaci dodatno ojacana glava za razliku od ostalih modela,ukoliko se ozbiljnije povecava snaga moze izdrzati bez pucanja,i ima sire kanale,i ne znam sta jos,imas u mojoj temi na drugoj strani, GTI 16V je pisao za tu glavu,a nju nosi AGU motor.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6370.20

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 36
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #29 poslato: Jul 12, 2013, 12:56:05 pre podne »
Evo i ja da se javim..Prosao sam sa Motulovim uljem neki 7100km,i opet ista greska mi se pojavi na auto-putu,A zadnje je sto sam zmenio je Motulovo Sae 10-40W,i ono je i dalje u motoru,ma kod ovog mehnicara sto mi servisira auto,uvek ima guzve nikad ne moze,kako je doslo lpese vreme u auto skoro i ne sedam,vozim skuter,i auto mozda upaim jednom nedeljno do grada i nazad,tako da i nedostigne radnu temperaturu..Davaci nisu sigurno jer sam ih zamenio ,opet ista greska se pojavila..Sto se ticce dima,vise ne dimi kao pre,jednom mi je zadimio i to nesto msasvim lao na kratko i vise niej za ovih 7000km..Ne znam koje ulje sada da sipam,i videcu da skinu uljnu pumpu i ociste tu garez ako je vec ima..Meni se desava kada dostigne radnu temperaturu na pola i d apri manjim briznimam od 60-70 upali istu gresku `SERVICE CHANGE MOTOR OIL` i onda se pojavljuej dlan `STOP` i crvena lapmpica svetli posl enekog vremena se izgubi...Izvinite sto se nisam javljao retko ulazim na forum..Hvala svima jos jednom na svetima..

Van mreže smgoran

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Lokacija: Sremska Mitrovica
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9 TDI Highline
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #30 poslato: Jul 12, 2013, 07:42:35 pre podne »
Drugar, dobar si ti kad možeš to tako da kuliraš, ja bih se pojeo dok to nebi rešio. lollol Sama činjenica da mi auto nije spreman da u svakom momentu krenem na duži put... Ali dobro.
Moraš od nečeg krenuti. Za početak, s obzirom da planiraš zamenu ulja, uradi odmah i ispiranje motora. Imaš sredstvo koje naspeš u motor pred zamenu ulja i sa njim voziš 400-500 km i onda zameniš ulje. A kad već budeš to radio, onda neka ti majstor skine karter i očisti sito na uljnoj pumpi. A ako ni to ne pomogne onda menjaj i uljnu pumpu, kao što je neko ovde već rekao, hoće i ona da proklizava.
A jesi ti merio pritisak ulja manometrom?

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #31 poslato: Jul 16, 2013, 03:32:47 posle podne »
ovde je sindrom nezainteresovanosti da reši problem + nema majstora koji hoće/zna da se bakće sa ovim motorom
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 36
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #32 poslato: Septembar 07, 2013, 09:05:59 posle podne »
Nije druze da nisam zainteresovan,vec mi se smucilo dA mi svako prica neke svoje prica i mnogima se ne radi,u fazonu nije to nista tako je auto nastelovan da se menja ulje na 8000-8500km,,Eto danas sam zamenio ulje Motul 10-40w ulje i filtere..Pre toga sam isto zamenio ulje nije mi palio gresku i da zamenim ulje tek posle predjenih 8000km,i eto bas danas sam opet zamenio ulje i filtere..I znam da nece da mi prijavi gresku odmah,nego nakon 8000-9000 predjenih km..

Videcu kod jednig majstora sto mi je radio veliki servis on je ok lik i korektan covek i dobar majstor nego onj radi  u drzavnoj firmi kao auto-mehanicar i ima kuci  garazu radi sa njegovim kumom zajedno koji isto dobar mehanicar..Malo ima vise posle da se skine karter i ocisti pumpa naravno proveri da li je sa pumpom sve u redu pa cemo videci dalje ako je to u stavri porblem..Ma da na zadnje menjanje potrosio skoro 1l ulja ovog  puta..Jer prvi put kad sam kupio auto sipali smo Valoviline SAE 5-40W full sintetic,ali izgleda da to ulje vis enije za taj motor jer auto je presao vise od 180 000km tako da su mu majstori prpeorucili polu sintetiku 10-40w..Tada sam sipao Motul 10-40w preso oko 8000km i menjao ulje jer mi je izbacio dva puta u toku voznje da zamenim ulje `SERVIS CHANGE OIL` i onda posle toga prikazuje `STOP MOTOR`..Posle 30sek od prilike ta  greska nestane..Ugalvnom samo pod vecim obrtajima i  vecim briznama..

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13670
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #33 poslato: Septembar 07, 2013, 09:29:23 posle podne »
Kod kog si majstora terao auto?

Van mreže v_branko

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Age: 42
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Ko se na tudjim kolima vozi neće daleko stići
  • Auto: Passat 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #34 poslato: Septembar 16, 2013, 04:57:15 posle podne »
ja sam uzeo passata 1.8 T i video sam u servisnoj da je imao te glupave long life servise. Koja glupost ! Prvo sto sam uradio jeste ciscenje tog sita na pumpi,kartera i bilo je koksa/prljavstine. Nisam imao problema sa pritiskom ali mozda sam ga na taj nacin i sprecio, nznm..Predlazem svakome to da uradi jer ruke su oko 30- 40e, kupis neko bzvz ulje, adetiv LMolly..i za relativno male pare sprecis totalni zajeb motora....

Moje iskustvo u troskarenju ulja je slicno. na 10 000 potrosi oko 750ml, i to je realno OK.

Da li je neko imao momenat da pri malko jacem gazenju, vec upaljeni check engine zbog grejaca lsonde, blinka ? Kad malko spustis RPM onda ostane upaljen ? (zbog LPG) ?? Thnxx

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 40
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #35 poslato: Septembar 16, 2013, 08:01:20 posle podne »
meni blinka kad mi crkne bombina  B)

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 36
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #36 poslato: Oktobar 18, 2014, 09:20:12 posle podne »
Drustvo,tek sad se javljam..ja zaboravio da napisem da je problem resen..U pitanju je bila uljna pump au karteu koja bila zapusena sa mnogo koksa i gareza..Ocisceno je sve zamenejno ulje i filer sada je sve ok..Nmemam vise tih problema..A postrsnja ulja je i dalje izmedju 750-1000ml ulja na 10k km... Cuo sam da je kdo njih problem ispod akumolatora ima neka rupa  ili otvor gde kad pada kisa  ili kada je sneg da voda ulazi kroz taj otvor i ide  u motor,tako da zimi kada izvadim merac ulja ono ima kao neke braon linije na meracu i ulju  :huh: ..neki kazu da je kondezacija u  motoru,jer kad aje hladniej vreme,auto ne stigne dovoljno da se zagreje ni  ulje u  motoru,to je na primer kada su kratke relacije u pitanju do grada ili tu  po lokalu..tako da ne znam sta je tu tacno i  sta moze  biti?

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13670
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #37 poslato: Oktobar 18, 2014, 10:36:54 posle podne »
Ne moze da ide voda u motor.

Ne bar na taj nacin.

Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #38 poslato: Oktobar 20, 2014, 06:18:03 posle podne »
Voda iz  prostora oko akumulatora moze da prodre u kabinu i napravi picvajz sa CCM Modulom (to se meni desilo i to je neka druga prica),
kako se ciste odvodne rupe moze videti u temi ovde: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59003.0. Ja sam uradio slicno bez skidanja kutije oko ECU.

1342

Van mreže Vitko87

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 36
  • Lokacija: Krusevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B 5.5 1.8T
Odg: Problem sa Pasatom 1.8T 20V AWT
« Odgovor #39 poslato: Septembar 01, 2016, 11:57:36 pre podne »
Opet ja posle duzeg vremena. Posle dve godine od kako je ocisceno sito, uljna pumpa i zamnejno ulje naravno i ispran motor sa spirolom nisam imao problem.sa pritiskom ulja u motoru. Medjutim krenem iz Krusevca do Smedereva, u putu negde ispred V.Plane auto upali opet istu gresku 'Srevice Change Oil' i 'Stop Motor'. Ulje je bilo na polovini meraca vec sam presao nekih 9000km sa Motoluom 6100+ synergie 10-40w i auto promeni zvuk motora i izgubi snagu i ugasim auto i stanem sa strane. Auto je mleo i radio je kao  traktor. Pozvao sam slep sluzbu vratio se za Krusevac i pravac kod majstora. Turbina je bila polomljena unutar kucista msm na rotore i ne znam sta jos, hidro spaner plastika zatezaca polomljenaa,  ulje bilo i dalje izmedju min i max. E sad kada je majstor prvo skinuo karter, proverio letece i leze lezajeve kaze da su dobri i da nije proklizao  kao sto su mi vec neki rekli. Ulljna pumpa ociscena, sito, zameneja trubuna, stavljena nova, hidro spaner sam nasao u odlicnom stanju na auto otpad, zamnjen automat ulja, ulje filter, paljenje nastelovano. Auto pali lepo, motor radi ne cuje se, ima snage vuce kao blesav, ali opet mi pali kontrolku za ulje. I ona ista prica 'Service change oil' Stop motor. Na leru je mereno manometrom skinut je davac ulja i na leru mu je pritisak ulja 1.7bara, kad se dodaje gas ide oko od 3 do 4 bara e sad ne znam zadto se to opet desava..Majstor kaze da odem kod nekog elektricara da mi pogleda instrument tablu ili je nesto do elektronike nzm sta vec. Ako zna nesto da mi kaze sta trebam dalje da uradim, unapred hvaka 😊