Dugo me nije bilo pa da malo osvezim temu. U proteklom periodu sam:
- vratio fabricke glavcine i dobose, stavio im nove lezajeve i nove paknove
- kupio druge felne i ispravio ih 7J 15''
- nasao nove originalne zadnje silent blokove i stavio
- uradio nove cevi i srednji lonac, a zadnji stavio fabricki sa Corrada G60(slika je jos dok je bio tunning smajling zadnji lonac i vidi se unakazen zadnji veni lim i plasticni kit
Ovako izgleda sa normalnim loncem. Moracu da menjam ovaj deo kit-a
- stavio nov radijator za grejanje
- zamenio servo pojacivac
- kupio kvalitetniju sajlu za gas da ne zaglavljuje vise
- stavio NKG trokrake svecice po katalogu
- zamenio ulje i filter na 7800 km, Castrol Magnatec 10w40
- servisirao karburator po drugi put, stavio mu sva nova vakuumska creva. Do sad me je izasao 90e i opet ne radi kako treba, dva puta sam isao. Uzeo lik i izbusio mi leptir od sauha. Ovom prilikom sve pohvale za nase doktore koji ni karb iz 80-ih ne znaju da srede, ali zato znaju debelo da naplate. Sami ce se pronaci kada procitaju.