Autor Tema: Golf 2 TDI AFN  (Pročitano 84020 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #260 poslato: Jul 24, 2019, 08:52:36 posle podne »
Bogami ces morati sper diff neki staviti..Ima golfa 4 tdi top sport-a da ostavis ko nista sa dvicom. thumbup
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #261 poslato: Jul 24, 2019, 08:55:32 posle podne »
Videcemo Neno kad padne mapa kako ce se ponasati  :26

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #262 poslato: Jul 25, 2019, 10:38:23 pre podne »
Ozbiljni radovi stvarno, svaka cast. Ko ti je pravio creva za interkuler i sa cega je interkuler?

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #263 poslato: Jul 25, 2019, 01:43:18 posle podne »
Hvala druze  :26   Cevi, krivine i varenje mi je radio Bata auspuf :) IC je sa grande punta 1.9mjtd  majstor1

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #264 poslato: Jul 25, 2019, 02:49:33 posle podne »
Nisam znao da ima i prohrom cevi, mozda ga posetim cetvorkom ponovo ako se odlucim za veci interkuler. :)

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #265 poslato: Avgust 01, 2019, 02:28:39 posle podne »
Secam se dana kad je dosao kod Gedore u stari servis sa 1.6d motorom  biggrin A vidi sad.

Jedno pitanje. Kakve veze imaju jace opruge sa pritiskom turba? Razumem kad povecavas broj obrtaja pa mora ju jace opruge da bi mogle da vrate ventil na vreme.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #266 poslato: Avgust 01, 2019, 07:37:31 posle podne »
Fico  :26  Jaci pritisak turba preko 1.3bar otvara ventile bez obzira na obrtaje na stock oprugama i problem se manifestuje utiskom kao da je preskocio, dimi nenormalno, lupa i moras ga ugasiti da dodje sebi.  Sa Dbilas oprugama se taj problem eliminise.
Inace skoro 3 meseca mi je golf bio van funkcije zbog tih opruga. Na kraju smo ih morali narucivati iz Portugala.

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #267 poslato: Avgust 01, 2019, 07:57:09 posle podne »
Koliko sam video ove dbilas opruge su 70kg/cm2 bar tako pise na slici a 2 bara pritisak je 2.04kg/cm2 malo mi cudno da 2 bara moze da pomere ventil na dole. Mozda i gresim ali mi stvarno cudno.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #268 poslato: Avgust 01, 2019, 08:04:10 posle podne »
Nisam se detaljno upustao u tu problematiku oko brojki itd, uglavnom meni se na 1.35bar na fabrickim oprugama to desilo nekoliko puta a zamisli sta bi bilo na 1.6bar i vise...

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #269 poslato: Novembar 14, 2019, 09:37:39 posle podne »
Mali apDejt  sto je uradjeno u skorije vreme:)

 




Stavljen od gti crni tepih, tako da jos samo ostala polica gepeka i da enterijer bude u skladu koliko toliko.







Uljna pumpa zamenjena





Dizne sa darkside .240, u kombinaciji sa 11mm pumpom goriva ima za 210-215ks

Bio u Novi speed na mapiranju, golf je izbacio 150ks na fabrickoj mapi sto neverovatno dobro. Ubacena mu je mapa od oko 170ks i kvacilo ga je izdalo, jednostavno na 320nm se ponasa kao da kvacila nema. Ova lamela je pretrcala oko 60k km i neku ozbiljnu snagu ne moze da podnese, tako da nije ni izmeren a otkrili smo jos jednu falinku a to je da preko 3500 rpm bosh pumpa ostaje bez goriva i mora se ugraditi elektro pumpa koja ce gurati gorivo iz rezervoara.
Te stvari resavamo u skorijem vremenskom periodu i vracam ga na mapiranje.  :26 :26






« Poslednja izmena: Novembar 14, 2019, 09:51:36 posle podne od strane MileSrb »

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #270 poslato: Novembar 15, 2019, 11:11:17 pre podne »
Problem sa obrtajima kod rotacionih pumpi, posebno kada se koristi agresivna bregasta, jesu opruge u glavi pumpe. Kod velikih obrtaja opruge ne stižu da vrate na vreme pa dolazi do preskakanja. Mislim da bi bilo bolje da se pumpa prvo podesi i testira u bosch servisu pa posle da se radi remap.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #271 poslato: Novembar 15, 2019, 12:24:26 posle podne »
Dve reci TDI-GTI :25.Moj predlog,neke agresivnije felne.
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #272 poslato: Novembar 15, 2019, 01:07:04 posle podne »
Bole tebe brige i za novi pravilnik tehnickog pregleda, emisije izduvnih gasova itd. :53

Extra, bas me zanima koliko ce da se izvuce, samo molim te nemoj da preterujes, najvise mrzim dizele koji ostavljaju oblak dima svaki put kad pipnu gas.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #273 poslato: Novembar 15, 2019, 10:33:00 posle podne »
@Raca nije menjana bregasta, u pumpi je DE110. Ipak mislim da je problem do manjka goriva na visokim rpm. Narucena je dobavna pumpa 0.6bar koja ce ici pre filtera nafte.

@Neno Jeste, brzi je od bmw 330cd 204ks a za felne cemo videti otom potom navikao sam na ove  :)

@Madison sve je uredno i emisije izduvnih gasova su u normalnim vrednostima :) Ne dimi strasno zbog 28E bregaste.
Sa obzrom da je izbacio stock 150ks mislim da ce 185-190ks biti izvodljivo sto je gornja granica za 1749VB turbo.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #274 poslato: Mart 19, 2020, 01:19:38 posle podne »
Ovako, probano je mapiranje opet i turbo je otkazao tj nije dobro uradjen - remontovan ili kako kaze Rale skarabudzili su ga. Kada dodje do 1.55bar pritiska turbo automatski poludi i ode preko 3bar sto dovodi do probijanja kompresije i umiranja motora. Nije dobro uradjen topli deo turbine tj onaj gde se nalazi geometrija i verovatno su tu kombinovali delove iz slabijih modela. Bez vakuma na aktuatoru golf je izbacio 189ks medjutim cim se vrati vakum sa N75 na aktuator turbo luduje sa 3+ bar pritiskom. Za sada je ubacena safe mapa zbog turbine i trenutno golf ima 100ks na tockovima. Sve pohvale za ekipu iz nove speed koji su dali sve od sebe :25
Pravimo pauzu nekoliko meseci i stavljamo GTB turbinu i idemo preko 200ks.
 :26 :26

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #275 poslato: Mart 19, 2020, 01:42:49 posle podne »
E jbg, mada ko god da je radio na slicnom projektu zna da nista nije samo plug and play i da uvek ima problema gde se ne ocekuje. Samo pozitivno. beer

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #276 poslato: Mart 19, 2020, 03:11:10 posle podne »
Steta, ko je radio turbo
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #277 poslato: Mart 19, 2020, 07:09:22 posle podne »
Ko je radio duvaljku? Skoro su nama u Ue radili za tfsi std turbinu,po zahtevu majstor prisustvovao nekom testu nakon remonta(inace imaju to pravo svi).Turbina odradjena top..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #278 poslato: Mart 20, 2020, 10:18:31 posle podne »
Madison sta je tu je, u skorije vreme ide ozbiljniji turbo a ovaj da posluzi do tada. Turbo je radjen kod Radosavljevica u Sremskoj Mitrovici.Turbina je sposobna da ispostuje tih deklarisanih 110kw ali preko toga ne.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf 2 TDI AFN
« Odgovor #279 poslato: Maj 02, 2020, 01:36:42 posle podne »
Turbo je zamenjen  :)



Kvacilo je uradjeno, pojacano i razradjeno oko 1500km pre mapiranja


Probano je mapiranje u novispeed i dobili smo na 1.65b 185ks i kvacilo prokliza na 333nm tj korpa nema dovljno snage :angry: :angry: :angry:
Obrtnog momenta ima blize 400nm ali zbog kvacila nismo izmerili vise od 333nm. Turbo moze da ide do 1.85-1.9b i bilo bi oko 210ks najverovatnije da je kvacilo izdrzalo. Na 185ks ima iznenadjujuce malo dima na punom gasu. Auto je jako brz sada  alealeee
Moracu videti sta raditi sa kvacilom i probati na ovaj fiksni zamajac nabudziti 240mm kvacilo. U najgorem slucaju ce se nabavljati preskupo sachs SRE kvacilo ako ne bude nekog normalnijeg resenja po dzep.

Stari GT1749vb je nosen u servis na proveru i kazu da je turbo kao nov... Mislim da je geometrija falicna jer je kuciste dobilo boje od velikog EGT-a. Stavljen je na oglase pa ko hoce jeftino da se bavi sa tim.


 :26