Autor Tema: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.  (Pročitano 54051 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« poslato: Novembar 30, 2015, 07:35:32 posle podne »
Alonso: Voziću sledeće sezone SUBOTA, 28.11.2015

Vozač Meklarena Feranando Alonso odbacio je spekulacije da će naredne godine odsustvovati iz Formule 1 posle loših rezultata ekipe u ovoj sezoni.



Direktor Meklarena Ron Denis u petak je rekao da nema ništa protiv ideje da dvostruki svetski šampion Alonso uzme godinu dana odmora pre nego što se vrati na stazu 2017. godine.

Na pitanje novinara da li će se takmičiti naredne sezone, Alonso je odgovorio: "Hoću, hoću".

On je rekao da Denisovu izjavu nije shvatio lično.

"Ako želi da pritisne nekoga, siguran sam da nije mislio na mene. Ako želi da izvrši pritisak, onda mora da ga izvrši na Hondu, kako bi tokom zime obavila dobar posao", rekao je Alonso.

Honda se ove godine vratila u Formulu 1 i snabdeva Meklaren motorima, ali se nije najbolje pokazala u razvoju 1,6 litarskog V6 turbo motora, pa Meklaren mnogo zaostaje za Mercedesom, Ferarijem i Renoom. Tokom sezone Meklarenovi vozači Alonso i Dženson Baton su se u više navrata čak i podsmevali mogućnostima motora.

Baton je potvrdio da će voziti za Meklaren naredne sezone, dok Alonsu ističe ugovor 2017. godine, ali se često spominjala mogućnost raskida ugovora.
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #1 poslato: Novembar 30, 2015, 08:39:27 posle podne »
upropastili su formulu 1 , kad vrate u najmanju ruku V8 ja cu gledati ponovo ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže ćubica

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1525
  • Age: 49
  • Lokacija: Novi sad
  • Karma: +70/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V GTI,rallye
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #2 poslato: Decembar 01, 2015, 01:38:15 posle podne »
I kada vrate V8,nadam se da ce zapremina biti veca a ne da ostane 1,6  biggrin
Pored motora,mnogo drugih stvari odbija pravog ljubitelja trka od F1.Dosta stvari treba da se menja da bi F1 bila zanimljivija i privlacnija.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #3 poslato: Decembar 01, 2015, 03:11:11 posle podne »
2017. je dogovoren veliki Aerodinamički paket. Pa će valjda i motore da mijenjaju i biće 2.5 V6 sa jednim ili dva turbo punjača i proizvodiće 870 ks. Neće biti ograničenih obrtaja i hibrid pogona. Takođe ni ograničenja u dijelu auspuha.

Sent from my HUAWEI G700-U20 using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #4 poslato: Decembar 01, 2015, 04:50:05 posle podne »
Izgled bolida Formule 1 trebalo bi da od 2017. godine dobije sasvim novu dimenziju.

Pošto inženjeri u Formuli 1 već uveliko rade na bolidima za narednu sezonu, jedan do njih svakako pravi prve nacarte automobila za 2017. godinu, gde je tehnička komislija usvojila pravilnik 24. novembra u Parizu. Još nisu dogovoreni svi detalji, ali za sada postije 4 crteža po kome će se usmeravati razvoj, ali su glavne dimenzije i gabariti već odobreni.

Širina bolida biće povećana sa 180 na 200 centimetara, a na zahtev fanova širina guma takođe će biti veća. Prednje gume će porasti sa 24.5 na 30 dok će zadnji pneumatici dostignuti veličinu 40 centimetara, što bi prema prvim propračunima trebalo da poveća brzinu bolida za 3 sekunde po krugu.

Nos bolida biće za 20 centimetara duži, ali će prednje krilo može da bude zakljivljeno u delta položaju. Pravila dozvoljavaju više savijanja a distanca između elementa krila i prednjih guma ostaće isto. Zadnje krilo biće povećano, sa 80 na 95 centimetara. Ono će biti niže pozicionirano u odnosu na zemlju, jer će to sada iznositi samo 80 centimetara. Ovim novim setom pravila biće dozvoljeno vraćanje beam krilca, koja će biti postavljane ispod zadnjeg krila u rasponu od 30 do 37.5 centimetara od zemlje.

Pored toga difuzor će biti mnogo veći, prema proračunima skoro duplo, što bi trebalo da poveća prijanjanje automobila. Inženjeri će u ovom dizajnu imati mnogo više slobode u pravljenu boka bolida.
TDI POWER

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #5 poslato: Decembar 01, 2015, 04:51:00 posle podne »
Izgled bolida Formule 1 trebalo bi da od 2017. godine dobije sasvim novu dimenziju.

Pošto inženjeri u Formuli 1 već uveliko rade na bolidima za narednu sezonu, jedan do njih svakako pravi prve nacarte automobila za 2017. godinu, gde je tehnička komislija usvojila pravilnik 24. novembra u Parizu. Još nisu dogovoreni svi detalji, ali za sada postije 4 crteža po kome će se usmeravati razvoj, ali su glavne dimenzije i gabariti već odobreni.

Širina bolida biće povećana sa 180 na 200 centimetara, a na zahtev fanova širina guma takođe će biti veća. Prednje gume će porasti sa 24.5 na 30 dok će zadnji pneumatici dostignuti veličinu 40 centimetara, što bi prema prvim propračunima trebalo da poveća brzinu bolida za 3 sekunde po krugu.

Nos bolida biće za 20 centimetara duži, ali će prednje krilo može da bude zakljivljeno u delta položaju. Pravila dozvoljavaju više savijanja a distanca između elementa krila i prednjih guma ostaće isto. Zadnje krilo biće povećano, sa 80 na 95 centimetara. Ono će biti niže pozicionirano u odnosu na zemlju, jer će to sada iznositi samo 80 centimetara. Ovim novim setom pravila biće dozvoljeno vraćanje beam krilca, koja će biti postavljane ispod zadnjeg krila u rasponu od 30 do 37.5 centimetara od zemlje.

Pored toga difuzor će biti mnogo veći, prema proračunima skoro duplo, što bi trebalo da poveća prijanjanje automobila. Inženjeri će u ovom dizajnu imati mnogo više slobode u pravljenu boka bolida.
TDI POWER

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #6 poslato: Decembar 02, 2015, 10:41:39 posle podne »
FIA je danas i zvanično potvrdila da ćemo u narednoj 2016. godini imati 21 trku u kalendaru, stim što je VN SAD još pod znakom pitanja. Ova trka u zvaničnom spisku pored svog imena nosi i zvezdicu, što označava da još nije postignut dogovor sa zvaničnim promoterom.

Kalendar je doživeo određene promene, pa će se tako VN Malezije održavati u oktobru a ne na početku sezone, kao i VN Rusije, dok će svoj debi imati trka u Azerbejdžanu.

 

20. mart - Australija
3. april - Bahrein
17. april - Kina
1. maj - Rusija
15. maj - Španija
29. maj - Monako
12. jun - Kanada
19. jun - Azerbejdžan*
3. jul - Austrija
10. jul - Velika Britanija
24. jul - Mađarska
31. jul - Nemačka - Hokenhajm
28. avgust - Belgija
4. septembar - Italija
18. spetembar - Singapur
2. oktobar - Malezija
9. oktobar - Japan
23. oktobar - SAD**
30. oktobar - Meksiko
13. novembar - Brazil
27. novembar - Abu Dabi

Sent from my HUAWEI G700-U20 using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #7 poslato: Decembar 28, 2015, 07:30:54 posle podne »
Kakve drastične promene čekaju F1 od 2017?

Iako još ne znamo ni kako će izgledati bolide Formule 1 naredne sezone, timovi se već vredno pripremaju za drastične promene koje nas čekaju 2017. godine.



Zbog zahteva onih koji vode šampionat da bolide budu brži za po pet sekundi po krugu, timovi su nedavno prihvatili niz pravila po kojima ćemo videti šire bolide, drugačija krila i veće pneumatike.

Neke ilustracije su nam već nagovestile kako bi bolidi mogli da izgledaju za dve sezone, a tehnilčki urednik sajta motorsport.com je napravio zanimljiv video u kojem se vide promene u odnosu na današnje bolide.

Kao što se vidi u video, zbog promena u dimenzijama, posebno po pitanju prednjeg i zadnjeg krila, bolide će izgledati poprilično drugačije.



Sami šefovi timova su pozdravili činjenicu da će promene pravila dovesti do koraka unapred po pitanju brzine, što su mnogi čekali godinama.

Trkački direktor Meklarena Erik Bulije veruje da će veći izazov koji će biti pred vozačima povećati strast koju oni osećaju prema sportu, što će biti pozitivna stvar za sve.

“Naravno, sviđaju mi se promene. Možda sam ja prvo inženjer, ali se sećam kada sam prvi put video bolid Formule 1. Bio sam impresioniran njegovom brzinom i kočenjem, što se izgubilo tokom vremena. To što ćemo imati brže bolide je dobro. Vozačima će se to svideti, a ako zaista bude tako, izneće pozitivnije komentare novinarima, a svi ljubitelji će biti zadovoljni zbog toga”, istakao je Bulije.
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #8 poslato: Decembar 28, 2015, 07:41:07 posle podne »
Berni je izjavio da se opet oprastamo od VN Njemacke 2017. g.
Kakva je ono matora budala, unisti ovu F1.
TDI POWER

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #9 poslato: Januar 17, 2016, 10:04:14 posle podne »
Damon Hill, bivši svjetski prvak, a danas novinar Sky Sportsa misli da bi Williams trebao zamijeniti Mercedesove motore ukoliko žele povratak na pobjednički put i konkurirati za naslove. Hill je 1996. godine osvojio titulu vozeći Williams, ali u posljednjih 11 godina slavna momčad uspjela je pobijediti na samo jednoj utrci.

Dramatični preokret dogodio se 2014. godine kada je ekipa završila na trećem mjestu u konstruktorskom poretku, a godine ranije 2013. bili su deveti sa samo 5 osvojenih bodova, naspram 320 u pretprošloj godini. Ove godine obranili su 3. mjesto, ali Hill smatra da više od toga neće moći sa Mercedesom i da im je za sljedeći korak potrebna Honda.

“ Dao sam neku vrstu sugestije Claire (Williams) prošle godine da je problem u tome što imaju Mercedesove motore i zbog toga će uvijek postojati barijera između pobjeda, a pogotovo naslova jer Mercedes to neće dopustiti. Mislim da bi im bolje bilo s drugim motorom, a to je Honda. Volio bi vidjeti Williams kako napreduje s Hondinim motorom, mislim da će Honda uspjeti napraviti dobar posao. Imali su apsolutno katastrofalnu prošlu godinu, ali naučili su veoma mnogo, možda se varam, ali mislim da će napraviti iskorak, a onda Williams, ako želi biti ispred Ferrarija i Mercedesa, treba njihove motore.”

« Poslednja izmena: Januar 17, 2016, 10:05:58 posle podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #10 poslato: Februar 12, 2016, 08:24:53 posle podne »
“Ferari bez titule do 2017. bi bila tragedija”

Prvi čovek Ferarija Serđo Markjone poslao je jasnu poruku svojim vozačima šta će se desiti ako ne osvoje titulu u roku od dve godine.




Poslednju titulu za Ferari osvojio je Kimi Raikonen 2007. godine, a godinu dana kasnije italijanski tim je poslednji put bio šampion među konstruktorima.

Ukoliko se desi da ne uspemo da osvojimo titulu u periodu od deset godina, to će biti tragedija”, istakao je Markjone.

Boje Ferarija u ovogodišnjem šampionatu, koji startuje Velikom nagradom Australije 13. marta, braniće Raikonen i Sebastijan Fetel.

Upravo Fetel je prošle godine upisao tri trijumfa za Ferari, što je bio korak napred u odnosu na 2014. godinu, koju je italijanski tim završio bez pobede.

Napredovali smo i to je pomoglo da se povrati kredibilitet brenda”, naglasio je Markjone.

Markjone je takođe nagovestio da bi Alfa Romeo mogao da se vrati u Formulu 1 posle više od 30 godina. Alfa Romeo se poslednji put kao konstruktor u Formuli 1 takmičio 1985. godine, a Markjone je izvršni direktor Fiat Grupe, u kojoj se nalaze i Ferari i Alfa Romeo.

Da bi Alfa Romeo uspeo da vrati svoj ugled, morao bi da razmisli o povratku u Formulu 1. Mogli bi da rade sa Ferarijem. Alfa Romeo je sposoban da napravi svoju šasiju, isto kao i što može da napravi sopstvene motore”, naglasio je Markjone.
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #11 poslato: Februar 21, 2016, 04:00:44 posle podne »
Williams FW38



Ferrari SF16-H







TDI POWER

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #12 poslato: Februar 21, 2016, 04:06:48 posle podne »
Mercedes W07




McLaren-Honda MP4/31




Haas VF-16



TDI POWER

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #13 poslato: Mart 04, 2016, 04:50:00 posle podne »
Većina F1 vozača protiv novih kvalifikacija

Većina vozača Formule 1 protivi se novom sistemu kvalifikacija koji bi trebalo da stupi na snagu od prve trke ove sezone, Velike nagrade Australije.


Svetska automobilska federacija (FIA) je krajem februara donela odluku o promeni sistema kvalifikacija, ali je poslednjih dana bilo govora da bi primena mogla da bude odložena do pete trke ovogodišnjeg šampionata.

Prema predlogu, kvalifikacije će se i dalje voziti u tri faze, s tim što će prva trajati 16 minuta, druga 15, a treća 14 minuta. Po sedmorica najsporijih vozača će u određenim vremenskim intervalima biti eliminisana u prve dve faze, dok će se osmorica najbržih plasirati u treću fazu. U njoj će posle određenog vremenskog intervala prvo ispadaju najsporiji vozači, a na kraju će ostati samo dvojica najbržih koji će se boriti za pol poziciju.

Vozači misle da će novi sistem biti komplikovan za učesnike i navijače na trkama. Većina vozača, uključujući Kimija Raikonena, Džensona Batona i Nika Rozberga, u sredu je imala sastanak sa sa direktorom trka Formule 1 Čarlijem Vajtingom o predloženim promenama.

“Mislimo da bi promene mogle da poremete pravila, a da bi navijačima bilo teško da razumeju šta se dešava. Za nas vozače je već komplikovano, pa mislimo da će navijačima biti teže. Mislimo da je stari način kvalifikacija veoma dobar i da nema potrebe menjati ga”, rekao je vozač Fors Indije Serhio Peres.

Vozač Vilijamsa Valteri Botas rekao je da je odluka da se promeni način kvalifikacija veoma čudna.

“Nisam čuo da se neko žalio na stari sistem. Prihvatiću svaku promenu, ali ne znam koja je svrha”, rekao je Botas.

Zakonodavno telo u Formuli 1, Svetski savet za auto-moto sport sastaće se u petak i jedino to telo može da odobri svaku promenu u kvalifikacijama za predstojeću sezonu.

Savet može da izmeni predlog Komisije Formule 1 pre nego što uđe u pravilnik, ali bi značajne promene morale da budu vraćene Komisiji i Strateškoj grupi na odobrenje.

Ovogodišnji šampionat startuje na stazi “Albert park” 20. marta.
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #14 poslato: Mart 04, 2016, 04:54:11 posle podne »
Raikonen testirao ‘oreol’ za zaštitu u kokpitu

Vozač Ferarija Kimi Raikonen prvi je dobio priliku da testira predloženi sistem za zaštitu glava vozača koje je predložila Svetska automobilska federacija.




Raikonen je testirao sistem koji je dobio ime ‘oreol’ (halo na engleskom) koji je FIA osmislila zajedno sa Mercedesom.

Vladajuće telo Formule 1 planira da uvede dodatnu zaštitu za vozače u kokpite, sa akcentom na njihove glave, od naredne sezone.

Dodatna testiranja obavljena su na poligonu na jugu Engleske, a tada su ispaljivani projektili ka tom ramu pri velikoj brzini.

Raikonen je prvi testirao predloženu zaštitu tokom predsezonskih testiranja na stazi “Katalunja” i njegove prve impresije su da ‘oreol’ ne utiče na njegov pregled na stazi.

‘Oreol’ koji je Finac testirao je samo privremeno rešenje, pošto bi prototip koji je spremila FIA trebalo da bude napravljen od čelika, dok je Ferarijev od karbonskih vlakana.



U poslednje vreme se u Formuli 1 akcenat stavio na veću zaštitu glava vozača, posebno posle nesreće koju je imao Žil Bjanki na Velikoj nagradi Japana 2014. godine, posle koje je podlegao povredama posle devet meseci provedenih u komi.
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #15 poslato: Mart 19, 2016, 08:30:16 pre podne »
1. Kvalifikacije F1. za ovu sezonu sa novim pravilima Monotone i stari Vozaci na starim mestima ...  bonk

1.Hamilton 2.Rozberg 3.Fetel ...

Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #16 poslato: Mart 19, 2016, 08:31:54 pre podne »
Novi sistem kvalifikacija je katastrofa.
TDI POWER

Van mreže Dragicevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 189
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW GOLF 5 1.9 TDI 2005g
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #17 poslato: Mart 19, 2016, 10:29:53 pre podne »
Upropastili su nacisto F1. Hvala bogu pa vise ne pratim F1 od 2013. Sad lepo pratim MotoGP i WRC.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #18 poslato: Mart 19, 2016, 11:26:04 pre podne »



Molim članove da,ako ne prate F1,ne spamuju temu sa komentarima o tome. Tema je F1 a ne " da li pratite F1? ". Hvala lijepo.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6827
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.
« Odgovor #19 poslato: Mart 19, 2016, 01:50:11 posle podne »
Bas me zanima dali ce tokom cele sezone da ostane ovaj model kvalifikacija ... ili ce vratiti na staro ... jer ovako nema drazi i borbe za vreme ... posebno pogotovo u samoj zavrsnici kvalifikacija ...

iz Red Bulla su izjavili da Toro-Rosso ima bolji bolid ... nista mi nije logicno ... :huh:
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.