Autor Tema: Ugao sinronizacije bregaste CR motori, šta, kako?  (Pročitano 4122 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Ugao sinronizacije bregaste CR motori, šta, kako?
« poslato: Decembar 24, 2022, 05:46:00 posle podne »
Jel' ima neki član da ima VCDS koji podržava CR motore, da sutra pogledamo kolika je vrednost sinhronizacije bregaste, sad pre nego što radim veliki, da vidim šta će majstor da uradi?
Platiću koliko se traži!!
« Poslednja izmena: Decembar 28, 2022, 06:31:38 posle podne od strane Zgubidan »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6851
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #1 poslato: Decembar 24, 2022, 09:06:33 posle podne »
pa jer nemozes do nekog u neki servis da ti pogleda to  :huh:
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #2 poslato: Decembar 24, 2022, 09:25:30 posle podne »
Nisam ušao u servis 9 godina, trojku sve sam radio. Izgubio kontakte.. A i za one što znam da koriste VCDS, svi u nekoj gužvi.
A da obilazim servise koji imaju neke leve digagnostike, pa da me bledo gledaju šta im tražim..
Pogotovo što 90% profesionalnih servisa smatra da je nepotrebno gledati taj podatak i da je nebitan ako je auto pravilno uzupčen sa alatom. Bila je diskusija o tome ovde na forumu.
Pošto je na autu originalni kaiš, hoću da vidim taj podatak, pa da vidim kako će biti posle servisa.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6851
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #3 poslato: Decembar 24, 2022, 09:59:25 posle podne »
jesi kontaktirao Gedoru

pa mozda moze da te uputi -tipa Drasko zemun polje - vrv neko sa foruma ima samo kad ce da procita tvoju molbu ...

kapiram sve sta pises  :26
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže neske

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Karma: +1/-0
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #4 poslato: Decembar 24, 2022, 10:11:02 posle podne »
Imam ja vas5054a originalnu dijagnostiku tj. nije klon. Kao softwer koristi ODIS. Sa njim sam čak radio update softwara motornog računara. Samo tek sam od 9. januara u BG.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk


Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #5 poslato: Decembar 24, 2022, 10:24:05 posle podne »
Gedora se pre par godina prepucavao sa Miro Mne, kako je nula samo jedna i ako koristiš alat, nema šta da dodatno pomeraš bregastu.. Znači kad bih zvao zbog toga, znaš kako bih prošao, pa znaš Gedoru...
Drasko je dobar, morao bih da zakažem kompletnu dijagnostiku. Nisu pare problem, nego što majstori ne vole da im sad neko komanduje šta oni da gledaju, koje parametre.. A možda i on i njegovi majstori isto gledaju na to kao i neki drugi, da je to nepotrebno gledati.
Kao što me moj bivši majstor ubedjivao da ne mogu da primetim gde je namešteno paljenje kod trojke TDI, a ima razlike gde se namesti, pogotovo ako je motor lošiji, čak i u servisnom uputstvu piše da je potrebno to pogledati posle zamene pumpe ili kaiša.

@neske, hvala, imam te u vidu!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6851
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #6 poslato: Decembar 24, 2022, 10:30:16 posle podne »
OK legendo , aj kad zavrsis to pisis bas sta kako  :84
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #7 poslato: Decembar 26, 2022, 01:16:31 posle podne »
Zovem servisera koji održava mom dobrom drugaru auto, Seat Alhambra 2009-to isto CR 2,0 TDI, mislim da je CFFA motor... Pitam šta hoću, kaže čovek, ja to ne gledam niti to radim , zašto bi to radio?! Još nema VCDS ne znam ni koju dijagnostiku ima....
Rekoh ti Zoćo da većina majstora to ne gleda a neki i ne priznaju...
Da li je moguće da oni nemaju servisna uputstva za VW program gde bi trebalo da stoji da li se taj podatak gleda, kontroliše ili šteluje?
Kao što je za moju trojku TDI u servisnom uputstvu piše, da se pogleda početak vremena ubrizgavanja, iliti TDI timing po VAG-COM-u ili narodski rečeno "paljenje"...
Pa ako je u granicama koje fabrika propisuje, ne dirati ništa, ali prilikom zamene pumpe ili kaiša gledati da ta vrednost na dijagramu bude oko nule!

Evo šta se dobija sinronizacijom:

https://forum.cdm.me/showthread.php?77602-Audi-Club/page279





Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #8 poslato: Decembar 26, 2022, 02:05:30 posle podne »
Knalek upravo mi se to desilo sa golf 4 sa bosch pumpom, uradjen veliki servis i odmah upalio chek lampicu. Ja nakacim posle  nekog vremena dijagnostiku i vidim na onom grafiku paljenje u 3 lepe. Reklamiram majstoru i neki klinac njegov valjda novi majstor kaze sve je uzypceno kako treba taj koji ti je rekao da ne valja neka uzupci kako treba i platicu mu. Sad cu to da uradim da platim drugom majstoru pa da mi taj naucnik nadoknadi. Nemaju pojma sta je ugao paljenja i kako se to dovodi u red. JBT

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6851
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #9 poslato: Decembar 26, 2022, 10:28:20 posle podne »
da gledam sad ovaj link sto si okacio ... pa nisam video da neki mehanicar to radi ...ali pitacu bas Gedoru sta kako

pratim  :84
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #10 poslato: Decembar 26, 2022, 11:28:23 posle podne »
Nemoj da pitaš ništa, Gedora to ne priznaje. Čim taj podatak postoji u mernim blokovima znači da nešto znači, da se gleda i kontroliše..
Većina majstora smatra da ako ga uzupčiš alatom, da je to to i nema dalje.. Ovo je po meni fino štelovanje preko dijagnostike, vrv zbog vremenom istrošenosti elemenata. Hoću da kažem da vrv kad je auto nov, i uzupčiš ga alatom vrv će sinhronizacija biti blizu nule.. Ali, kakva je situacija posle 200-300 hiljada...koristiš alat, našpanuješ španer kako je fabrika rekla, mislite da je sinhronizacija ista kao kad je auto bio sa 0 km, vrv nije, ali se zato proveri.. Pa ako je u redu, ne dira se.. Za sada se vrti priča da je za PD motore tolerancija -3 do +3, a za CR motore ne znam.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6851
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #11 poslato: Decembar 27, 2022, 06:44:10 posle podne »
ima rezona sve sto kazes posebno za te kilometraze... habanja uvek ima ... jesi uspeo da nadjes nekog VCDS

a kakva je situacija odes u ovlasceni i kazes zelim to i to ....
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1788
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #12 poslato: Decembar 27, 2022, 06:52:08 posle podne »
 :65
Knalek upravo mi se to desilo sa golf 4 sa bosch pumpom, uradjen veliki servis i odmah upalio chek lampicu. Ja nakacim posle  nekog vremena dijagnostiku i vidim na onom grafiku paljenje u 3 lepe. Reklamiram majstoru i neki klinac njegov valjda novi majstor kaze sve je uzypceno kako treba taj koji ti je rekao da ne valja neka uzupci kako treba i platicu mu. Sad cu to da uradim da platim drugom majstoru pa da mi taj naucnik nadoknadi. Nemaju pojma sta je ugao paljenja i kako se to dovodi u red. JBT

Ajde da malo demistifikujemo tu čudesnu dijagnostiku i kako ona meri tajming motora. Na tvom motoru imaš 4 dizne, a na samo jednoj je senzor za otvaranje, već u startu možeš da zaključiš da dijagnostika ne prati tajming motora već tajming samo jednog cilindra.
Zamisli sad da je npr. na toj dizni pritisak otvaranje 185 bar, a na ostale tri 210, 195, 200 (bude često i gora situacija). Glavno pitanje je da li na osnovu ugla paljenja jednog cilindra čija dizna otvara na 185 bar treba da se koristi i ugao za cilindar čija dizna otvara na 210 ili ona možda ima svoj drugi optimalni ugao otvaranja?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1788
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #13 poslato: Decembar 27, 2022, 07:03:48 posle podne »
ima rezona sve sto kazes posebno za te kilometraze... habanja uvek ima ...

Ima habanja naravno, ali zato i postoje radne specifikacije za ispravan rad komponenti. Evo recimo za dizne znaju se radni pritisci otvaranja i maksimalna tolerancija za razlike između pojedinačnih dizni. Ako izađe iz specifikacije onda možeš da juriš tajming dijagnostikom ali je to sviranje kupcu.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #14 poslato: Decembar 27, 2022, 07:55:38 posle podne »
Raco razumem sta hoces da kažeš. Ranije sam proveravao dijagnsotikkm paljenje uvek je bilo tamo gde treba da bude. Sad je upalio lampicu posle velikog servisa na 500m od majstora...

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #15 poslato: Decembar 27, 2022, 08:07:53 posle podne »
Knalek je malo dokon. Raco malo poblize objasnio tematiku. Davno je ustanovljeno da je razlika u kaisima od proizvodaca do proizvodaca u 1000 mm i da sa istegnutim nije tajming isti kao sa novim. Kad bi svaki majstor slusao internetske price dokonoih internet majstora svi bi zatvorili. Stvarno mi nije jasno sto trazi nekoga sa VCDS om kad isti mozes kupiti za 20-30€
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #16 poslato: Decembar 27, 2022, 08:46:52 posle podne »
Da sam dokon jesam, da sam malo opterećen time i to jesam.
VCDS ću kupiti, nisam stigao, auto je na servisu.
Ne vidim problem što me je interesovalo koliki je ugao sihronizacije sa originalnim kaišem, i koliki je posle servisa.
Neko mi je mogao to očitati za 5 min i reći 20 evra za tu uslugu i svi zadovoljni.
Ali, ovi naši majstori bi 20,50, 100 evra, al' da ih niko ništa ne pita.
Za mene bi pravi majstor bio koji bi očitao to, pa objasnio koje su granice, šta se dobija time, kad se radi.. Ali, kao što rekoh najbolja mušterija ona koja plaća a ne pita ništa, a zatvoriti nikad neće jer je takvih koji ne pitaju ništa mnogo više..
Uvek bilo i biće, tudja ruka svrab ne češe.
Molim nekog od admina da temu obriše! Hvala i pozdrav svima.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6851
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #17 poslato: Decembar 27, 2022, 09:01:23 posle podne »
nema potrebe za Brisanjem , trebaju bas da postoje ovakve teme o razmeni iskustava i da se cuju razlicita misljenja ,

 kako je ko uspeo da resi svoj problem itd ...

mene sad zanima ako je neko radio u ovlascenom servisu -dali rade to tamo ???
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #18 poslato: Decembar 27, 2022, 09:30:51 posle podne »
Zoćo, promeni naslov teme u:
Ugao sinronizacije bregaste CR motori, šta, kako?

Mene zanima da nam ovi naši serviseri objasne i kažu da li je fabrika rekla kad se to kontroliše, gleda, kad se šteluje, šta tačno znači taj podatak, koje su dozvoljene granice...
A ne, ne dira se, ne gleda se, nema potrebe... Ili, što bi to dirao, ako je sve u redu? Pa kako da znam da je sve u redu? Da vozim mesecima, pratim potrošnju..pogledaš merni blok, i ako je u redu, kažeš mi koja je tolerancija, da li da se dira ili ne
itd...
Al' jbg mora da se priča, ako se zna šta.
« Poslednja izmena: Decembar 27, 2022, 09:41:47 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: VCDS neko iza Beograda?!
« Odgovor #19 poslato: Decembar 27, 2022, 09:41:48 posle podne »
Knalek druze nemoj da se ljutis ali cu ti napisati par stvari.
Prije 10-15 godina dok si pravio nauku i atomsku fiziku i drkao taming na trojci tdi dok je nisi sahranio ja sam sa istim motorom u passatu karavanu napravio 350.000-400.000 km i promjenio zupcasti onako rutinski nekoliko puta bez da sam mu pogledao tajming. Niti jednom nisam promjenio remenicu zupcastog na radilici niti obradivao istu. Kolega vozi golfa 7 1.6 tdi na kojem je sad treci zupcasti remen. Interval zamjene je 210.000 km pa racunaj koliko je presao. Na toj sedmici su jos uvjek orginalne dizne i sve na motoru i nikad nije pogledano odstupanje. A ovakve sto su dokoni kao i ti i sto postavljas linkove njihovih tema sa drugih foruma sufisno je komentarisati. Nije ni cudo sto vas Nino napusava.
Ne znam samo kako ste zivjeli u vrijeme juga, stojadina i gofa dvojke kad nije bilo interneta, foruma i dijagnostika

Zoki druze reci cu ti ja NE RADE
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup