Pozdrav, novi sam na ovom forumu, i ne znam kako sta funkcionise, nadam se da ne gresim nesto.
Imam problem sa passatom b5.5, sa gore navedenim motorom. Ovako na motoru je menjana glava, stavljena je od auta koji je radio bez problema, na glavi su promenjene vodjice ventila, tefloni, i ventili su uslajfovani, glava poravnata, problem je kada turbo pocne da pravi pritisak posle 2000 obrtaja se cuje kao neko kuckanje, i crevo od vode gore na hladjaku se naduva i stvori se pritisak u ekspanzionoj posudi, a kada se turbo ugasi (skine se dzek sa MAP senzora na usisnoj grani) auto ne pali turbo, sto je i normalno, i uopste ne duva crevo od vode i ide bez problema, naravno sa manjkom snage, ali sto se tice vode sve je u redu, zanima me kakvo je vase misljenje i kakav predlog imate, sta mislite o dotezanju srafova glave jer je druga stavljena pre manje od 200km.