Tema nije off već argumentovano raspravljanje.
evo ga ideeee
1. To sto vazi za plin i garaze je rekla moja majka, zena se bavi gradjevinom i saradjuje sa ljudima koji ugradjuju sprinkler sisteme u podzemne garaze zgrada sa autoliftom u kojima nema prirodnog odimljavanja. Zapitaj se zasto su sve javne garaze suplje na sve strane? Da bi i plinare mogle da se parkiraju, a da ne ugrozavaju bezbednost TDI-jeva.
Ja se izvinjavam na mojoj pretpostavci o Samiru Spahicu iz Donjeg Prcevojna koji se uclanio u DS jer nisi naveo izvor tvoje tvrdnje, a to mi je palo na pamer jer u našoj zemlji, svako ko zna da prepisuje, može doneti zakon. Nije mi bilo teško i pozvao sam parking servis. Najzagušenija garaža koja mi je pala na pamet je Pionirski park. Pod zemljom direktno između Skuštine grada i Srbije i ko zna čega još. Pozvao sam Parking Servis 3035-400 i pitao operaterku "Imam plin ugrađen u kola, da li smem da se parkiram u podzemnoj garaži Pionisrki park?" Ona mi je rekla naravno da možete. Ispričao sam joj priču o trovanju i o tome kako se plašim za naše političare, ako se desi neka havarija na mom plinskom uređaju, pa ako može sa sigurnošću da proveri da li je stvarno bezbedno da mogu da se parkiram u tu garažu. Nakon čekanja od 5min na vezi rekla mi je da se konsultovala sa nadležnim i da je zvala direktno garažu Pionirski park, možda oni imaju neka uputstva koja ona ne zna. I nema nikakvih ograničenja. Uz smeh mi je rekla gospodine, evo proverila sam možete se bez problema parkirati u garažu Pionirski park.
Ne znam gde se koriste te prskalice i kada je pisano to pravilo koje si citirao, a rupe na garažama služe kao i na svim ostalim garažama, valjda da rasteraju otrovne gasove, ne znam nisam stručnjak.
Čak i da je zabranjeno koristiti zatvorenu garažu, preživeo bih nekako
2. Razlika u ceni benzina i dizela jeste mala, ali je u potrosnji benzinaca i dizelasa ogromna, to je sustina.
pa kad pretvoriš sve u dinare, nije baš ogromna razlika koliko je bila. Mislim i dalje da na duže staze je dizel skuplji jer više košta za održavanje, možda grešim, ali u mom slučaju je tako bilo. 2x
3. Auta na struju su sastavni deo bliske buducnosti.
pre će biti na alternativna goriva, ali ko zna šta sutra donosi, možda naprave da od 1L vode ide 2000km (vodonik)
4. Prica o mercedesu koji ne ugradjuje plin u svoja vozila jer brinu o ekologiji pada u vodu, jer i dalje prave dizele i benzince.
ne razumem, ali nije ni bitno, ono što je činjenica da sve više proizvođača pravi serijski kola sa alternativnim gorivima. Evo što ovaj link Srleta govori, svake godine se poveća broj za 10-12%, a cenim da je rast eksponencijalan, plus svi podaci su od pre 7-10 godina. Koje li su cifre tek danas.
5. Zasto je kod nas popularan bojler u gepeku neka ti objasni GTIzlatko.
Ne znam priču za bojler? Neka teška havarija? A taj bojler je identičan kao kotao za loženje u tvojim kolima.
6. Ispade da je tvoj auto na plin stedljiviji od mog TDI-ja. Moracu da preporucim kurirskim sluzbama, autoprevoznicima i ostalima, da prodaju svoje dizele, kupe benzinca i kontaktiraju ljude iz MAGNOHROMA Kraljevo.
Da se ne ponavljam, već sam rekao potrošnju nekoliko puta. Ti možeš da me smatraš lažovom ili da mi ne veruješ, ali ako znaš da je urban potrošnja 1.8T 10.5L benzina (podatak koji svuda možeš naći, ja sam ga prepisao sa moblie.de i autoscout.de), plus još čipovan gde mu u normalnom režimu vožnje dodatno smanjuje potrošnju i da dodamo 10% veću potrošnju kad je plin u pitanju 12L je i više nego realno. A da ga vozim ko baba još bi spustio litar (ili tanje gume) Ali teško ga je voziti ko baba
Da imamo vladu kao i svetske koje će da motivišu LPG potrošnju, a ne krpljenje propalog budžeta svi bi odavno prešli na LPG, ali ovde je sve rizik. baš kao što sutra plin može da košta 150din/L
Ja mogu da ti kažem da je moj kolega pre mesec dana izvadio 1.9TD motor iz Škode i stavio 1.3+plin. Njegov auto smo zvali lego kocke jer svaki drugi dan su ga rastavljali zbog popravke
Pokušaj da zakažeš ugradnju plina kod Rašića koji je najskuplji u gradu, trebaće ti oko mesec dva da ubodeš termin. Vidi koliko taxista vozi Multiplu na metan, još manje od LPG troši. Ili wiki link što kaže 90% tokijskih taxista vozi na plin.
Još jedna stvar jeste što benzinac kod nas dooosta jeftiniji od dizela, zahvaljujući ljudima koji još uvek misle da je TDI ipak TDI
Svako ima svoju računicu, ja mislim da je meni ovako najbolje.