Ovu temu cu malo drugacije zapocinjati. Ko nema zivaca neka ne cita.
Previše volim Audi i to neko moze da shvati, a neko ne.
Dakle prodao sam savršeno auto po meni. Ko ne zna moje prethodno auto evo ukratko:,,A6 C6 avant 2.7tdi,, (S line paket i chip i puuno toga naknadno uradjeni). Dakle po meni savršen auto zato što je išao kao lud, malo trošio, nije se kvario i bio prelep. Dakle savršenstvo! Pa pitate se zašto sam prodao savšenstvo? Pa naša drzava je totalni kontra efekat od savšenstva. Zato što sve preko 2.0 u našoj debilskoj drzavi nema smisla ni kupiti. Registacija je bolesna (1000E). Dok za razliku do 2.0 se placa 250-300e. I zbog tog razloga sve preko 2.0 nije dolazilo u obzir jer su cene u Srbiji nenormalno padale.
Pratim ja oglase i vidim da bi za godinu dana izgubio 2500e, a za 2 godine 5000. Razmišljam ja u svojoj glavi kako je to puno para i kako bi prodao svoje auto i dodao još 5-7k i imao novije auto i to samo 2.0tdi. Ali treba prodati auto. Pa kome?? Naravno samo onom koji jako dobro zna auto i šta je sve uradjeno na njemu. Samo on moze da ceni to. Drug koji me preklinjao da mu prodam auto, jedva je cekao da bude njegov. Dogovor oko cene trajao je 60 sekundi. I to za extra cenu . Kada sam prodao ovaj auto osecao sam veliku prazninu, nezadovoljstvo i nervozu. Morao sam da nadjem zamenu pod hitno. A šta kupiti posle onakvog auta? I to samo OOOO 2.0tdi? I to sa ogranicenim budzetom 6-7k. Dakle Izbor je spao na :
1.Audi A6 C6 Facelift Limo
2.Audi A5 Sportback
3.Audi A4 Allroad Quattro
Izbor pod brojem jedan je odma izbacen. Razloga je previše, a najveci je da je to isti auto. Ok spolja limo, ali kad budem seo za volanom rekao bi u sebi ,,Šta uradi Raki baci više od 5000evra, a kupi isto auto,, Ok da nisam imao extra opremu pa da se divim bar opremi. Al brate mili ja sam skoro sve imao u onaj. Tako da se izbor malo suzio.
A5 sportback je auto izuzetnog izgleda ali za moj limit ja sam trebao biti uskracen za opremu. Imao bi napred ledove, pozada ledove i TO JE TO... Ja sam covek koji pati za opremom tako da je izbor pao na onaj treci
Taj treci mi se i najviše svideo zbog svega. Allroad je moj san još od Beogradskog sajma 2009. Od kako sam se rodio vozim Audi, a nisam imao QUATTRO. Quattro, plus Allroad Audi koji ja obozavam i zbog izgleda i zbog funkcionalnosti. A posebno mi se svideo što se auto izdvaja od svih automobila. Neobicnog izgleda, odlicno spakovan i izuzetno redak. (oduvek sam voleo biti poseban
)
Trazim ja po Nemackoj neki izuzetan primerak, neki koji je malo prešao, neki koji je morao biti crn, neki koji bi imao nenormalnu opremu i koji bi se uklopio u moj budzet. I stvarno naidjem na takav
. Nisam puno cekao. Uzmem ja caleta jer treba da vratiti auto sa kojim smo krenuli. Tokom puta razmišljm u sebi ,,Ako ti se ne svidja ne zuri i ne kupuj ništa, znaci hladno i opušteno,, Stignem ja ujutru u Auto salon i cim sam video auto hladnokrvnost je nestala, kao i opuštencija. Bila je to ljubav na prvi pogled. Auto je bio toliko sacuvan (kao iz fabrike), mala kilometraza, odrzavan u Audiju sa nenormalnom opremom i Quattrom. Oduševio sam se izgledom. Treba to i probati. Probam ja auto,a on nenormalno utegnut i nenormalno stabilan i sacuvan do besvesti. Ma NOV. Gotovo!! TO JE TO!! :D
Juce sam uzeo Allroada iz Carine :D
pa mogu sada sa ponosom da vam predstavim moj auto snova, dakle :
Audi A4 Allroad 2.0TDI quattro
fabrickih 170ps, 2010god. originalnih 102000km
sve sa servisnom knjizicom, odrzavan u Audijevom servisu
kupljen od prvog vlasnika u Nemackoj i vozen samo na autoputu
pa je zbog toga suto u izuzetnom stanju (bukvalno nov)
Auto ima toliko opreme da ne mogu da je pohvatam
znaci ja ne verujem koliko moze opreme da ima jedna cetvorka Allroad
pa da krenemo redom ...
Quattro (konacno :D )
Phantom Crna Pearl Effect metalik boja
Farovi sa diodicama i plus
BI Xenon sa pracenjem krivina i
Autmatskim gašenjem dugih i kratkih svetala
Senzor za svetla i kišu
Led Štopaljke
Retrovizori sa Led pokazivacima
Millano krem koza
Sportska sedišta full elektricna sa lumbalnim podešavanjem
Grejaci sedišta
3 zone klima
MMI high(proffesional) sa 3D mapama
Bord compjuter u boji
DVD (koji radi
)
Sportski Trokraki multifuncionalni volan
Tempomat (cruise control)
Specijalne Lajsne na vratima i srednjij konzoli samo za allroad
Opcija za ekonomicnu voznju (predlaze stepene za biranje)
AUX izlaz i 3 uticnice po 12V
Retrovizor sa automatskim zatamnjenjem (kada neko iza vas vozi sa dugim svetlom)
Led Ambient osvetnjenje
Coming home, Leaving Home
Auto Hill opcija (za uzbrdice, nizbrdice)
Bluetooth
Mreza iza zadnjih sedišta za sitnice
Hard Disk i 2 slotova za memoriske kartice
još dosta toga...
toliko sam pohvatao za sad kada budem saznao šta još ima napisacu
Slike slede upload u toku i molim za strpljenje
i da zaboravio sam da napomenem da znate
ALLROAD SE NE DIRA! Ništa od sredjivanja
samo 4 fotke iz Nemacke
dok juce nije stigao u moje ruke
uzivajte ...
idemo dalje ...