ma kakav remont ne treba bacati pare bezveze ako sve auto radi normalno i ako nema plavog dima pozadi
mokra ili vlazna gumena creva su sasvim normalna pojava jer gotovo da ne postoji hermeticki zatvorena turbina koja ne pusta ulje,iz prostog razloga sto se turbinska osovinica okrece takoreci na nekim metalnim prstenovima i tu uvek prodje nesto-ili para ili po koja kap ulja,iz tog razloga je bitno da se auto negasi odmah nakon zustre voznje jer je turbina usijana i ako se auto ugasi odmah dolazi do lepljenja uljnih naslaga na osovinici i tako do habanja turbine.
@pedjaTDI
malo ti je veci prosek potrosnje ulja na toj kilometrazi a ako imas preterano puno ulja u IC onda sigurno nesto nevalja
ja sam sad isao kolima za grcku i presao sam preko 2000km
auto sam vozio tako sto sam drzao patos na autoputu gde god sam mogao
non stop preko 4000rpm
turbina na 1bar
itd itd
nije potrosio ulja gotovo nista
doduse nisam gledao sad kad sam dosao kuci ali znam da je bilo na maximum i da kad sam pogledao jednom u grckoj,crtica nije mrdnula
odoh da okacim neke slike u automobile clanova