Autor Tema: mikroprekidaci u bravi  (Pročitano 79816 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sreja

• Pol: Muškarac
mikroprekidaci u bravi
« poslato: April 20, 2010, 03:51:14 posle podne »
Vec znamo da su mikroprekidaci u bravama problematicni  (GOLF MK4, Pasat B5...) ...
Nasao sam dosta postova na tu temu, ali nisam uspeo da nadjem da je neko rekao konkretno gde mogu da se nabave samo ti mikroprekidaci, pa da se pristupi popravci same brave, umesto skupoj zameni iste...
Pa zato molim nekoga ko zna da nam to i kaze!
Hvala
Ljudska pamet je ograničena i to nije mnogo strašno, tragedija je što je glupost neograničena!!!

Van mreže shvexoman

• Master Member
Odg: mikroprekidaci u bravi
« Odgovor #1 poslato: April 20, 2010, 04:04:31 posle podne »
najbolje ti je da stavis poseban prekidac na stubu od vrata , imaju oni sto idu uz alarme , kostaju nesto 200-300 din imaju i onu gumenu zastitu tako da izgleda ko fabricki, ja sam kod mene tako resio problem

Van mreže Rocky

• Uprava Kluba
  • Master Member
  • Auto: Audi A4 Avant
« Odgovor #2 poslato: April 20, 2010, 04:06:25 posle podne »
kupi mikroprekidac, ima u Merkuru naci cu negde sliku pa cu ti postaviti. Sama brava se malo komplikovanije skida a i mikroprekidac ima malo zezanja dok se ne ugradi.

Van mreže Sreja

« Odgovor #3 poslato: April 20, 2010, 04:20:48 posle podne »
A sta da trazim u Merkuru, mikroprekidac za bravu za pasata? Gledace me kao ludaka!
Gde u merkuru, jel mislis da ima na Karaburmi? I gde da trazim, na kom odelenju?

A ova varijanta sa prekidacem na stubu mi se ne svidja zbog toga sto moram da secem instalaciju. Mada je to provereno dobro.
Nije brat Rus blesav, sto je provereno i radi ne treba ni dirati niti menjati biggrin
Ljudska pamet je ograničena i to nije mnogo strašno, tragedija je što je glupost neograničena!!!

Van mreže Shone

« Odgovor #4 poslato: April 20, 2010, 05:53:53 posle podne »
Meni je jedan majstor rekao da u tim nasim brawama ima waljda 8 mikro prekidaca, od toga ne znam koliko moze da se iskoristi, rekao mi je da nadjem polovnu bravu i da cemo od te jedne da resimo probleme... e sad koliko je to tacno ne znam ...

Van mreže shvexoman

• Master Member
« Odgovor #5 poslato: April 20, 2010, 07:48:46 posle podne »
Samo ti to iseci i stavi ga na prednji stub tamo kod onih sarki za vrata odmah posle onog gumenog crevca za instalaciju vrata, bukvalno se i ne vidi a nece sigurno da zvekne kao ovi microprekidaci

Van mreže Djole DMC

• Master Member
« Odgovor #6 poslato: April 20, 2010, 07:53:24 posle podne »
najbolje ti je da stavis poseban prekidac na stubu od vrata , imaju oni sto idu uz alarme , kostaju nesto 200-300 din imaju i onu gumenu zastitu tako da izgleda ko fabricki, ja sam kod mene tako resio problem
   clap clap clap

Stavi od G2, neunistivi su ;)

Van mreže Zlocesti

• Ma .... LOoOOdilo :)
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
« Odgovor #7 poslato: April 20, 2010, 08:24:27 posle podne »
Evo malko da krademo od drugih :))
KO zna dobro engleski moze i da prevee :))

Begin by lowering the door window glass completely.
There are two black Torx T25 screws at the bottom of the door - remove them. (illustration)
Use a thin-bladed flathead screwdriver to pry off the inner door handle cover (not the door release handle). (illustration)
For the driver side door, you can now pull up on the entire handle/switch assembly as a unit - use moderate force to unclasp the clips holding it in place. Remove the brown wire harness from the handle/switch assembly and set the assembly aside.
For the drivers side door, there are three bronze color screws anchoring the door trim panel to the rest of the door. The passenger's side door has two of these screws. Use a large philips-head screwdriver to remove these. (illustration)
The rest of the door trim panel is now held in place by snap-in anchors and can be loosened by pulling the trim panel away from the door. Begin with the bottom of the door and give it a good tug to pop out the connectors. Take care not to pull the trim panel far away from the door, as there are several wire/cable connections still in place between the trim panel and door. After the lower portion of the trim panel is separated, pull the entire panel upward to unhinge the panel from the window sill. The trim panel should now be free from the door, with several wires and cables still in place. (illustration)
Disconnect the following from the trim panel: (illustration)
Wire harness plugged into the door release handle.
Door release cable. To remove this, pull the cable insulation away from the hooked end and slide the exposed cable out of the slitted retainer. Release the hooked end.
Security alarm LED wire connector.
Bottom door sill lamp - it's easier to pull out the entire wire harness + lamp assembly than to disconnect the wire harness.
Pull the door trim panel away and set aside.

Next, window glass removal:
Remove the two large, circular rubber inserts from the metal door panel. If you pry with a screwdriver, take care not to damage the mating surfaces. (illustration)
Reconnect the handle/switch assembly to the brown wire harness to allow window control. With the key in the On position (no need to start the engine), roll up the window until the window clamp screws are accessible through the circular cutouts.
Use a 10mm socket to loosen the clamps holding the window glass in place - it will only take a few turns to loosen the clamps, no need to remove the screws entirely.
Roll the window down until a third of the window glass is left visible in the window frame.
Disconnect the handle/switch assembly.
Remove the window glass. Reach over the top of the door and pull the window glass upwards (towards yourself). As you raise the window glass, angle it towards the hinge side of the door to allow the window glass to clear the window slot. Set the window glass aside.

Unhooking the lock mechanism:
On the end side of the door, pry off the black plastic cap above the lock mechanism screws. This cap covers the access hole for the lock set screw. (illustration)
Use a Torx T20 driver to unscrew the set screw. Unscrew it as far as it will go, then reinsert a few threads to keep the screw from falling out of its mounting.
Pull on the exterior door handle - with the door handle in this position, pull on the lock cylinder. It should slide out without much trouble. Set the lock cylinder aside. (illustration)
There is a cable hooked into the side of the exterior door handle. The cable can be positioned at various points along the handle. Note the current position of the cable and release it from the handle. (illustration)
Use the M8 12 point star driver to remove the two screws in the door side. On my car, these screws were loose and allowed the lock mechanism to move around, causing solder joint stress - keep reading... (illustration)

Removing the metal panel:
Disconnect the various wire harnesses on the metal door panel - don't worry about what goes where - each connector can only fit in one and only one place. Also use a flathead screwdriver to unclip the various snaps holding the wiring to the panel.
Use the 10mm socket to unscrew the ten hex bolts securing the metal panel to the door frame. (illustration)
Pull the panel away from the door frame starting at the edges - if you haven't removed the panel before, the gasket may require a bit of force to pry it away from the frame. Carefully maneuver the entire panel around until the panel is free of the door frame with the lock mechanism and associated wiring attached. (illustration)
Remove the wire harness from the lock mechanism and remove it from the metal panel - this will allow you to completely separate the metal panel from the door. (illustration)

Removing the lock mechanism:
The lock mechanism is held in place on the metal panel by a plastic bracket with two cylindrical pins keeping the bracket in place. Use a blunt tool to push the pins out from the rear of the panel. My Passat had managed to work the pins loose and dropped them into the door frame, where they've likely lain for months. The bracket had then worked loose of the panel and the entire lock mechanism was free to jostle around in the door. The wiring harness, still being pinned in place, then stressed the electrical connectors internal to the lock mechanism and cracked a solder joint.
Unhook the door lock pin rod from the lock mechanism. (illustration)
Remove the interior door release handle cable. Start by popping the harness out of the mount on the locking mechanism, then unhook the cable.
Separate the locking mechanism from the panel. (illustration)

[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže Zlocesti

• Ma .... LOoOOdilo :)
  • Auto: Vw Bora 1.9 tDI 131ks
« Odgovor #8 poslato: April 20, 2010, 08:26:07 posle podne »
Mikro prekidac kji je na 5 slici crkava .. i samo takav moze da se zameni da bi se palilo svetlo ..
nego kao sto pishe uglavnom je u pitanju hladan lem ( kao na poslednjoj slici) i zbog toga to ne radi ....
[IMG]https://www.freepnglogos.com/uploads/vw-png-logo/pulman-volkswagen-new-pulman-motor-group-png-logo-3.png[\IMG]
******** I nishta  DRUGO  **************

Van mreže martini_u_kuci

• Master Member
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
« Odgovor #9 poslato: April 20, 2010, 09:37:23 posle podne »
ko sto zloca kaze...samo jedan je vezan za svetlo..i ne moras ni bravu da rasklapas da bi ga zamenio...samo treba naci kvalitetan...

Van mreže Djole DMC

• Master Member
« Odgovor #10 poslato: April 20, 2010, 11:05:02 posle podne »
Hhhhh, pa ovo isto kao na fabiji  lollol

Ako ti bude trebalo nesto od delova cimni me, imam jednu rasturenu na tavanu,,,

Van mreže proka038

« Odgovor #11 poslato: April 20, 2010, 11:08:54 posle podne »
Taster svetla je na tom kabli?u ne mora da se rastura brava jer je fizi?ki spolja

Van mreže Igor_RS

• Passat driver
  • Auto: Passat 3C 2.0 TDI 170ks
« Odgovor #12 poslato: April 20, 2010, 11:32:27 posle podne »
Ja sam kod sebe menjao taj mikro prekidac, skinuo stari sa brave i otisao u prodavnicu RTV tehnike nasao slicao ubacio, i sve radi super, samo sto je bilo bas komplikovano za rastaviti i sastaviti  :huh:

Van mreže Djole DMC

• Master Member
« Odgovor #13 poslato: April 20, 2010, 11:55:58 posle podne »
Na tim prekidacima je problem sto se izlize vrh i ne dohvata dovoljno...
Neko privremeno resenje je da stegnes klestima taj vrh i tako ga vratis na prethodnu velicinu.samo nemoj da preteras sa stezanjem d a ne napravis veci problem nego sto jeste.
Taj prekidac mozes da skines i bez skidanja cele brave

Van mreže Sreja

« Odgovor #14 poslato: April 21, 2010, 02:02:59 pre podne »
Na slici ga ne vidim na kablicu.
Mozes li da objasnis kako moze da se skine bez skidanja brave? I zna li neko cemu uopste sluze ovoliki prekidaci?

Da napomenem da meni inace pokazuje da su vrata otvorena kada su zatvorena na prvi zub.

Van mreže Djole DMC

• Master Member
« Odgovor #15 poslato: April 21, 2010, 03:06:23 pre podne »
Da napomenem da meni inace pokazuje da su vrata otvorena kada su zatvorena na prvi zub.
   blink Imas li jos neki problem ili samo to?

Skida se tako sto se skine onaj sjajni lim koji ide preko njega (samo ga jace povuces na dole da iskoci "zubic")

Van mreže Rocky

• Uprava Kluba
  • Master Member
  • Auto: Audi A4 Avant
« Odgovor #16 poslato: April 21, 2010, 08:45:45 pre podne »
Na drugoj slici se vidi mikroprekidac koji pravi problem, onj do kojeg ide kabl ka levom sklopu. On se menja i eventialno da se preleme kontakti koji dobiju hladan lem. Ostali mikroprekidaci se ne diraju jer svima rade dobro, nisu izlozeni spoljnjim uticajima, so, voda , prasina itd. Sliku nemam trenutno a da trazis u merkuru mikroprekudac za passata naravno da bi te gledali bledo. original i ne postoji nego moras da se snalazis sa slicnim ili da kupis novu bravu 9000din.

Van mreže guluaz

« Odgovor #17 poslato: April 21, 2010, 08:44:32 posle podne »
a da li taj prekidac postoji u prednjoj bravi golfa 4 , jer ja imam jednu u gepeku kupio sam je greskom , pa ako ima da je raskupusam ili je menjam za dva mikroprekidaca

Van mreže kmilos

• VW Početnik
« Odgovor #18 poslato: April 21, 2010, 10:03:54 posle podne »
ja mislim da ja imam tih microprekidaca,posto radim s njima.nisu bas isti ali prolaze sigurno.to su mikro prekidaci od tastera za cazino aparate.
a i ja imam isti problem sa sijalicom na vratima,ali nemogu nikako da provalim kako da skinem bravu.ako nekom treba da proba dacu nek proba. biggrin

Van mreže Shone

« Odgovor #19 poslato: April 21, 2010, 10:19:31 posle podne »
Ja planiram owih dana da skinem brawu, pa ako moze neko ukratko da objasni, ne bi bilo lose ... pozdraVW