Autor Tema: Golf GTI 1.8t  (Pročitano 98793 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #40 poslato: Maj 05, 2018, 01:12:20 posle podne »

DSC_0413 by Mladenovic1989, on Flickr


Konacno nadjoh vremena da ugradim satic za turbo. E sad, koji je fabricki pritisak? Meni satic pokazuje u peak-u 1.2bara, na 6000 obrtaja je imao oko 0.8, mislim da je to daleko iznad fabrike? Na leru je -0.7, povezao sam ga na vakuum crevo od regulatora pritiska benzina, satic je vdo, skinut sa moje bivse dvojke na kojoj je radio ispravno.
« Poslednja izmena: Maj 05, 2018, 01:17:03 posle podne od strane Madison »

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #41 poslato: Maj 05, 2018, 01:37:46 posle podne »
Sto bas tu, nekako odudara skoz od ostatka sata

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #42 poslato: Maj 05, 2018, 01:44:24 posle podne »
0.6 bara 150ks  - AUM, AGU
0.8 bara 180ks  - AUQ

Nije fabricka mapa...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #43 poslato: Maj 05, 2018, 03:43:42 posle podne »
Ovo mi je bilo najzgodnije mesto, ionako nemam bord kompjuter, pa mi nista bitno ne zaklanja. Jedino sto sam bio narucio drugaciji nosac, ali jbg, nisam imao vremena da se cimam oko vracanja.

Ili nije fabricka mapa ili mozda jednostavno wastegate otvara previse, mislim da mi je Nino rekao da mi izbacuje gresku za neki ventil na turbu, lambda i jos neke 2 stvari.

Nije mi samo jasno, on ako puni 1.2 bara, to mu dodje preko 200 konja, ja iskreno mislim da ovaj auto nije ni blizu toga, ili meni kec stvarno bas dobro ide kad ja ne osecam neku razliku. :)

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #44 poslato: Maj 05, 2018, 03:56:44 posle podne »
Jedino da ti N75 pravi problem pa da ne otvara dovoljno wastegate....

Ali onda bi ti isao u limp mod jer bi bila velika razlika izmedju zadatog i ostvarenog pritiska...

Mozda je i ubacena stage 1 mapa, tu mozes ocekivati do 190ks...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #45 poslato: Maj 05, 2018, 07:11:55 posle podne »
Desava mi se povremeno da udje u limp mode i tad bas nece da vuce, ko ce ga znati, moguce da si u pravu. Ne bih rekao da ima ni tih 190, ali mene cudi kako je moguce da na usisu meri toliki pritisak a auto ne ide. Jer ja sam cajger nakacio na T racvu od creva sto ide iz usisne grane u regulator pritiska. Inace je sve apsolutno fabricki, stoje jos uvek one selne sto se ne skidaju na svim ventilima.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #46 poslato: Maj 05, 2018, 09:02:09 posle podne »
Proveri N75 ventil.

Uzmi unimer i premeri otpornost izmedju pinova na N75 ventilu...otpornost treba da bude izmedju 25-35 oma...

Premeri i voltazu u dzeku koji ide na N75, jedan kraj na masu akumulatora drugi na dzek...jedna zica treba da ima 5v (signal ECU) , druga 12V (napajanje ventila)...



Mozes i preko VCDS-a da proveris blok 115...uradis log i proveris koliki ti je zadati ,a koliko ostvareni pritisak, a blok 116 ti je N75 duty cycle....n75 pri punom gasu treba da je otvoren preko 90%...
« Poslednja izmena: Maj 05, 2018, 09:05:05 posle podne od strane milper »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #47 poslato: Maj 05, 2018, 11:36:53 posle podne »
Hvala na savetima, trebalo bi da uzmem uskoro neki VCDS, u svakom slucaju ce cetvorka na jesen na detaljnu proveru, pa sledece godine mozda malo ozbiljniji radovi. Ide lepo vreme, tako da se prelazi na kabrija za koju nedelju. :)

Nije mi samo jasno, cak i da zeza N75 ili wastegate, kako je moguce da on ipak ima toliki boost na usisu, a ne ide kako treba? Ako nadjem vremena, bas cu da snimim kako ide.

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #48 poslato: Maj 06, 2018, 11:44:52 pre podne »
Zato sto ti turbo ne rasterecuje kako treba
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Pekar

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2021
  • Age: 47
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +26/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 7 R
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #49 poslato: Maj 06, 2018, 11:48:51 pre podne »
VCDS ti je zakon, uzni i vidi koja je zadata vrednost a koja trenutna vrednost pritiska turba, da li ti samo udari na preklapanje gasa 1.2 bara i odmah padne 0.6 bara ili ti 1.2 bara drzi do 5 000 obrtaja pa onda krene postepeno da otpusta....
drive

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #50 poslato: Maj 06, 2018, 04:22:42 posle podne »
Cicero, ne kapiram kako ne rasterecuje, sta mu to znaci?

Pekare, prema saticu on drzi 1.2 bara do 4000 obrtata otprilike i posle opada pomalo, ali na 6000 je bilo oko 0.8.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #51 poslato: Maj 06, 2018, 07:38:41 posle podne »
N75 ti pokrece polugu wastegate i klapna se otvara i ispusta boost...ako se klapna ne dovoljno ili sporije otvara to rezultuje visim pritiskom...ne rastereti motor...

Mada nema sanse da ti je fabricka mapa, svaki pritisak veci za 0.3-0.4 bara od zadatog ti baca auto u limp mod...1.2 je duplo vise od farbickih 0.6..




Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #52 poslato: Maj 06, 2018, 07:59:00 posle podne »
Daj klip snimi da vidimo
Evo cist primer ja sam sad skoro uradio svoj turbo od gtd i posle toga auto opet zabada u safe mode,snimio log na vcds i video da turbo prepunjava zadati pritisak nije kao i ostvareni vec je veci od zadatog,mora na varijabili da se popusti matica tj da produzis hod poluge,meni je na 4000grm imo veci pritisak neko na 2500grm sto nije dobro,on mora od 3700 vec da pada pritisak tj da rasterecuje turbo da nebi opet otiso u safe
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #53 poslato: Maj 06, 2018, 11:01:39 posle podne »
Snimicu cim nadjem vremena, razumem ja otprilike sta govorite, ali ja merim pritisak na usisnoj grani nakon klapne, znaci ono sto ulazi u klipove je 1.2 bara i to linearno pada do oko 0.8bara na 6000 obrtaja. Ne ulazi u safe mode svaki put, nego mi se desi povremeno da limitira boost, to traje uglavnom samo nekoliko minuta. Jedino da satic laze. Na leru je vakuum oko -0.7, pri kocenju se spusta do skoro 0.9, je li to normalno? Inace mi skoro uvek pokazuje ispod 0 bara, osim kad ubrzavam. Dvojka je bila dizel, tako da nije isla u minus,.ne znam kako treba da bude na benz, meni se nesto cini cudno da I na 2000 obrtaja ako ne ubrzavam ocitava vakuum, tj. ispod nule, a ne boost, mozda se varam?

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #54 poslato: Maj 06, 2018, 11:13:46 posle podne »
Tako je i kod mene...bude u vakumu , kad ga "normalno" vozim...

I vakum na leru ti je dobar, znaci da nigde ne pusta....

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #55 poslato: Maj 06, 2018, 11:21:09 posle podne »
Normalno je da kada pustiš pedalu gasa i kad se klapna zatvori da pravi vakum u usisnoj grani, tako je na svakom benzincu, ne valja kad ne može da napravi vakum kad je motor potrošen.
To što je pritisak 1.2bar ne znači ništa dok ne premeriš i temperaturu gasova. Povišena temperatura poništava pritisak i obrnuto (PV=nRT, gde je P pritisak, V zapremina, n broj molekula gasa, R konstanta i T temperatura).

Kod tebe najverovatnije nije fabrička mapa, pa je turbo "nasviran" da puni sa vrelim vazduhom.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #56 poslato: Maj 07, 2018, 07:02:37 pre podne »
Hvala svima, znam da mora da ima vakuum, samo mi je bilo cudno da i pri konstantnoj brzini bude u vakuumu na obrtajima gde se turbo vec zavrteo, na dizelu je pokazivao boost mnogo ranije, reko da nije satic pobrljavio. Moguce da je neko cackao oko mape, ili jednostavno n75 ili wastegate ne rade kako treba.

Van mreže Radomir89

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1560
  • Age: 34
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +79/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 5 GTI DSG
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #57 poslato: Maj 07, 2018, 02:23:49 posle podne »
Izmeri to brate na valjcima sta kaze  :)
VW motorsport

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #58 poslato: Maj 07, 2018, 03:44:21 posle podne »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf GTI - jos jedan novi star(iji) auto :)
« Odgovor #59 poslato: Maj 07, 2018, 07:02:14 posle podne »
Fico, jedva cekam da uzmem kabrija za leto, atmo je mama sto se tice voznje.