Autor Tema: motor je bucniji.  (Pročitano 372 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže kibo91

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Age: 27
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI 110ks
motor je bucniji.
« poslato: Jun 19, 2018, 01:03:36 posle podne »
pozdrav,
vozim golf 4 1.9 TDI 81kw 110ks 2002 god. Auto je u pocetku trzao pri ubrzanju i povremeno iso u safe mode tj. gasio turbinu preko 100km/h.
Sada toga nema ali mi je bucniji nego sto je bio,skoro da radi kao obican dizel... sta to moze da bude? :huh: hvala unapred.. thumbup

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1367
  • Age: 42
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +63/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Jetronic
Odg: motor je bucniji.
« Odgovor #1 poslato: Jun 19, 2018, 01:34:10 posle podne »
Ako pod zvukom običan dizel misliš na traktorski zvuk onda je  ventil na BOSCH pumpi za regulaciju paljenja. Nov je 200-300 € plus zamena tako da je bolje tražiti polovnu pumpu. Može da se premeri otpor ventila ali sam zaboravio vrednosti.
BOLJE JEDNO VRUCE PIVO NEGO CETIRI 'LADNA

Van mreže kibo91

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Age: 27
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9 TDI 110ks
Odg: motor je bucniji.
« Odgovor #2 poslato: Jun 19, 2018, 03:02:03 posle podne »
u jee, jel moze malo manje  biggrin big_boss
vuce dobro i ganjo sam ga 180km/h... sada ne gasi turbinnu al zvuk promenio. :69
a i relativno skoro mu je radjena bosh pumpa..
« Poslednja izmena: Jun 19, 2018, 03:05:25 posle podne od strane kibo91 »

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1367
  • Age: 42
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +63/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Jetronic
Odg: motor je bucniji.
« Odgovor #3 poslato: Jun 19, 2018, 03:23:01 posle podne »
u jee, jel moze malo manje  biggrin big_boss

može, neko ti je ukrao preko noći suspleh i izolaciju sa haube, nađi polovno.  biggrin

prikači dijagnostiku pa vidi šta kažu greške, otpor n108 ventila, treba biti između 12 i 20 ohm-a.



BOLJE JEDNO VRUCE PIVO NEGO CETIRI 'LADNA

Van mreže TheViljuska

  • VW Početnik
  • Poruke: 107
  • Age: 21
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d, Golf 4 TDI
Odg: motor je bucniji.
« Odgovor #4 poslato: Jun 20, 2018, 04:25:13 posle podne »
VW Majsore, ako taj senzor nije dobar da li dijagnostika prijavi neku grešku motora (na VAG-COM) i da li zbog njega može paljenje da ode u ranije, pa da zato bude bučan i motor?
« Poslednja izmena: Jun 20, 2018, 04:28:02 posle podne od strane TheViljuska »

Van mreže raca1

  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1367
  • Age: 42
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +63/-9
  • Pol: Žena
  • Auto: Golf MK2 1.6D Jetronic
Odg: motor je bucniji.
« Odgovor #5 poslato: Jun 20, 2018, 06:05:48 posle podne »
N108 ventil služi da reguliše pritisak koji deluje na klip koji pomera ugao ubrizgavanja (paljenja) goriva. Ako ventil ne radi onda motor sve vreme radi na max predpaljenje i zbog toga menja i zvuk.

link za VAG-COM http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16600/P0216_-_Commencement_of_Injection_Valve_(N108)
BOLJE JEDNO VRUCE PIVO NEGO CETIRI 'LADNA

Van mreže TheViljuska

  • VW Početnik
  • Poruke: 107
  • Age: 21
  • Lokacija: Zajecar
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6d, Golf 4 TDI
Odg: motor je bucniji.
« Odgovor #6 poslato: Jun 21, 2018, 06:16:15 posle podne »
Veliko HVALA na odgovoru VW majstore, ovo su zaista korisne informacije za mene, proveriću na mom autu otpor tog solenoida/ventila jer i ja imam malo bučniji motor.
Na VAG-COM-u mi ne očitava nikakvu grešku motora, ali se u grupi 004 očitava malo ranije paljenje od sprecifičnih vrednosti, pri čemu se menja kada se motor zagreje i ako se dobro sećam ide negde oko 4.4 stepena BDTC (samo ne znam sada da li pod suhom ili kasnije) a posle bude i malo manje...
Međutim, na grafoskopu mi je tajming pumpe žuta veritkalna linija i tačka paljena na tom "ekg"-u uopše se ne vidi u zadatim granicama!
Ja sam tako kupio auto i ništa nisam dirao jer super pali i dobro ide, a malo troši, ali koliko sam čitao nije baš dobro to ranije paljenje...
Dakle, ili je taj ventil u problemu ili je neko pomerio remenicu na pumpi da paljenje iz nekog razloga bude ranije - proveriću pa ću javiti.
Na nekim slikama se vidi kako izgleda taj ventil, ima i neka sitanca, pa je verovatno moguće i da su ona zaprljana, a i to može da smeta sigurno.
:)
Ovde sam, inače, našao gde se meri otpor solenoida i napon (12V) za njega: https://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk1/drive_unit/1.9_ltr./66_kw_(tdi)_engine_fuel_injection_and_glow_plug_system/fuel_preparation_system_diesel_injection/testing_injection_control/testing_commencement_of_injection_valve__n108/
« Poslednja izmena: Jun 21, 2018, 06:21:29 posle podne od strane TheViljuska »