Autor Tema: Tesko paljenje i los rad motora  (Pročitano 2018 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže N1kola

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV, Golf V
Tesko paljenje i los rad motora
« poslato: Oktobar 23, 2020, 09:13:09 pre podne »
Pozdrav svima, vec 2 nedelje imam problem sa autom naime na niskim obrtajima npr kad krecem, ili u 2,3 brzini sa malim gasom auto se ugasi, i nakon toga jedva upali na kljuc. Potrebno je da verglam 5,6 minuta i jedva upali a nekad nece ni tako nego ga na gurku upalim. Kada upalim na gurku onda odprilike minut ne smem da pustim gas ili izbacim iz brzine jer se jednostavno ugasi. Takodje ako u leru turiram iznad 2000 obrtaja motor krene nepravilno da radi i nenormalo da trese, trza. Isto se desava ako naglo krenem u preticanje, kao sa zastane pa krene i ako nije u brzini posle preticanja onda se isto ponasa motor. Veliki i mali servis sam uradio pre 500km, zamajac nov pre 15000. U pitanju je golf 4 tdi. Ako bi znao neko do cega moze biti problem bio bih zahvalan jer se vucem po majstorima ali nema niko resenja. Hvala

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 23, 2020, 10:29:32 pre podne »
Skini crijevo što ide na EGR za početak pa baci pogled unutra da nije možda začepljen.
Ako jeste, valjalo bi skinuti i usisnu i EGR i detaljno očistiti.
TDI POWER

Van mreže N1kola

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV, Golf V
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 23, 2020, 10:48:40 pre podne »
Egr je ugasen i softrverski i fizicki zapusen, i da zaboravio sam da kazem majstor je sumnjao na relej 109, kupio sam nov i zamenio prekjuce ali opet isto

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 23, 2020, 01:36:29 posle podne »
Jel digajnostika izbacuje neku gresku?
To je, koliko se po prici ovako na nevidjeno da proceniti, sa ubrizgavanjem goriva neki problem.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže N1kola

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV, Golf V
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 23, 2020, 02:27:52 posle podne »
Ne izbacuje nikakvu gresku, primetio sam od kad je poceo problem isto da pri prvom paljenju ujutru izbacu dim. Razmisljam jedino jos da probam mapu da promeni jer i meni deluje da je problem sa gorivom-vazduhom

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 23, 2020, 04:09:51 posle podne »
Koji je motor? Je li PD ili Boš pumpa?
Jesi probao da očistiš MAF?
TDI POWER

Van mreže N1kola

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV, Golf V
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 23, 2020, 10:43:24 posle podne »
96 kw, ali ne znam oznaku motora tacnu, ako maf senzor onaj dzek kod filtera za vazduh jesam cistio san probao sam i bez njega da vozim isto je

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #7 poslato: Oktobar 23, 2020, 11:01:28 posle podne »
Edit: Provjeri Syncro angle u VCDS, tj. parametre uzubljenja. Mora da bude -0.5-0.0-0.5. Sve preko i ispod je loše. Postoji mogućnost da nije dobro uzubljen, pošto vidim da si skoro radio veliki servis.


Instalacija dizni u bloku može da pravi problem, tj. da su se one buksnice malo raširile pa gubi kontakt. Ako ne, vrlo moguće da su dizne, gumice dizni ili čak sjedišta dizni u glavi motora, pa dizne ne mogu da se našteluju.

Provjeri parametre dizni u VCDS.


Očisti i MAP senzor koji se nalazi na interkuleru, ako je fabrički

Skini pumpu u rezervoaru i rastavi, pa očisti ono sito na dnu sa nekom četkicom.

Probaj sa drugom tandem pumpom, ako je LUK, imaju poznatu manu sa luftom na ulazu za vakuum, pa možda tu nešto zeza.

To je nešto što mi prolazi kroz glavu kao mogući problemi


Može i mapa da ne valja ako je tu prčkano. Nek ti vrati fabričku, pa onda probaj.


« Poslednja izmena: Oktobar 23, 2020, 11:06:52 posle podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže N1kola

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV, Golf V
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #8 poslato: Oktobar 26, 2020, 10:28:12 pre podne »
Mur3633, hvala puno na ovako opsirnom odgovoru, u 14h sam zakazao kod majstora pa cu mu preneti sve ovo. Hvala jos jednom

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 26, 2020, 04:54:03 posle podne »
Nema na čemu!
Javi šta je bilo
TDI POWER

Van mreže N1kola

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV, Golf V
Odg: Tesko paljenje i los rad motora
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 28, 2020, 02:20:01 posle podne »
Pozdrav, bio je auto kod majtora i ustanovio je da je problem bio u pumpi za gorivo, uzeo sam novu i zamenio je majstor to, rekao je da vozim par dana da bi bili sigurni. Tako da hvala na savetima puno, napisacu za par dana da li je konacno resen problem. Hvala