Autor Tema: Karburatori (opšta diskusija i rešavanje problema)  (Pročitano 122206 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže paulvandyk68

  • VW Početnik
  • Poruke: 82
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +1/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 cl
Odg: Karburatori
« Odgovor #300 poslato: Januar 23, 2016, 07:34:33 posle podne »
Najverovatnije da mu smanji potrosnju, zna bimetal biti malo sporiji ako se slabo zagreva "dobri". Nije losa improvizacoja na 2e3

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #301 poslato: Februar 07, 2016, 02:18:32 posle podne »
Mnogi vlasnici automobila zanemaruju kontakte - spojeve na struji visokog napona. Odnosno na bobini, evo jednog primera gde je remontovan karburator na audiju 80 ( poznat kao jaje ) 1,6l motor. Motor posle sredjenog karburatora odlicno radi ali, oseca se povremeno seckanje - prekidanje na praznom hodu ( leru ). Uzrok tome je:







Evo slike ispravnog spoja na kablu visokog napona: 




Kad sam ugradio novu bobinu i zamenuo kabal koji povezuje razvodnu kapu sa bobinom, nestalo je prekidanja rada motora naleru.





Ovaj tip karburatora sa rucnim sauhom, ugradjuje se u pomenuti auto:     

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #302 poslato: Februar 18, 2016, 07:35:09 posle podne »
majstor dobri, jesu li vatrogasci pili kavu u tvom servisu u skorije vrijeme?
nema nekih novih slika, nista ne javljas jebem ga

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #303 poslato: Februar 18, 2016, 08:15:29 posle podne »
Pregrizo jezik  batine kad slutis na lose stvari. Sto se tice slika bilo bi ih koliko volis, ali kad se udubis u posao, u momentu se i ne setis. Drugo, znas kakve su nam ruke trece, pa te je nekad i sramota da musterija ceka dok ti slikas...

Ali, evo ekskluzivnih novina, dolazi mi musterija iz Plandista  clap. Sa jako lepim i odlicno ocuvanim golfom II 1,3. Vlasnik se zali na povecanu potrosnju plina i benzina. Dok sam skidao kuciste filtera za vazduh vidim novine na ulaznom delu vaduha kucista, evo tih resenja koje plinadjije postavljaju:


 




 majstor1

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13670
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Karburatori
« Odgovor #304 poslato: Februar 23, 2016, 11:20:37 pre podne »
Samo da dodam da je Nikola korektan covek.
Ispostovao je svaki dogovor.
Plus za njega.

Van mreže Ivan Gavrilko

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 254
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd, Avala
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Samo polako i pun gas :)
  • Auto: Golf 2
Odg: Karburatori
« Odgovor #305 poslato: Februar 23, 2016, 09:39:21 posle podne »
Pozz Nikola koliko kosta remont karburatora za golf 2 1,6 benzin a karburator je Pierburg dvogrlni ??

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #306 poslato: Februar 24, 2016, 07:37:47 pre podne »
Morao bih da dodjes i da se pogleda u kakvom je stanju karburator. Mozda cu kroz moto tes ( pravilno podesavanje sistema ubrizgavanja goriva ), doterati rad motora. Pa ce mo na taj nacin izbeci sam remont, skoro da je pravilo da su 70 - 80% karburatori  na autima spaseni moto testom. I da su dovedeni da pravilno rade u svim rezimima.

Juce sam imao takav slucaj, na golfuII 1,3l obrtaji na leru 1240 - 1300 O/min. Vlasnik je dosao sa ciljem da remontuje karburator, predlozio sam da odradim podesavanje sagorevanja gorivo na tom autu - moto test. Pa, ako se ustanovi da je sagorevanje goriva veliko odnosno da je bogata smesa, uradicu remont karburatora. Vlasnik je pristao i evo koje su greske nadjene:

- obrtaji motora su podeseni preko sistema hladnog starta - sauha i dignuti na 1240 - 1300 O/min ( obrtaji na sauhu pravilno podeseni, a obrtaji motora na leru dovedeni na 900 O/min preko odgovarajuceg zavrtnja ),

- ugao paljenja, cetrnaest stepeni pre gornje mrtve tacke ( taj motor pravilno pali u opsegu 5 - 7 stepeni pre gornje mrtve tacke ),

- sagorevanje goriva na leru 0,4% CO ( sagorevanje dovedeno u opsegu 2,2 - 2,4% CO, motor je stabilno radio ) i

- kad je rad motora podignut na 3000 O/min, analizator CO pokazao je da je sagorevanje benzina 0,5% CO.

Vlasnik je spasen od remonta karburatora i receno mu je da njegov auto ima odlicno sagorevanje goriva. Sada auto pali na " pola kljuca ", stabilan rad na leru i odlican odziv kod dodavanja gasa...




 majstor1

Van mreže Ivan Gavrilko

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 254
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd, Avala
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Samo polako i pun gas :)
  • Auto: Golf 2
Odg: Karburatori
« Odgovor #307 poslato: Februar 24, 2016, 11:51:51 posle podne »
Eee skoro isti problem imam ja.. kad je hladan motor upalim ga na benzin i krenem da vozim i kako dajem gas gusi see izbacuje crn dim na auspuh znaci da ima prevogatu smesu dok ne digne neku otprilike 40 stepeni temp posle kad digne je sve ok... i kad se zagreje i kad ocu da ga upalim on bergla maloo duzeee nego sto treba... jel moze to da se resi bez remonta?

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #308 poslato: Februar 25, 2016, 05:22:09 pre podne »
I te kako, neznam ko spominje remont karburatora sem tebe. Tvoj auto je  zasluzio da dobije jedno pravilno - fabricko podesavanje sagorevanje goriva...





 majstor1

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #309 poslato: Mart 06, 2016, 02:12:35 posle podne »
Odavno nisam video na golfu II 1,6 karburator sa rucnim sauhom marke Keihin 26-30. Vlasnik se zali na povecanu potrosnju, tesko pali i slabo auto vuce. Skinuo sam jednu svecicu da pogledam da li je stvarno toliko velika potrosnja goriva, videvsi da je crna potvrdio sam vlasnikovu konstataciju. Kad sam otvorio karburator imao sam sta da vidim, na prvom grlu u difuzoru fali 1/3 rasprsivaca. Pa se zbog slabijeg vakuma gorivo teze izvlaci iz lonceta i nepravilno se mesa sa vazduhom.

Vlasniku sam rekao sta je osteceno na karburatoru i da tog dela za taj karburator nemam. Morace se uzeti drugi karburator, predlozio sam ako nenadje isti da kupi Pierburg 2E karburator sa automatskim sauhom. Potrudicu se da slikam ostecenje na pomenutom karburatoru, kad vlasnik donese drugi za zamenu.

Na postojecem karburatoru nije bila povezana vakumska instalacija ( svi otvori zapuseni - cepovani ), sve greske u instalaciji ispravljene. Doterano paljenje, obrtaji na leru i gorivna smesa ( CO% ) na leru..




 majstor1

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Karburatori
« Odgovor #310 poslato: Mart 06, 2016, 07:46:55 posle podne »
Nista ne slikaj dobri,nego vidi sa shefovima da ti neki blog naprave pa udri i pisi o karburatorima,jonizatorima i ostalim cudima tehnike!
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže dangubas

  • VW Početnik
  • Poruke: 186
  • Age: 61
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +5/-9
  • Pol: Muškarac
  • 105-106 oktana
  • Auto: g3..1,4
Odg: Karburatori
« Odgovor #311 poslato: Mart 20, 2016, 08:06:41 posle podne »
Ima li nekih zanimljivosti, o dobri nikola  driving
(★★★★)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Karburatori
« Odgovor #312 poslato: Mart 20, 2016, 08:09:28 posle podne »
nema ga odavno, da nije ne daj boze zadobio kakve opekotine  :53

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #313 poslato: Mart 21, 2016, 06:41:05 pre podne »
Radi se punom parom a, problemi su manje vise isti. Ako i iskrsne nesto novo u momentu dok resavam problem, ne setim se da bi moglo da se slika i postavi na forumu. Jer se udubim u resavanju zadatog problema, a najbolji razultat je kad je musterija zadovoljna i zove te da popijete pice ili te dodatno casti...





 majstor1

Van mreže paulvandyk68

  • VW Početnik
  • Poruke: 82
  • Lokacija: Zrenjanin
  • Karma: +1/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 cl
Odg: Karburatori
« Odgovor #314 poslato: Mart 21, 2016, 08:36:31 pre podne »
Da ako se skoncetrises na posao trebalo ti je dva sata samo da se skoncentrise

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #315 poslato: Mart 24, 2016, 09:26:23 posle podne »
Au drugari, sto mi danas dodje golf II 1,3l 88 godiste sa petso i kusur hiljada kilometara. Sto je limarijski lepo ocuvan ( nigde ogreban, prva farba ), a sto je unutra odlicno skockan.
Motor ni kap ulja netrosi, a kad pogledate odusku - iberlauf, da necujete rad motora mislili bi ste da neradi. Jer, ni trunku kompresije u karter ne pusta, nikad nije otvaran niti radjeno na njemu. Svaka pohvala predhodnom vlasniku, kako je tako ocuvao auto.
Problem zbog kog je dosao je:

-  na benzinu auto nemoze da radi,
-  povecana potrosnja plina i
- auto tesko pali kad je hladan.

Misio sam da je el. ventil koji propusta benzin neispravan. Daljom proverom video sam da pumpa goriva nemoze da povuce gorivo iz rezervoara ( otisla oba ventila ). Dok je vlasnik otisao da kupi novu pumpu goriva, nastavio sam sa daljom kontrolom karburatora. Primetio sam da se leptir sauha lako pomera. Pa sam zato skinuo ceo karburator kako bi ga detaljnije pregledao. I ustanovio sledece:



 majstor1

Zrnojed

  • Gost
Odg: Karburatori
« Odgovor #316 poslato: Mart 24, 2016, 10:21:19 posle podne »
Nestalo ti slova?

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #317 poslato: Mart 25, 2016, 07:30:49 posle podne »
- plastican deo koji povezuje leptir sauha sa osovinicom termickog dela, polomljen i nema ga u svom lezistu,

- zavrtanj za regulaciju obrtaja pod sauhom nepotrebno odvijen i nedodiruje regulator obrtaja hladnog starta,

- membrana brizgaca ispucala i

- membrana ekonomajzera isto propala od starosti.

Svi pomenuti delovi zamenjeni, svi kanali produvani el. ventil proveren. Provereno nalaganje leptira drugog grla.

Posto je sad karburator doveden u ispravno stanje vracen je na usinu granu i povezan. Motor je sad upaljen na benzin i pusten da se zagreva, vlasnik se primetno iznenadio kako mu sad mirno radi motor na 1600 O/min...



 majstor1

Van mreže mteden

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 34
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 1
Odg: Karburatori
« Odgovor #318 poslato: Mart 25, 2016, 07:55:09 posle podne »
ne znam moze li neko da sumnja na nesto u ovo klipu, ali ko moze neka pogleda, nije dugacak. (klip) :D

https://www.youtube.com/watch?v=FkPhg5G33cU

zamenio sam svecice juce, mada auto je imao ovakav problem i ranije. radi lepo neko vreme i onda pocne da umire, i na kraju se ugasi. nekada se desi da radi kao sat, bez trzanja, gasenja itd.

U pitanju je golf 1 1978 godiste, 1.1, solex karb sa elektricnim sauhom.

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: Karburatori
« Odgovor #319 poslato: April 30, 2016, 05:44:25 posle podne »
Dragi moji forumasi, cestitam Vam praznik rada i uskrs sa recenicom: " Hristos voskrese! "

Da u zdravlju i veselju provedete sa svojom porodicom...



 majstor1