VW Klub
VW Klub => Prijatelji VW Kluba => Temu započeo: Torque Decembar 25, 2016, 12:08:51 pre podne
-
Postovanje svima,
Ovako da predstavim svoj zanat :)
Bacim se Chip Tuning-om i mehanikom , nalazim se u Podgorici.
Sto se tice Chip tuninga ne bavim se klasicnim flesovanjem racunara sa vec odradjenim mapama , vec se bavim izradom fabrickih mapa koji se nalaze u ECU automobila.
Bavim se svim vrstama remapa , custom remapi , DPF off, EGR off , IMMO off , O2 off , micanjem blokada , ekonomi remap , performance remapa , standard remap ..
Moje radove i iskustva mojih musterija mozete pogledati i na BMW Srbija forumu kao i kod musterija u CG koji vec duze vreme voze na moje mape :)
Sve mape koje radim , radim na osnovu stanja automobila , motora i njegovih agregata.
Znaci presudno mi je predjeni km automobila , zamajac , kvacilo , turbina , dizne , kasnije nakon prikupljenih informacija pravim remap koji je pogodan za taj automobil.
Mape nikad ne prepravljam ispod 1500rpms i 50% papuce gasa , zbog kvacila zamajca i stopa pri kretanju automobila, da ne bi prenosio previse stresa na agregat.
Standardni remap koji radim za sva vozila , je sve u fabrikim granicama , stvar je u tome jer je fabrika napravila motor da radim u svim uslovima jednako i pouzdano , prilikom remapa ja se oslobadjam svih limitera , blokada , restrikcija i odnosa goriva koji je fabrika postavila zbog ekologije i emisije gasova koji su stetni po okolinu.
Da naglasim radim auta samo posle 1997/8 godine zbog nedostatka vremena zbog drugog posla.
za klasicni remap po vasoj zelji ili po mojoj proceni potrebno je od 2 do 4 sata za izradu mape
Sve custom mape koje radim obavezne su uz citav popis mehanickih izmjena i vasoj zelji i mojoj preporuci , za takav remap je potrebno vise vremena :)
Ako ima bilo kakvih pitanja slobodno postavite tu sam da vam odgovorim i resim sto vise moguce neudomica , pitanja , problem , savjeta :)
Najveci uspjeh sto se tice VW grupe je Golf 4 1,9tdi AJM Custom
Golf 4 1.9tdi AJM
Turbo gt2260vk
Map senzor 3 bar-a
Maf off (Ugasen Protokomjer)
Glava motora sa PD130 sa diznama PD130 code AL koje mogu da dostave vise goriva
Straight pipe
Ogroman Interkuler
Motor kompletan odradjen
EGR uklonjen i ugasen softverski
Launch Control
Rev limiter
Boost na 2.8 bar-a , koristeno 80mg goriva
Gruba kalkulacija 200+ hp
Nema jos dyno rezultata da potvrdi :)
Hvala na vremenu ,
Pozdrav :)
ZA REGISTROVANE ČLANOVE VW KLUBA POPUST!
(https://s24.postimg.org/ybgtxgo7l/jfchiptuning3.jpg) (https://postimg.org/image/ybgtxgo7l/)
-
CJENOVNIK
Cene sa popustom
Cene bez popusta
Remap cijene :
Siemens = 100e - 120e 130e - 150e
Bosch edc15 = 80e (dizeli od '98 do '02/3) 100e
Bosch edc16 = 100e (dizeli od 2002 do 2005/6) 120e
Bosch edc17 = 150e+ (dizeli od 2006/7/8 + ) 200e - 250e+
DPF cijene :
Bosch edc15 = 50e - 70e
Bosch edc16 = 80e - 100e
Bosch edc17 = 100e - 120e - 150e
EGR cijene :
Bosch edc15 = 40e
Bosch edc16 = 50e
Bosch edc17 = 70e - 80e - 90e
Custom remap cijene :
Siemens = 170e - 200e
Bosch edc15 = 130e - 150e
Bosch edc16 = 150e - 180e - 200e
Bosch edc17 = 250e+ - 300e - 350e
DTC
Gasenje Diagnostickih gresaka , njihovo trajno uklanjanje iz ECU-a , cijene su zavisne od tipa greske
50e - 150e 100e - 200e
MAF / MAP
Gasenje protokomjera nakon kojeg ulogu preuzima MAP senzor
Bosch edc15 30e
Bosch edc16 40e
Bosch edc17 ???
Remap + EGR = - 10% na ukupnu cenu
Remap + DPF = -10% ukupnu cenu
Remap + EGR + DPF = - 15% na ukupnu cenu
-
Dyno mjerenje posle mog remapa
BMW e46 320d 110kw (150hp)
Mapa je odradjena za decka u Srbiji :)
Pozdrav!
(https://s28.postimg.org/6lxhjq1ax/15218688_10209249732654801_337746198_n.jpg) (https://postimg.org/image/6lxhjq1ax/)
-
a imas li valjke da izmjerimo auto prije i poslije remapa?
-
da nije ovo Madjarov bmw
-
tesko znas da on ne ide za CG
-
a imas li valjke da izmjerimo auto prije i poslije remapa?
Nazalost u Cg nemamo dyno :)
Za mene kao pojedinca je to prevelika investicija malo je "trziste" kod nas u Cg :)
da nije ovo Madjarov bmw
Vlasnik je Dejan Firulovic :)
Momak je iscitao sam mapu i poslao putem email-a na obradu uz par informacija koje sam zahtjevao :)
Pozdrav
-
Dejan Firulović je moj prijatelj, auto se vozi svakodnevno i on je prezadovoljan. driving
-
i po kojoj osnovi bez valjaka mjeris snagu? ja cu napraviti ovakvih grafikona kolko hoces.
-
Dejan Firulović je moj prijatelj, auto se vozi svakodnevno i on je prezadovoljan. driving
Pozdravi mi Dejana puno :) !
i po kojoj osnovi bez valjaka mjeris snagu? ja cu napraviti ovakvih grafikona kolko hoces.
Svakoj musteriji stavim do znanja da snagu tj konacni proracun dobijam formulom koja je bazirana na kolicini goriva i boost-a. Navodim da se dobijena snaga racuna na snagu koju je imao po izlasku iz fabrike , ako dobijem uz email sa mapom , logove koje sam zahtjevao , omasim oko 5%
Ovo nije grafikon napravljen, editovat itd itd ovo je stvarna slika dyno mjerenja koji je vlasnik odradio :)
Ako mislis da ne govorim istinu ili farbam , kolega post izvise moze da potvrdi da je vlasnik odradio dyno mjerenje :)
Pozdrav!
-
Verujem ja to ovo je kod raleta mereno a i znam da vam on pravi mape i salje ako si ti jedan jedini iz pg,secam se bio je problem sa cetvorkom 1.8t sa cetinja ako se nevaram
-
Vjerovatno se radi o nekom drugom :)
U Pg ima dosta ljudi koji se bave "flesovanjem" ja se jedini bavim samostalnom izradom mapa :)
Radio sam par mapa uz teamviewer mozete proveriti na bmw fan klub a i nije problem da opet odradim mapu uz "prisustvo" nekog na teamvieweru :)
Pozdrav :)
-
Mene zanima kako to Map senzor,preuzme ulogu Maf senzora?
Sent from my D2303 using Tapatalk
-
Ukratko da objasnim :)
MAF senzor regulise kolicinu ubrizganog goriva u odnosu protoka vazduha kroz sistem .
MAP senzor regulise ubrizgavanje goriva u odnosu temperature vazduha , pritiska , pozicije gasa i vakumа. Nakon svih prikupljenih podataka ECU zna gustinu vazduha i konacni pritisak u grani
Dok je u funkciji MAF senzor on je postavljen od strane ECU-a kao glavni izvor informacija za tacnu kalkulaciju kolicine goriva koja je potrebna.
Dok je MAF aktivan MAP senzor sluzi kao njegova zamjena u slucaju njegovog otkazivanja.
Iskljucivanje MAF senzora softverski zaobilaze se odredjene restrikcije zavisne od modela do modela ECU-a :)
Tada MAP senzor postaje glavni izvor informacija za kalkulaciju potrebne kolicine goriva :)
Ove izmjene se obicne rade kod custom remapa kada zelite da izvucete maksimum iz svog vozila :)
Pozdrav!
-
a MAF se moze iskljuciti i kod 1.8t benzinca?
-
Mora i temperatura pored pritiska da bi se merila kolicina vazduha. TMAP senzor ili MAP + senzor temperature.
-
a MAF se moze iskljuciti i kod 1.8t benzinca?
Naravno da moze :)
Mora i temperatura pored pritiska da bi se merila kolicina vazduha. TMAP senzor ili MAP + senzor temperature.
Upravo tako :) napisao sam vec gore u postu :)
Pozdrav!
-
A sta mjeri pritisak turba?
Sent from my D2303 using Tapatalk
-
MAP senzor (Manifold absolute pressure)
ili
BPS senzor ( Boost pressure sensor)
-
Samo da dodam novi predstavnik u BiH , tacnije Sarajevo , posle Novogodisnjih i Bozicnih praznika :)
Tako da clanovi VW kluba koji se nalaze u Bosni i Hercegovini mogu da koriste nase usluge :)
BiH ( Posle praznika )
Slovenija ( vec 2 godine )
Srbija ( uskoro vise predstavnika)
Pozdrav!!!
(https://s24.postimg.org/fhs1i0qb5/jfchiptuning3.jpg) (https://postimg.org/image/fhs1i0qb5/)
-
gdje ce ti biti garaza u BiH. ja odem na valjke izmjerim, dodem do tebe odradim i ponovo na valjke.
-
Sve informacije ce biti postavljene posle praznika :)
Послато са Lenovo A816 уз помоћ Тапатока
-
:25
-
Obavestit cu vas privatnom porukom posle praznika uz detaljne informacije.
Verovatno cu par dana napraviti neke "akcije" kao moj poklon musterijama :)
Naplata ce biti u obliku cevapa , posto je kolega (predstavnik) veliki ljubitelj cevapa :D
Bit ce i nalepnica ali otom potom :)
Obavestit cu sve clanove u temi detaljno kada se krene sa poslom :)
Pozdrav!