Autor Tema: Problem sa radnom tepmeraturom motora  (Pročitano 4438 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Stefan Nedeljkovic99

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Kipar
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi
Problem sa radnom tepmeraturom motora
« poslato: Februar 16, 2022, 05:49:25 pre podne »
Pozz,


Vec zadnjih 6 meseci imam problem sa postizanjem radne  temperature motora , auto ne postize temperaturu od 90stepeni , zamenio sam mu termostat , ali tu nije bio kraj problema , auto nekad radi po 2-3h i ne dobiva zeljenu temperaturu. Ili ako ga bas forsiram u nizim brzinama a vecim obrajima , dostigne normalnu temperaturu ali cim krenem normalnu voznju opada, mehanicar kaze da je ne moguce da je termostat jer smo ga zamenili , imate li ideje sta moze da bude u pitanju?

U pitanju je Audi a4 b8 2.0 tdi motor 105kw

Van mreže kishrobert

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 47
  • Lokacija: Novi Becej
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Problem sa radnom tepmeraturom motora
« Odgovor #1 poslato: Februar 16, 2022, 08:16:03 pre podne »
Da nije dsg menjac?
« Poslednja izmena: Februar 16, 2022, 05:26:25 posle podne od strane Modus »

Van mreže gorant92

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7
Odg: Problem sa radnom tepmeraturom motora
« Odgovor #2 poslato: Februar 16, 2022, 10:37:53 pre podne »
Ako je automatik imas vrlo verovatno jos jedan termostat. Potrazi po kataloskom 1K0121113A da vidis kako izgleda


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Van mreže Stefan Nedeljkovic99

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Kipar
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi
Odg: Problem sa radnom tepmeraturom motora
« Odgovor #3 poslato: Februar 16, 2022, 04:34:54 posle podne »
Pozz,


Vec zadnjih 6 meseci imam problem sa postizanjem radne  temperature motora , auto ne postize temperaturu od 90stepeni , zamenio sam mu termostat , ali tu nije bio kraj problema , auto nekad radi po 2-3h i ne dobiva zeljenu temperaturu. Ili ako ga bas forsiram u nizim brzinama a vecim obrajima , dostigne normalnu temperaturu ali cim krenem normalnu voznju opada, mehanicar kaze da je ne moguce da je termostat jer smo ga zamenili , imate li ideje sta moze da bude u pitanju?

U pitanju je Audi a4 b8 2.0 tdi motor 105kw
Da nije dsg menjac?


Nije dsg menjac CVT Menjac je u pitanju

Nagovesticu mehanicaru to
« Poslednja izmena: Februar 16, 2022, 05:26:53 posle podne od strane Modus »

Van mreže gorant92

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7
Odg: Problem sa radnom tepmeraturom motora
« Odgovor #4 poslato: Februar 16, 2022, 08:01:11 posle podne »
I za CVT to vazi




Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Van mreže Stefan Nedeljkovic99

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Kipar
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi
Odg: Problem sa radnom tepmeraturom motora
« Odgovor #5 poslato: Februar 17, 2022, 05:09:05 posle podne »
Ako nastavim da vozim tako postoje li sanse da nastane neki veci problem?
« Poslednja izmena: Mart 03, 2022, 09:30:14 posle podne od strane Modus »

Van mreže gorant92

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7
Odg: Problem sa radnom tepmeraturom motora
« Odgovor #6 poslato: Februar 17, 2022, 06:11:33 posle podne »
Kad zaglavi termostat u otvorenom polozaju:
- povecana potrosnja goriva
- vece habanje motora (rad motora na neoptimalnoj radnoj temperaturi)
- moguci prekidi regeneracija DPF ili losiji ucinak regeneracija (radna temperatura je neophodna kao jedan od parametara regeneracije)
- slabije grejanje kabine
- …i jos neke sitnice

Nece se nista desiti odmah, ali treba resiti sto pre. Motor treba da radi na optimalnoj radnoj temperaturi.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro