Autor Tema: 1.8GT u mk2 1.3  (Pročitano 6710 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Radomirx

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Karma: +0/-0
1.8GT u mk2 1.3
« poslato: Januar 23, 2010, 03:04:10 pre podne »
Pozz svima,moze li mi neko napisati sta je sve potrebno za ubacivanje motora 1.8GT od trojke u dvojku 1.3,ima li taj motor karburator i jel odgovaraju poluosovine od 1.3?

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 42
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #1 poslato: Januar 23, 2010, 12:44:44 posle podne »
Taj motor ima monopoint ubrizgavanje,i osim motora moras menjati kompletan menjac sa saltheblom i poluosovinama,kompletan izduvni sistem,kompletnu instalaciju motora,agregate,benzinsku pumpu a verovatno i prednje amortizere sa oprugama zbog tezeg motora.
U principu menjas sve sto vidis po haubom, i jos stosta pride.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #2 poslato: Januar 23, 2010, 08:51:26 posle podne »
.
« Poslednja izmena: Decembar 25, 2011, 10:05:56 posle podne od strane gedora »

Van mreže Radomirx

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #3 poslato: Januar 24, 2010, 04:34:08 pre podne »
Cuo sam da postoji i taj motor sa karburatorom,mozda je to od dvojke,u tom slucaju bi se menjalo,menjac,altenator,alnaser,razvodnik,pumpe za gorivo,hladnjak??? jos nesto???  mislim,jel ako je karb. onda ne mora instalacija motora? a neki majstor mi je rekao da odgovaraju poluosovine od 1.3.......... ne znam puno oko tehnike,ipak ima ovde dobih strucnjaka :)

Van mreže cabrio

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 542
  • Age: 44
  • Lokacija: Apatin, Subotica
  • Karma: +19/-1
  • Pol: Muškarac
  • CABRIO
    • Tuning Club Apatin
  • Auto: Golf MK1 Cabriolet
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #4 poslato: Januar 25, 2010, 09:56:41 pre podne »
Audi 80 onaj stariji pre jajeta ti je imao karburator na 1.8 motoru, ali ne vidim razlog zbog kojeg bi stavljao karburator, jedino ako nema

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #5 poslato: Januar 25, 2010, 10:15:40 posle podne »
/
« Poslednja izmena: Decembar 25, 2011, 10:07:25 posle podne od strane gedora »

Krle

  • Gost
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #6 poslato: Januar 26, 2010, 11:20:52 pre podne »
au gedora, pa treba te tuci... jes rekao latinica da bude osnovna... popravicemo vrlo lako... nista ne brini..

Van mreže Radomirx

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #7 poslato: Januar 26, 2010, 10:57:02 posle podne »
ok... trazim karb jer mi je ovaj 1.3 karb i ne bi ubacivao taj sa monopoint ubrizgavanjem jer ima svasta da menjam ipak je lakse obican dvojkin 1.8 90ks sa karbom,tu nema toliko prepravki da se radi..... koliko izadje odprilike to ubacivanje i lepo sve da se spakuje,bez cene rada? s tim da sam nasao motor sa agregatima,nosacima,razvodnikom za 350e...interesuju me ostali troskovi....hvala unapred

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13071
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #8 poslato: Januar 27, 2010, 10:08:26 pre podne »
Pa ti mozes da uzmes motor sa monopointom i zadrzis svoj karburator  ;)
Drugar jedan iz Rume je bas to uradio, na 1.3 je imao dvogrli, samo ubacio 1.8 i mogu ti reci da to sasvim fino ide  driving

Mada koliko se secam, iskidao je on oba homokineticka za mesec dana, ali ipak covek vozi kao ludak  lollol

Van mreže cabrio

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 542
  • Age: 44
  • Lokacija: Apatin, Subotica
  • Karma: +19/-1
  • Pol: Muškarac
  • CABRIO
    • Tuning Club Apatin
  • Auto: Golf MK1 Cabriolet
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #9 poslato: Januar 27, 2010, 10:28:25 pre podne »
Dvogrli sa 1.3 motora je 24/28 to ti je malo vitamina za 1.8 motor  ;)

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 42
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #10 poslato: Januar 27, 2010, 02:23:42 posle podne »
Dvogrli karburator pierburg(2e3) na 1.3 motoru je 19/23 a na 1.8 (2e2)je 22/26, po mojim katalozima.
PozZ

Van mreže cabrio

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 542
  • Age: 44
  • Lokacija: Apatin, Subotica
  • Karma: +19/-1
  • Pol: Muškarac
  • CABRIO
    • Tuning Club Apatin
  • Auto: Golf MK1 Cabriolet
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #11 poslato: Januar 27, 2010, 08:38:18 posle podne »
Ja merio

Van mreže Comi014

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 221
  • Age: 42
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #12 poslato: Januar 27, 2010, 10:00:11 posle podne »
U Haynesovom manualu pise ovo sto sam naveo,ali nije ni bitno uopste.Vazno je ono sto si naveo prvo a to je da su difuzori od karburatora sa 1.3 motora premali za 1.8,i tu se slazem sa tobom.Rezultat te kombinacije bi bio ugusen motor koji bi osim male snage imao i problem sa siromasnom smesom i svime sto ide uz to.
Pozz

Van mreže Radomirx

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #13 poslato: Januar 28, 2010, 03:31:56 pre podne »
ma nikako ne bih stavljao moj karb od 1.3,nego najverovatnije ide motor 1.8 od mk2 sa karbom i samo me buni jedna stvar a to je : moram li menjati instalaciju motora ako bih stavio taj motor,posto ne znam bas sta je instalacija motora? i tada bi isla jedna pumpa za gorivo???

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #14 poslato: Januar 28, 2010, 08:28:40 pre podne »
Sto se tice cene, ako ubacujes isti motor pod haubu, obicno je cena oko 50e, a ako ima nekih dorada pa racunaj jedno 100-150e, cirka ;) + -
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13071
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #15 poslato: Januar 29, 2010, 09:29:22 pre podne »
Znam da su manji, ali ja mu kazem ukoliko ne nadje od 1.8 da moze da stavi, ja sam video kako to funkcionise u praksi, i mogu reci da je auto extra isao  ;)
A i monopoint ume da bude glavobolja zbog automatskog sauha, stalno ljudi imaju probleme sa ler gasom  wacko

Van mreže Radomirx

  • VW Početnik
  • Poruke: 24
  • Karma: +0/-0
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #16 poslato: Januar 29, 2010, 11:42:04 pre podne »
to za cenu rada znam,pitam za ostale troskove npr. pumpe za gorivo,struja,zamena ulja u motoru i menjacu,ciscenje dizni,ubusivanje rupe u karb za plin,filteri itd...

Krle

  • Gost
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #17 poslato: Januar 29, 2010, 02:20:42 posle podne »

A i monopoint ume da bude glavobolja zbog automatskog sauha, stalno ljudi imaju probleme sa ler gasom  wacko

Ja imam 1.8 monopoint, i plin na njemu, i mogu vam reci da mi radi extra... Samo dobar majstor da ga nasteluje lepo, i sve radi kao sat... Evo godinu ipo nemam nikakvih problema sa ler gasom, desava se na plinu da nece da upali kad je hladan, al zato na benzinu, na pola kljuca... Na ovom minusu, ni meni se ne radi... lollol lollol

Van mreže tasa

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 449
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0tdi
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #18 poslato: Januar 29, 2010, 06:53:21 posle podne »

A i monopoint ume da bude glavobolja zbog automatskog sauha, stalno ljudi imaju probleme sa ler gasom  wacko

Ja imam 1.8 monopoint,, desava se na plinu da nece da upali kad je hladan, al zato na benzinu, na pola kljuca...

Krle da ne skrecemo sa teme, ali za taj motor sto imas ide druga vrsta uredjaja za plin, dobro moze i jeftinija, ali taj koji je bog rekao da je to to, onda uvek palis na benzu  ;)

Poz.
Dzaba ti 100 konja, kada je magarac za volanom :-)))

Krle

  • Gost
Odg: 1.8GT u mk2 1.3
« Odgovor #19 poslato: Januar 31, 2010, 09:04:34 pre podne »

Krle da ne skrecemo sa teme, ali za taj motor sto imas ide druga vrsta uredjaja za plin, dobro moze i jeftinija, ali taj koji je bog rekao da je to to, onda uvek palis na benzu  ;)

Poz.

Pojasni nam ovo druze...

Od kad sam kupio auto, godinu dana sam vozio samo na plin, nije radila benz. pumpa... Celu proslu zimu sam pregurao na plinu, i nikad me nije izdao... Svako jutro upalio na pola kljuca, sacekas malo, pustis ga da radi na leru i teraj... Dobar majstor, i kraj price... Inace sad kad imam i benz. pumpu, preko zime stalno palim na benzin, da ga ne mucim na plinu... Jeste cimanje da svaki put kad stanes prebacis na benzin, ali ako se razumes u monopoint motor, onda znas da goriva ostaje u sistemu koliko da jednom zavergla, prema tome, masu puta sam ostavio celu noc na - 10 na plinu, pa ujutru sednem, prebacim na benzin, i pali posle 3 sec verglanja, sto je za svaku pohvalu.... Nema mucenja... nema stresa, samo rezervoar preko pola uvek i cao zdravo.... Toliko od mene...