Opet ja posle duzeg vremena. Posle dve godine od kako je ocisceno sito, uljna pumpa i zamnejno ulje naravno i ispran motor sa spirolom nisam imao problem.sa pritiskom ulja u motoru. Medjutim krenem iz Krusevca do Smedereva, u putu negde ispred V.Plane auto upali opet istu gresku 'Srevice Change Oil' i 'Stop Motor'. Ulje je bilo na polovini meraca vec sam presao nekih 9000km sa Motoluom 6100+ synergie 10-40w i auto promeni zvuk motora i izgubi snagu i ugasim auto i stanem sa strane. Auto je mleo i radio je kao traktor. Pozvao sam slep sluzbu vratio se za Krusevac i pravac kod majstora. Turbina je bila polomljena unutar kucista msm na rotore i ne znam sta jos, hidro spaner plastika zatezaca polomljenaa, ulje bilo i dalje izmedju min i max. E sad kada je majstor prvo skinuo karter, proverio letece i leze lezajeve kaze da su dobri i da nije proklizao kao sto su mi vec neki rekli. Ulljna pumpa ociscena, sito, zameneja trubuna, stavljena nova, hidro spaner sam nasao u odlicnom stanju na auto otpad, zamnjen automat ulja, ulje filter, paljenje nastelovano. Auto pali lepo, motor radi ne cuje se, ima snage vuce kao blesav, ali opet mi pali kontrolku za ulje. I ona ista prica 'Service change oil' Stop motor. Na leru je mereno manometrom skinut je davac ulja i na leru mu je pritisak ulja 1.7bara, kad se dodaje gas ide oko od 3 do 4 bara e sad ne znam zadto se to opet desava..Majstor kaze da odem kod nekog elektricara da mi pogleda instrument tablu ili je nesto do elektronike nzm sta vec. Ako zna nesto da mi kaze sta trebam dalje da uradim, unapred hvaka 😊