Sale,
Ih, sada, da ga s.ebe. Toliko ljudi je sipalo i pre 10, kada je taj auto imao 20 godina, a ne 30, mineralno u te motore. Pa nisam cuo da je nekome to ulje s.ebalo motor.
Jeste fabrika propisala polusintetiku, ali pre 30 godina, kada je taj auto bio nov. Ali i baba je pre 30 godina bila u najboljim godinama, sada nije. Mineralno ulje je za motore sa velikom kilometrazom, to nisam izmislio ja. Posebno za one koji trose vecu kolicinu fabricki propisanog. Na pakovanju obicno pise da je za takve namenjeno.
Meni je 1.6 dizel, trosio litar na 5000 km, od zamene do zamene za mineralno ulje. Palio zimi lepo, nije bilo drugih problema. A da sam sipao polusintetiku, trosio bi vise. Posle toga sam imao 1.6 benzinca, on nesto vrlo malo, nisam dolivao od servisa do servisa, pa sam mozda i mogao polusintetiku.
U 1.9 TDI sa bosch pumpom, polusintetiku, menjao na 10000 km, od 1 do 1,5 litara trosio od zamene do zamene.
U 1.9 TDI PD i dalje fullsintetika, na 15000 km menjam, potrosi skoro litar od zamene do zamene. To mu je propisala fabrika i dok ne bude trosio neku vecu kolicinu, na gusce necu da prelazim.
A i taj motor ima pitaj Boga koliko pređenih kilometara, budimo realni. Ok, treba krenuti od polusintetike, u pravu si sa te strane. Ali ako trosi neku vecu kolicinu, treba preci na mineralno.