Dobro, svaka škola se plaća, sada znaš. Platio sam je i ja, kao ostali forumaši koji pišu. Što kaže kolega, hvala što si priču podelio sa nama.
Danas je svako ko ima garazu i kupi stubnu dizalicu - majstor. Alat je bezvredan, ako ne umeš da ga upotrebiš kako treba. Ja cu da ti kažem iz velikog, mahom lošeg iskustva - najbolji majstor je onaj posle koga ne moraš da teraš auto kod drugog majstora ili da sam popravljaš. A ako ti je i naplatio malo više od prosečne cene, to je, veruj, najmanji problem.
Teško je da nadješ potkovanog znanjem, pedatnog, a jeftinog majstora. Dok onih koji naplaćuju svoje neznanje skupo, ima koliko hoćeš. Uostalom, kao i u svakom poslu u našoj zemlji. A i skup, a dobar majstor, je mnogo jeftiniji od jeftinog dunđera.
Ako ti možeš kod majstora da ostaviš auto i odeš da završavaš dalje šta imaš, a siguran si da mu neće ostati višak delova, da neće da slomi neki treći deo dok namesta onaj zbog koga si došao, da će valjano da uradi svoj posao za koji ga plaćaš, da neće sa tvojim autom da ode da obavi neki svoj posao i tako dalje na tu temu...Iako ti naplati svoju uslugu npr. prosečno uzimaju 50e za zamenu seta kvačila, a on ti naplati 60, veruj da si veoma jeftino prošao. Ne kažem ja, ne treba ići u krajnost, koliko god da si ti pedatnan, pukne neka žabica ili šraf, ali pravi majstor to zameni, a ne ostavi bez toga, pa ti posle nešto zveči, a ti se pitaš odakle...
I svako ima pravo da naplati svoj rad, pedantnost i znanje, a ne nerad, aljkavost i neznanje, kao što mnogi u ovoj našoj nazovi državi, naplaćuju.
Svi mi gledamo da uštedimo gde se može, jbg, takvo je vreme. Ali na nekim stvarima ne možeš, ako nećeš da posle budeš na gubitku. A u trenutku ti se samo čini da si uštedeo. To što je auto star, ne znači da može svako ko sebe zove majstorom, da ga popravi.