Autor Tema: Povecana potrosnja u leru kod zagrejanog motora  (Pročitano 6986 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže rockmarko

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Gornji Milanovac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5 1.9 TDI 74kW 2001
Povecana potrosnja u leru kod zagrejanog motora
« poslato: April 26, 2020, 11:57:27 posle podne »
U poslednjih par dana primetio sam da je potrosnja goriva u leru veca nego inace na Passatu B5.5 1.9 TDI 74kW. Prilikom hladnog starta normalno je da potrosnja bude preko 1.3l/h i polako opada. Kada se motor zagreje potrosnja u leru ostaje zakucana na 0,7l/h. U poslednje vreme se desava potpuno obrnuto. Nakon hlandog starta potrosnja se jako brzo stabilizuje na 0,7l/h posle jednog minuta rada u motora u mestu. Porastom temperature motora raste i potrosnja u leru i ostaje zakucana na 1.1l/h.  Nisam primetio promene u radu motora, nije izgubio na snazi. Takodje bih rekao da je potrosnja u voznji ostala manje vise ista (testiran na mojoj standardnoj relaciji od 200km). Pre mesec dana radjen veliki servis i usput zamenjen termostat jer na starom termostatu temperatura rashladne tecnosti jedva prelazila 75stepeni. Sa novim termostatom temperatura na ocekivanih 90 stepeni. U istom periodu ciscen EGR ventil, MAF i MAP senzori provereni ali nisu bili prljavi. Odmah nakon odradjenog velikog servisa ovaj problem nije bio prisutan, cisto da napomenem. Na dijagnostici sam mogao da vidim da je smesa oko 8,2mg/H u leru na zagrejanom motoru sto je blizu gornje granice (kod hladnog motora smesa je oko 5mg/H i polako raste kako se motor greje). Ocitavanja sa MAF senzora dobra u leru, oko 250mg/H. Cudna su mi ocitavanja sa MAP senzora, zapravo pritisak je priblizan atmosferskom pritisku, oko 970mbara u trenutku merenja. Da li je to normalno za rad u leru? Zbog policijskog casa nisam mogao da pokupim ocitavanja u voznji  :(. Da li je imao neko slicnih problema, bio bih zahvalan da vidim druga misljenja, sta bi moglo da pravi problem. Unapred zahvalan
« Poslednja izmena: April 27, 2020, 12:02:28 pre podne od strane rockmarko »

Van mreže Mladen_flyfit

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Banovo Brdo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Transporter t4
Odg: Povecana potrosnja u leru kod zagrejanog motora
« Odgovor #1 poslato: Februar 07, 2022, 12:36:07 posle podne »
Pozdrav,

Ima iste simptome. Ako ste do sada reslili, dajte mi neki savet.
Unapred hvala.

Van mreže jerotije318

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 667
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat b5.5
Odg: Povecana potrosnja u leru kod zagrejanog motora
« Odgovor #2 poslato: Februar 07, 2022, 01:24:40 posle podne »
I na sinovljevom Pasatu b5.5 od 74 kw je oduvek na leru 1.1 pa cak i 1.2. Nikad nisam tome pridavao paznju jer vec godinama radi kao sat i ne trosi puno. Umislio sam da je nesto tu pobrljavilo jer je auto chipovan a voleo bih da cujem ako si i kako resio taj problem  majstor1
Samo VW

Van mreže victor

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Age: 50
  • Lokacija: Paraćin
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Caddy3, Golf6
Odg: Povecana potrosnja u leru kod zagrejanog motora
« Odgovor #3 poslato: Februar 07, 2022, 11:12:28 posle podne »
meni je bio 0,7 na leru... posle sipanog aditiva zaciscenje dpf-a, i posle nekih 300 km voznje na otvorenom, oborio na 0,3l majstor1

Van mreže Mladen_flyfit

  • VW Početnik
  • Poruke: 7
  • Lokacija: Banovo Brdo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Transporter t4
Odg: Povecana potrosnja u leru kod zagrejanog motora
« Odgovor #4 poslato: Februar 10, 2022, 07:13:52 posle podne »
Ja vozim Transportera 1.9 tdi. Trosi mi po Bg kada nije guzva 10, kada je guzva 12. Kada vozim po ravnom oko 90 trosi 7.5. Ne znam da li je to ok?