Autor Tema: Golf 2 GTI 8v  (Pročitano 9803 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zip1916

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 8V
Golf 2 GTI 8v
« poslato: Mart 07, 2022, 12:07:10 pre podne »
Veliki pozdrav svima,

Predstavljam vam moj golf 2 GTI 8v 82kw sa K glavom, kodna oznaka motora EV, auto je 86' godište.

Nešto malo o istoriji automobila. Uvezen je u Srbiju 2000. godine, bio je kod jednog vlasnika 20. godina, auto je prodat nekom čoveku, koji je na kraju odustao od automobila, te sam auto kupio ja.
Nešto o samom automobilu. Auto ima K glavu (što je odlično jer sam i želeo da auto bude sa K glavom), auto trenutno ne pali (više o tome kasnije), ima plin (koji što pre treba da leti napolje), GTI plitke branike i lajsne oko vrata, GTI sedišta u ne tako dobro ali ne i katastrofalnom stanju, 4 električna podizača (koji ne rade... biggrin), GTI tapacire koji su se raspali, meku tablu koja je popucala, zadnji most je trenutno na dobošima, šiber (koji, naravno, propušta), crno nebo (koje se delimično odlepilo) i to bi bilo otprilike to.
Nešto o planovima za auto. Iako je auto video lepše dane ceo je originalan u velikoj meri, plan je da se auto upali za početak, izbaci plin i onda postepeno dovede u što bolje stanje (fabrika) i da se maksimalno moguće spremi da bi se u autu uživalo što duže i što više. Na autu planiram što se mehanike tiče sve da radim sam, tako da je svaka pomoć dobro došla, posebno oko plina i toga što auto ne pali, pošto se u plin ne razumem nikako.

Dosta gunđanja, evo nekih slika automobila.
























Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #1 poslato: Mart 07, 2022, 07:20:24 pre podne »
Srecno sa projektom, nadam se da ga nisi puno platio, posto ce imati dosta posla i ulaganja. ;) beer

Van mreže zip1916

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 8V
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #2 poslato: April 18, 2022, 12:19:24 pre podne »
Pozdrav Madison! Izvinjavam se na kasnom odgovoru. Automobil je plaćen 400 evropskih, što po meni nije mnogo novca.
Kačim neke novosti, mada ih nema preterano, na autu se radi kako finansije dozvoljavaju. Da ne ispadne da je ovo jedan od onih projekata koji su samo okačeni a na njima ništa nikada nije urađeno.
Naravno, auto nije ostavljen u onakvom izvornom stanju, štrokav i pun đubreta svakojakog, ali sam namerno okačio izvorne slike. Ubrzo nakon toga je sledilo prvo pranje i usisivanje.












Kasno sam shvatio da mi cerada propušta, tako da se uhvatila buđ, ali sada je to rešeno. Prvo što je moralo da se promeni je ovaj KM sat, i da se stavi njegov GTI sat.




MFA radi, što je super. Ima nalepnica koja se odlepila unutar samog sata. Da li neko može da mi kaže neko bezbolno rešenje da se ona izvadi napolje?
Trenutna situacija i najveća briga je što auto vergla, ali neće da upali. Kao što sam u prvoj objavi napisao, auto ima plin (koji želim da što pre leti napolje, u koji se ne razumem i mislim da ni ne želim da se razumem). U suštini, kada auto pokuša da se upali na plin, plin dolazi do isparivača ali ne želim da se bavim time, niti da gubim vreme, auto neće nikada imati plin dok ga ja posedujem.
Pokusaj paljenja na benzin - ne čuju se ni glavna, ni pumpa niskog pritiska u prtljažniku kako radi (znam da je ta pumpa jako tiha, i generalno ju je teško čuti).
Jako dobra vest je što kada auto stoji neko vreme (ovo je moja pretpostavka šta se desi), sliva se gorivo u cilindre, i kada se auto zavergla, upali na trenutak (stalo mi je srce kada se prvi put desilo jer sam mislio da će upaliti biggrin). Tako da auto ima varnicu i ,,samo'' mu fali gorivo.
Ostaviću korake kojim sam se vodio ovde u nadi da možda nekome pomogne ako se zadesi u istoj situaciji. Još jednom napominjem da nemam iskustva sa ovim i da sve što znam, znam preko interneta što sam izučavao, kao i iz servisnih knjiga (Haynes, Bentley). Uvek sam otvoren ako neko ima bolji način ili neki savet, a sigurno ima, da mi napiše da bih naučio :).
  • Prvo i osnovno, otišao sam do pumpe i sipao svežih 5 litara benzina i dosuo u gladni rezervoar. Ovo nije učinilo ništa. Naravno, auto ima plin, tako da je prekidac koji menja snabdevanje goriva sa benzina na plin bio na položaju jedan, položaj koji bi trebalo da uključi obe benzinske pumpe.
  • Pošto sam sada bio siguran da imam benzin u rezervoaru, pomislio sam da je problem u osiguračima i da je možda neki pregoreo. Uzeo sam i zamenio svaki osigurač u osiguračkoj kutiji sa novim, pošto je većina svakako bila pogrešne amperaže.
  • Pumpe se i dalje nisu čule nakon što sam izmenio sve osigurače. Sledeća stavka je bila da se proba drugi relej. Nabavio sam jedan polovan i jedan nov relej (JP Group). Pokušao sam da stavim oba ali se i dalje ništa nije dešavalo. Vreme je bilo da krenem da se pozabavljam instalacijom.
  • Na autu se nalazi CE1 struja (stari tip), tako da je lokacija releja na osiguračkoj kutiji na poziciji broj dva (na dizelu je to pozicija za relej za grejače). Relej ima pet polova.


    Pin 30 na osiguračkoj kutiji bi konstantno trebalo da dobija napon od oko 12 volti. Nakon što sam povezao unimer na pin 30 i zemlju, video sam da postoji napon od oko 12 volti na tom pinu. Ako se premoste pin 30 i pin 87 (što u suštini treba da simulira ono što se desi kada damo kontakt na autu), trebalo bi da postoji napon od 12 volti na dzeku od glavne pumpe i dzeku od pumpe niskog pritiska u prtljažniku tj. pumpe bi trebalo neprekidno da rade.
  • Nakon što sam stavio dve žice izmedju pina 30 i 87 na osiguračkoj kutiji, nije bilo napona na dzekovima od pumpi. Žica koja je zaslužna za dovođenje napona do obe pumpe je crveno-žute boje, pored ove ima i jedna žica braon boje (zemlja). Obe prolaze ispod tepiha uz vozačeva vrata. Tu ima i šta da se vidi, kako je šta premošćeno, na samom kraju kablova se vidi kako je nešto gorelo.



    Tabla je takodje letela napolje, da olakša pristup svemu.





  • Privremeno je žica samo spojena kako bi trebalo da bude, kasnije ću je zalemiti.



    Očistio sam kontakte zemlje, nalazi se pored osiguračke kutije. Takođe sam očistio i kleme na akumulatoru, zemlju koja ide na šasiju i na menjač.



    Premošćeni pinovi 30 i 87 opet i eto stabilnog napona od 12 volti na svim dzekovima.





    Ovde bio bio srećan kraj da nisu zapekle obe pumpe.

To bi bilo to, za sada, što se tiče sistema za dovod goriva. Igrom slučaja sam prolazeći pored otpada naleteo na par stvarčica koje će sigurno poslužiti u nekom trenutku.
Subjektivno mi je ovaj enterijer lepši od onog koji se sada nalazi u golfu, ali na kraju dana će u njemu završiti onaj za koji nadjem bolji komplet.



Još jedna maska kao rezerva.



Još jedan set lajsni (trenutno imam 3 kompletna seta, od kojih je jedan na kolima).



I da. Prozor koji je bio slomljen je zamenjen. Tako da sada ne moram da se brinem oko mačaka koje mi spavaju u kolima biggrin.




Ako neko ima neke predloge, sugestije ili kritike, sve vrlo rado prihvatam.
Toliko za sada.


Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #3 poslato: April 18, 2022, 06:09:14 pre podne »
Prvo da te pohvalim na hrabrosti da se upustis u ovako nesto :)
Zivo me interesuje gde je vodila ova zuto-crna zica kojom je prespojen napon od pumpi? Lici mi ma majstorstvo nekog plindzije, kod mene na kabriju je na istom mestu bila presecena zica za + do pumpe.
Sto se tice km sata, ako je to sto hoces da uklonis unutra, mora sat da se otvori, ali nije neka nauka, samo pazljivo.

Posto su ti pumpe crkle, a ne cudi me uopste, kupi prvo njih. Kad to uradis, dolij jos malo benzina, malo je 5l ako je bio skroz suv rezervoar. Budi spreman na to da je vrlo moguce da ce morati i dizne da se peru itd, mada ako kazes da je bio sastavio na verglanju, moguce da ce makar upaliti kad se zamene pumpe.
Srecno beer

Van mreže zip1916

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 8V
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #4 poslato: April 18, 2022, 05:06:39 posle podne »
Hvala puno!

Što se sata tiče, zanima me kako se skida ova plastika sata bez da se polomi? Je l funkcioniše na sistemu nekih žabica ili se lepi?
Da ti odgovorim na pitanje za žicu gde ide, evo slika.

Ovo je gde je taj neko nastavljao žicu. Tu se i vidi da je nešto pregorelo.


Ovo je gde su se te dve buksnice kačile kod prekidača za plin (odsekao sam ta dva ženska ulaza, što su izlazila iz tog crnog kabla, da bih mogao žicu provući kroz vezicu).

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #5 poslato: April 18, 2022, 06:06:48 posle podne »
Sat se srafi sa zadnje strane, ima oko 8 srafova ja mislim. Skini osvetljenje tako sto nosace sijalica samo okrenes za 90 stepeni i izvuces, nakon toga zadnji deo table skidas zajedno sa zelenom plocom. Pazi samo, posto je iz dva dela, drzi sa obe strane i lagano izvuci.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6849
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #6 poslato: April 18, 2022, 08:43:31 posle podne »
svaka cast na radovima ..bice to odlican Golfic - imas volje i zelje to je bitno  :25

mozda je zica isla -tipa nekad se tako radila blokada za dovod goriva zbog Kradje golfova -posebno G2

a da provuces tu zicu mozda drugi buzir da nabavis -ako sam dobro razumeo

 :26 pratim
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #7 poslato: April 18, 2022, 11:06:02 posle podne »
Ma nije protiv kradje, nego je prespojeno da bi gasio pumpe dok radi na plinu, da ne rade u prazno. Kod mene je bila izbacena k glava i stavljen karburator, pa su samo isekli zice da ne rade pumpe uopste, jer karburator ima svoju pumpu na bloku.
Uglavnom, struju je on resio, sad redom dotok benzina.

Van mreže sasapk

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: prokuplje
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #8 poslato: April 22, 2022, 10:05:47 pre podne »
Dobra osnova za dalji rad, gti je sve redje u ponudi, tako da i cena samo moze da raste

Van mreže zip1916

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 8V
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #9 poslato: April 22, 2022, 09:03:35 posle podne »
Pozdrav svima opet, malo nekih novosti.

Nakon što sam skinuo svoje kućište glavne pumpe, koje se nalazi spolja, ispod auta, imao sam i šta da vidim. Dva šrafa kućišta su pukla, a to nije ništa čudno s obzirom da je ta plastika stara 36 godina. Drugar mi je javio da ima auto sa kućištem koje nije puklo pa sam bez razmišljanja rekao da mi pošalje. Pošto je rekao da ne zna da li pumpa radi, nju sam dobio gratis. Pumpu sam povezao na akumulator na dve sekunde i čula se kako radi, što su sjajne vesti, jer iako se slažem da je najbolja opcija uvek novo, trenutno mislim da nema smisla kupovati novu pumpu. Ako ova pumpa radi, to ce mi biti dovoljno da vidim kako auto radi onda kada ga upalim, najlakše je posle samo dokupiti pumpu i ubaciti je :).








Nije imalo teorije da kućište ostane ovakvo, i tako da ga montiram, nisam išao za salonski izgled, ali je moralo biti čisto.








Nov filter goriva. Nisam mogao da nadjem MAN filter na žalost, izbor filtera do 1986. godine je izuzetno loš, možda neko zna da li onaj za kasnije modele isto odgovara?
Sada kad se pojavila nalepnica na pumpi, mogu da vidim da je ovo zapravo 60mm kućište jer je pumpa 033, 013 bi bila 53mm (što je moje staro kućište), ali nema veze, bitno je da je kućište čitavo.
Uzeta su nova creva za gorivo, pošto su stara...stara... Kućište je instalirano, zbog mraka i kiše nisam stigao da ispovezujem sva creva, a i moram šelne nove da dokupim. Svuda gde su bili šrafovi na pumpi su stavljeni novi M8 šrafovi, šajbne i matice (njih nisam imao dovoljno). Zamenjeno je jedno crevo koje spaja crevo od akumulatora pritiska do filtera goriva, mada nisam baš srećan, imao sam samo fi 8 crevo a to je realno neko fi 6, ali sam stegao dobro šelnu, nadam se da će izdržati bez da procuri.

Što se tiče moje pumpe niskog pritiska i plovka u rezervoaru, ne znam da li sam u skorije vreme video i osetio nešto odvratnije.






Malo je reći da je pumpa zapekla. Ovo crnilo, što je kao guma neka istopljena, ne znam šta je, neko užeglo gorivo? Našao sam plovak povoljno ali se ispostavilo da mu je instalacija sečena od pumpe. Onda sam pokušavajući da prebacim pločicu, preko koje prelazi iglica plovka da bi se slao signal za nivo goriva u rezervoaru, polomio tu pločicu, i opet ostao bez plovka. Drugar koji mi je prodao kućište mi je prodao i plovak, ali još nisam stigao da ga proverim.
Takođe sam uzeo novu pumpu niskog pritiska.



Pošto sada imam jednu OEM pumpu koja radi,



sa plovka koji sam oštetio, da li je bolje da nju koristim, ili da ubacim ipak ovu novu koju sam uzeo? Ne želim da se zavlačim u rezervoar opet u skorije vreme...tako da mi treba savet.
To bi bilo to za sada. Ako Bog da, sutra cu spojiti sve i prvi put pokušati da zaverglam, vrlo sam uzbuđen majstor1.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #10 poslato: April 23, 2022, 07:17:47 pre podne »
Ovo crnilo kao da je istopljeno crevo ili plastika, kod mene i na povratnoj cevi ima crevo. Sto se tice potapajuce pumpe, jesi siguran da radi? Secam se kod mene kad smo pakovali, doneo drugar pumpu koju je planirao kod sebe da stavi da proba na dzek, odradila sekundu i crkla. :)
Ne sme inace na suvo da se proba, to moze da je sjebe. Da li staru ili novu stvarno ne znam sta da kazem. Potapajuca mi i dalje radi nova koja je stavljena pre 9 godina, spoljna je bila crkla nakon 5, cini mi se.
Kad jednom zamenis pumpu, drugi put je mnogo lakse, nemoj da se brines. Creva inace ova nova menjam na 2-3 godine, Topran sam bio promenio nakon godinu dana. Ova sad poslednja sta sam uzeo su izgleda konacno bila bolja, to proveravaj cesto. Kad sam napakovao auto, prva stvar koja se sjebala je bilo novo crevo kod spoljne pumpe, i to nakon 300km...
Srecno u daljim radovima, fino ti ide za sad. beer

Van mreže Алал вера!

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 455
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Поштуј друге да би други поштовали тебе.
  • Auto: Golf 2 GTI 1.8 8v '88
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #11 poslato: April 23, 2022, 09:14:32 posle podne »
Što se tiče creva za benzin preporučujem ti hidraulik2 mp radnju. Kažeš im koji obim creva ti treba i da je za benzin. Imaju čak i neke zaštite koje možeš da navučeš preko creva. Ako se crevo nalazi blizu motora ili nekog dela koji se mnogo greje da ga ta zaštita sačuva od toplote.

Van mreže zip1916

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 8V
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #12 poslato: April 24, 2022, 11:32:14 posle podne »
Veliki pozdrav.

Izgleda da si bio u pravu Madison, samo što sam hteo da stavim staru pumpu na plovak rekoh da je proverim još jednom i cvrc. Tako da sam stavio novu pumpu u rezervoar. E sada, ona guma što ide na sam vrh plovka se bukvalno istopila, da li to ima da se kupi novo? Zbog nje ne mogu da sabijem plovak kako treba i da ga zatvorim onim prstenom. Hvala i tebi Alal vera na preporuci. Sva creva su izmenjana, uzeo sam neka creva koja sam našao u Lav Autu, metar je koštao oko 350-400 dinara, plovak ubačen privremeno bez da je stavljen onaj prsten odozgo (zbog te gume), pumpa sa kućištem je montirana ispod, stavljen novi VALEO filter goriva, stavljen novi MANN filter vazduha, zamenjeno ulje u motoru jer ko zna kada je bilo posaljednji put. Stavljen relej i bilo je vreme da se auto kresne!



Bilo je nekog curkanja goriva iz filtera goriva, pa sam pametan se zavukao ispod auta, odvrnuo crevo i završio sa 95 oktana u očima :14. To je sada rešeno, tako da ne bi trebalo da gorivo igde curi.
Kao što se da zaključiti, auto ne radi kako treba, mada mi je lepo radio onda kada se malo ustalio na par sekundi (možda grešim). Svaki put kad se doda gas on se jednostavno ugasi. Ja sumnjam da je to problem sa nekim vakuumom, ali sam siguran da će neko od vas moći da mi kaže to mnogo bolje. Jedna stvar da se napomene, ploča za merenje količine vazduha (air flow meter, ne znam koja je terminologija na našem) na K glavi je iskrivljena (pretpostavljam od plina možda?) i ka gore se pomera vrlo lako, ali ka dole mora da se izvrši jak pritisak i čuje se bukvalno DING kao zvono neko, kada dođe do donjeg položaja, i u tom donjem položaju ostaje (što sam siguran da nije dobro). Ja ću nastaviti sa daljim istraživanjima, ali bi mi sada izuzetno dobro došao svaki savet.

Van mreže jerotije318

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 667
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat b5.5
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #13 poslato: April 25, 2022, 01:32:02 pre podne »
Sa zadovoljstvom sam detaljno procitao svaki post u temi.
Pratim  :)
Samo VW

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #14 poslato: April 25, 2022, 07:37:10 pre podne »
Ako mislis na onu dihtung gumicu, mozda najbolje da odes do neke radnje za vodovod/kanalizaciju, pa uzmi nesto makar slicno i ukroji, sumnjam da u bilo kojoj radnji sa delovima moze da se nadje.
Ovo lupkanje u pozadini je li dolazi iz motora bas ili nesto spolja? Plindzije obozavaju da steluju k glavu, mislim da ti je sledeci korak da izbacis sistem za plin i krenes vakuume da proveravas.
Jebada je velika napraviti sad ovo da radi sve kako treba, mozda ces morati na kraju da kupis drugo ubrizgavanje. Do te stavke kad se dodje, ja bih iskreno vec razmisljao o konverziji na 16v, ispadne slicno para.

Van mreže zip1916

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 8V
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #15 poslato: April 25, 2022, 02:41:12 posle podne »
Pozdrav Jerotije! Veliko hvala što si izdvojio vreme da pročitas sve moje budalaštine!

Videću već nešto za tu gumu, a nisam siguran na koje lupkanje misliš? Možda mi je to promaklo... E sada si me zainteresovao, kada kažeš konverzija na 16v, je l misliš da uzmem samo K glavu od 16v, ili K glavu i glavu motora pa da je nakačim na svoju (naravno sa usisom od 16v i svim ostalim čarima) ili si mislio da bukvalno nađem drugi 16v motor i da ga ubacim? Pošto ako je ova poslednja varijatna, nisam siguran da bih želeo to da uradim, želeo bih da auto ostane u što izvornijem stanju na kraju krajeva. Kupio sam drugu K glavu od prijatelja iz Zaječara (koji je imao isti auto kao ja, ali je zeznuo instalaciju kada ga je radio...), ta K glava za razliku od moje ima dobro putovanje ploče, kada se stisne ka dole ima ravnomeran otpor i vrati se uvek u prvobitno stanje, međutim, kada sam povezao tu K glavu, auto uopšte nije hteo da upali, što mi baš nema smisla. Njegov auto čak nikada nije imao ni plin, tako da što se toga tiče to sigurno nije problem.

Pošto sam već raskačio svoju K glavu sa auta, a drže je samo 3 šrafa za ploču, bilo je vreme da vidim o čemu se radi.






Imam i šta da vidim biggrin zapekao klip kao blesav.



Ploča kriva kao što sam i rekao.



Znam da postoje setovi za reparaciju K glave po internetu, da se zameni membrana i sve gumice, ali biće pravi izazov izbiti ovak klip napolje i osloboditi ga da se kreće. Imam vremena još da razmislim o opcijama i na kraju krajeva da vidim zašto ta druga K glava koju sam uzeo ne radi kako treba.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13068
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #16 poslato: April 25, 2022, 03:50:14 posle podne »
Pa od 10-e sekunde na klipu mi nesto lupka, ili je auspuh supalj, ali svakako mi je cudan taj zvuk koji pravi.
Mislio sam na celu konverziju sa 16v, ili ceo motor ili napakujes na svoj blok sve sa 16v. Mada, ako vec imas drugo kjet ubrizgavanje, nastavi malo da mozgas i probaj da ga osposobis. Sve je to staro 30+ godina jbg, tesko da je ista skroz ispravno.

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #17 poslato: Maj 14, 2022, 11:11:17 posle podne »
Pored ovog lupkanja kao da baš slabo prima gas?
Trebalo bi uštimati razvodnik i osvježiti sistem novim kablovima, svjećicama, fingerom i kapom izađe sve novo oko 50e.
Vidi ja sam imao dosta problema na takvom 8v zbog plina samo je bilo digifant ubrizgavanje. Pregledaj SVU moguću instalaciju i dzekove, baš SVU, znači ako ima izolir trake negdje skini je i vidi šta ima ispod. Ja sam tako ispod trake zatekao da su prerezane žice na prekidačima klapne gasa (neka prepravka od plina) i naravno sva vakuum crijeva su bila iskopčana sa protokomjera, klapne itd.
Evo ti dijagram možda ti pomogne.  :83

Van mreže -CARBON-

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1081
  • Lokacija: Sarajevo, BiH
  • Karma: +36/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BMW E39 525D, E60 535D
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #18 poslato: Maj 15, 2022, 01:40:40 posle podne »
Eh da pregledaj je li ti ispravan ISV ventil to dodje ventil ler gasa na nasem. Kod mene su ga "majstori" za plin takodje ukinuli rezanjem zica.

Van mreže zip1916

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI 8V
Odg: Golf 2 GTI 8v
« Odgovor #19 poslato: Maj 15, 2022, 06:47:46 posle podne »
Pozdrav Carbon,

hvala ti na svim savetima. Ni meni u početku nije bilo jasno zašto ne prima gas, a onda sam poslušao šta mi je Madison rekao i bilo je vreme da plinčuga leti napolje.
Ova guma je bila cela izlepljena izolir trakom, nije ni čudo što nije auto hteo da prima gas. Na toj gumi vakuum začepljen nekim pampurom iz vina, a originalni vakuum ulazi u ovaj deo koji je izmedju gume i klapne gasa (ne znam tačan naziv), ali je to gde plin ulazi u sistem.



Fuj




Kreće skidanje svih creva koja dolaze na isparivač, čupanje instalacije i ostalih creva/elemenata. Tu izlazi nešto što je možda nekada bilo antifriz, sada ne znam šta je. Znam samo da nije korišćen dobar antifriz.
Možda nekoga interesuju slike pa ću ih okačiti.











Na poslednjoj slici se jasno vidi stvar o kojoj sam pričao gde je išao vakuum, koji je inače fabrički išao iz usisa u gumu kod klapne. To stvar je inače bila labava i čini mi se da je neko stavljao neku diht masu da je začepi.

Napokon čisto, sa više prostora i vakuum dobro stavljen.





Creva puna kamenca, račva takođe, sigurno nije korišćena destilovana voda.





Evo slike jednog vakuum creva koje ide do merača zapremine vazduha. (promenio sam ga)



Skinuo sam poklopac sa zupšastog kaiša, šisto da bih mogao da vidim u kakvom je stanju.





Skinut alternator i pumpa vode sa kučištem. Naravno sve vrlo masno, prljavo.





Uskoro će biti još slika. Sve u svemu, sledi najslađi deo. Snimak rada nakon što su vakuumi dobro povezani i nakon što je plin leteo napolje. Pokušao sam malo i ler da naštelujem. Auto prima gas kao lud sada. Rekao bih da se malo čuju podizači (mada nisam sasvim siguran da li ima hidropodizače ili mu se šteluju) ali videću kada budem skidao poklopac da bih zamenio deklu.



Carbon, 100% si u pravu da je vreme da se ceo sistem za paljenje osveži, to je i sledeće što je u planu, baš kao što si i naveo. Pogledaću i instalaciju da negde nije u prekidu ili da još nešto nije čačkano. Vakuume sam pregledao i delovali su mi okej, ali realno bi najbolje bilo da se uzme ona mašina koja pravi dim i da se tako otkrije gde je loš vakuum. Hvala ti na dijagramu, uveliko pratim Haynes i Bentley, bez toga, teško da bih ištao uradio biggrin. Je l taj ISV ventil onaj šraf što se nalazi na usisnoj grani, ili je to vezano za onaj kabl što se nalazi kod klapne?

Sada ako može neko da mi pomogne oko sledećih pitanja, je l ima negde BOSCH bobina da se kupi? Ja gde god sam gledao, samo ima TOPRAN? Da li neko zna oznaku svećica za ovaj motor tačnu? Da li ima veze NGK ili BOSCH svećice da li uzimam? Da li da dovedem auto u GMT pa da onda menjam kapu, ruku, i sve ostalo, taman da bih proverio i da li je uzupčen kako treba? Slušam i sve ostale savete i predloge. Hvala svakom ko izdvoji vreme i pročita što pišem! majstor1