Ok, auto je golf 5 2004.god. 2.0 FSI motor
Imam nekoliko problema koji mislim da nisu medjusobno povezani pa cu da krenem redom.
Jos od kad sam uzeo auto (januara) imam na vcds-u gresku 18711-air leak in intake system ali nisam imao nikakvih problema sa radom motora sve do pre neki dan.Naime auto pali normalno ali cim upali obrtaji odu u 2000 i odmah se vrate na 1200 otprilike i cim se auto zagreje nakon minut,dva obrtaji padnu na 700-800.E sad, ako auto radi na leru 4,5 minuta obrtaji odu na 1200 i ne vracaju se na normalu.U voznji je sve bilo ok ali cim stanem na semafor oni skoce na 1200 i tu stoje.Proverio sam sva vakum creva, zamenio ih i dalje sve isto.Pokusao sam cak i sa uduvavanjem dima u sistem i nisam nasao nigde da pusta.Ocistio sam i klapnu gasa i uradio rekalibraciju u vcds-u i opet nista.Zamenio sam i purge valve (ne znam kako se zove kod nas) jer sam pronasao da je los ali ni to nije resilo problem.Ne znam sta vise da pokusavam i gde moze da uvlaci vazduh.
Sledeci problem je sto auto gubi vodu, za mesec dana otprilike mi nivo padne ispod minimuma i upali lampicu.Creva sam proverio, sve suvo.Na povratnom crevu se voda vraca sto znaci da pumpa radi.Na pokazivacu na tabli temperatura ne prelazi 90, ventilatori se ne pale, a na vcds-u temperatura rashladne tecnosti ide do 105 stepeni.Iako sve to deluje normalno i kako treba ja imam utisak da se motor previse greje jer maltene ne mogu da drzim ruku iznad motora u predelu izduvne grane.
Oko izduvne grane mi se pojavio i neki dim, kao da gori ulje.Kad sam pogledao vidim da na donjem delu izduvne grane oko srafova ima malo ulja i verovatno se zato pojavljuje dim, ali otkud tu ulje?Sa motora koliko sam video nije jer je sve suvo.
Citajuci forume vidim da je mozda dihtung glave pukao pa voda ide u cilindre, ali tada bi valjda trebao da se pojavljuje beli dim na auspuhu a kod mene toga nema, jedino vidim da na auspuhu izlaze kapljice vode.
Ako neko ima nesto da predlozi u vezi bilo kog problema (a da to nije odlazak kod majstora) izvolte :-)