TOP !!!
Hvala Zoki.Cudo si menjao ime,je li to da zavaras tragove
Odlicno!
A kako se povezuje instrument za pritisak turbine?
Hvala Blade
Sto se tice povezivanja dugo sam gledao i raspitivao se odakle da izvucem crevo za priitisak,jer se razlikuje povezivanje na benzincu i dizelu.Kod benzinca seces vakum crevo i ubacis T racvu koju dobijas uz cajger i onda ti pokazuje i trenutni pritisak i koliko "vuce" vakum a kod dizela ne moze na isti nacin.Gledajuci Youtube instalacije
i raspitivajuci se kod ljudi za koje znam da su ugradili sve je se svelo na isto,naime bilo gde na putanji gde motor dobija pritisak iz turbine.Znaci ono gumirano crevo koje se nastavlja na ono duze plasticno,na kome je i MAF senzor,preko EGR-a i usisne grane.Ja sam od svih ovih delova izabrao ovo plasticno crevo ili ti plasticnu cev.Nisam stavljao onu T racvu,mada sam vidjao da i to ljudi rade,nego sam kupio nastavak za kompresor od 3/8 izbusio rupu sa 16-icom burgijom,jer je malo manja od navoja na ovom nastavku,urezao navoj i usafio nastavak.Kupio sam i dvo-komponentni lepak pa sam dodatno sa njim sa spoljne strane zalio da ne bi doslo do propustanja.
Nisam slikao radove osim kada sam sve vratio na mesto,a imalo je lepog posla sve poskidati i vratiti.Evo koja slika da vidis gde sam ja to postavio:
Ovu sa sliku slikao direktno preko WHATSUP-a i onda je losiji kvalitet
Ovo je uredjaj u koji ulazi crevo i on salje podatke do cajgera.Odziv je extra brz iako ne ulazi crevo direktno u cajger.
Sto se struje tice to je bilo lako,imas semu koja je zica za sta i tako povezujes.Svu struju sam izvadio sa osiguraca osim mase,to je islo pod sraf.
Ako te interesuje vise mogu da ti islikam sve kuda sam provlacio kablove i gde sam tacno izbusio rupu za crevce,mada ti dobro poznajes passat-a tako da ces i sam provaliti,i kako je struja povezana.Jedino sto sam zeznuo je drzac cajgera,kada sam izbusio rupe da bih ga usafio uzeo sam da ih malo frezenkujem da bi se sraf "utopio" u plastiku i na jednoj rupi mi je uhvatila burgija i probijem ogromnu rupu,tako da sam tu morao da stavim sraf sa podloskom.Ali i to cu uraditi da se ne vidi,otom potom.