Autor Tema: Električni trotineti i skuteri  (Pročitano 17177 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #60 poslato: Februar 26, 2023, 03:42:25 posle podne »

Evo klasican kombo. Kamion i pesaci na stazi. Ovaj kamion je mesecima bio parkiran u vreme oko 16h na stazi.
I pesaci i kamioni i dostavna vozila i motori. Samo fale avioni :)
Na potezu Tosin bunar - Brankov most, u proseku 5 vozila dnevno na stazi.
Sve se razmisljam da zakacim insta360 na kacigu da dokumentujem ugrozenost pesaka.
« Poslednja izmena: Februar 26, 2023, 03:44:10 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #61 poslato: Februar 26, 2023, 04:39:03 posle podne »
Ja vidim da bi ti ukinuo sve, tako razmislja vecina ljudi. "Samo ja i samo ja. Sve sto nisam ja, to ne valja", ali drustvo ne funkcionise tako.. sem ako nisi diktator. Treba ukljuciti toleranciju i razumevanje.

Pa pogledaj svoje prethodne postove, na šta se nisi sve požalio. Sve ti smeta i niko nevalja, pešaci, staze, trotoari, taksisti, kamioni, avioni, gužve, parkinzi, vlasnici pasa... da ne tražim dalje.

Ja jedino kažem da vozilima kojima nije moguće manevrisati brzo i iznenadno nije mesto u javnom saobraćaju.

Oćemo da se vratimo na manevrisanje?

ali ajde reci mi za neke druge situacije šta ti ostaje od mogućnosti osim da zažmuriš ili što kažeš da skačeš u stranu.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #62 poslato: Februar 26, 2023, 05:35:47 posle podne »
Razlika izmedju mog i tvog stava je da si ti, citiram, "protiv trotineta u saobracaju" sto nije protivzakonito, dok ja skrecem paznju na ono sto je po zakonu i ne se primenjuje adekvatno.
Ja sam pregledao sve svoje postove od pocetka kako si mi sugerisao i zalio sam se na:

* golubove koji se ne sklanjaju - moje iskustvo, nisam rekao da ih treba ukinuti
* biciklistu koji kuca poruke - izolovan ekstrem, nisam rekao da treba ukinuti sve bicikliste
* nefunkcionalne bici staze po gradu - kritika za ljude koji upravljaju infrastrukturom grada i cine ovu voznju opasnom
* neosvetljeni biciklisti - krsenje zakona, nisam rekao da ih treba sve ukinuti
* motorna vozila koja voze po trotoaru - krsnjenje zakona, nisam rekao treba ukinuti motorna vozila
* pesake koji zloupotrebljavaju biciklisticku stazu - ne znam da li je protivzakonito, ali definitivno je neodgovorno i nema smisla da se pesaci krecu po bici stazi
Poslednje 4 stavke se odnose na lose sprovodjenje vec postojeceg zakona i nemar nadleznih sluzbi. Nesto sto je drustvo vec usvojilo, ali se lose primenjuje.

Brzo manevrisanje je relativna, da ne kazem subjektivna, stvar. Postoje testovi bezbednosti i neko ko odredjuje sta je bezbednom, a sta ne. Ja u zivotu ne bih seo na motor, moja sestra u zivotu ne bi sela za volan, ne bih nikad jahao konja, neko se boji letenja avionom. Testovi se menjaju kroz vreme, a trenutno je ovo okarakterisano kao bezbedno. Setimo se da su preko noci folije na staklima postale nebezbedne. Ko zna sta sutra nosi.

ali ajde reci mi za neke druge situacije šta ti ostaje od mogućnosti osim da zažmuriš ili što kažeš da skačeš u stranu.
Nisam rekao da se zazmuri. Nema potrebe za pezorativnim izrazavanjem jer na taj nacin rasprava vodi u svadju. Ja nemam zelju da se svadjam, iznosim svoje iskustvo i misljenje. Mene interesuje tvoje iskustvo npr u vezi gazenja pesaka od strane biciklista/trotinetasa.
Procedura iznenadnog reagovanja je kao i kod ostalih dvotockasa i to sam napisao.
Prvo je oprez na visokom nivou. Bolje spreciti nego leciti. I ovo sam naucio vozeci kola!
Drugo je kociti ili izbeci prepreku.
Trece je, ako je vec nemoguce izbeci, izazvati kontrolisanu stetu, sto ukljucuje i iskakanje sa trotineta u slucaju trotineta jer sam svestan da su mi noge prve na udaru. Kao klinca me udario auto i ja sam preleo Bubu, srecom bez posledica za mene.
Apsolutno ista logika kao i kad si za volanom u kolima. Ne vidim na sta hoces da ukazes.
« Poslednja izmena: Februar 26, 2023, 05:37:35 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #63 poslato: Februar 26, 2023, 06:52:17 posle podne »
Ok, ne svađamo se, krećemo od početka.

1. Kočenje

Moj neki rezon je da sam uvek spreman da kocim tj da se spustim dupetom nisko i unazad. Prvi put kad me isekao taksista (skrenuo levo bez zmigavca) to nisam znao i zamalo sam preleteo i trot i haubu. Nabio sam se na volan.

Eto primer iznenadne situacije, kod bicikle ili motora toga nema, podupireš se nogama i rukama, tj. celim telom i apsolutno možeš da balansiraš pravac. Možeš da se propneš na prednji točak i da kočiš da praviš vagu i nećeš ispasti sa motora.

On je navikao na motoru da stoji u polozaju fetusa skupljen na rezervoar motora, a na trotinetu stoji uspravno kao fosna.

Razumeš šta hoću da uporediš i da prokomentarišeš?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #64 poslato: Februar 26, 2023, 09:04:55 posle podne »
Wele, citajuci kako opisujes sebe dok vozis taj trotinet, zamisljam te kao da si Tony Hawk, a ne lik od 190 i 100+ kila lollol

Istina je ovo sto pises za nemarnost, ali to je nama u drustvu apsolutno svuda. Dok sam se spremao za polu-maraton, isao sam na Kosutnjak na trim stazu da trcim i tamo je 70% setaca na stazi. Znaci jebeno im je zanimljivo da setaju po stazi za trcanje, rasire se toliko da ti na kraju trcis trecinu vremena po travi. Nakon sto sam izvrnuo zglob zaobilazeci jednu gospodju (nagazim na koren od drveta), sledeci put sam trcao u "kontra" smeru. Stavio sam slusalice, gledao u pod i pojacao tempo, znas kako su mi se svi sklanjali. Kad ides njima u susret kao sleper kroz kanjon Morace, svi beze. :54

Elem, mislim da nije sve crno belo i mora da se napravi kompromis, ali generalno jeste problem u razumevanju i navikavanju. Ajde zamislite da sad trenutno ne postoje motocikli. I pojavi se neko i napravi cudo na dva tocka koje moze da ide 300+ na sat. Ako padnete, mrtvi ste. Znaci ista bi bila hajka i prica da se zabrane. Ali motori postoje vek i po i navikli smo se.
Nisam ljubitelj tih trotineta i apsolutno podrzavam ovaj novi zakon sto se tice starosne granice, sta ce koji q deci prevozno sredstvo na struju realno. Vec su dovoljno veliki debili sto po ceo dan bleje po drustvenim mrezama i slusaji autotjun. Neka makar pesace, trce, voze bajs.
Sto se ostalih stvari tice, sta je kome merak, neka vozi. Samo nemoj da ugrozava druge i to je to. beer

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #65 poslato: Februar 27, 2023, 09:17:37 pre podne »
električni trotinet za grad je najbolji izum posle kamena za kupus.
trotinet je 3x sigurniji od recimo rolera i skejta, u rangu bicikle... nema uopšte poređenja sa klasičnim dečijim, eventualno je blaga sličnost sa ozbiljnijim trotinetima za odrasle. šire gume, veće gume, amortizeri, duži deo za noge itd. ograničiću se ovde na to da moj trotinet fura 25km/h, što je zakonski max u većini EU i lično mislim sa dobrim razlogom. Ove igračke kao weletova su za neke regionalne puteve i slični transport gde bi i bajsom mogao da furaš 40-50kmh. Realno bi trebao da probaš, ako mi je 10 ortaka frktalo kako je sranje, svi su promenili priču kad su jedan krug obrnuli sa istim.
u vožnji su ovde barem pravila ista kao za bajs, a i meni je od početka bilo logično da vozim kao bajs (koji takođe imam). bajs je koristnija opcija jedino ako imam nameru da ga ostavim negde na više od 15 minuta, jer može da se zaključa konkretno, dok su sve zaštite za trotinet smešne, pošto nema nigde "trougao" kao bajs. Oko same vožnje je isti klinac, isto koče, isto su upravljivi, isto može budala da ti istrči i to je to, nema neke posebne razlike.
summa summarum, probaj, imaš sigurno nekoga ko ima jedan, pa 5 minuta vozi i jasno će ti biti sve.
lollol

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #66 poslato: Februar 27, 2023, 10:54:10 pre podne »
khm*112kg*khm, ali ko broji? :)

Raco leteo sam ja i sa bajsa upravo u Košutnjaku. Trkao se sa bratom i na jednom delu naletim na rupu u travi i prestigao sam ga leteći   :66 a sletanje je bilo bolno. Nije baš ni da su motori (pogotovu) i bajsovi toliko bezbedni. Ja nekako gledam možda mi je bolje da iskočim sa trota nego da ostanem upetljan u konstrukciju.

Trotinet je za mene, a verujem i druge, skroz nova škola. Skroz novo iskustvo koje treba da se nauči vremenom. Gledao i neke Amere sa savetima za vožnju jačih skutera i sve su bili u pravu. Evo još malo iskustva.
Nikad ne preticati auto ukoliko ima skretanje sa strane jer imaju tendenciju da skrenu bez žmigavca. Uvek biti spreman na plan B u tim slučajevima.
Ne voziti blizu iza kola jer imaju bolje kočnice
Ne voziti blizu iza kola jer oni prelaze preko prepreka koje vozač trotineta ne vidi od automobila
Ne voziti tačno iza kola već iza bočno od kola da vozači vide svetla u retrovizoru
Na kolovozu obratiti pažnju kada je autobus u okolini jer su mu retrovizori sa strane i tačno u visini glave vozača na trotinetu. Ovi trotineti imaju veliki klirens
Signalizaciju davati nogama i ne oslanjati se na žmigavce na trotinetu jer ih vozači ne očekuju/ne vide. Davanjem žmigavca na trotinetu samo sebe dovodite u zabludu da su ostali obavešteni o vašim namerama

Kočenje traži spuštanje unazad, ubrzanje naginjanje unapred.
Vožnja preko neravnina traži surferski stav i opuštena kolena. To sa kolenima je najjača stvar. Ko ukoči kolena i preleti neravninu ima da uzleti.
Dodavanje gasa u krivini traži naginjanje napred jer u suprotnom prednji točak gubi kontakt sa podlogom. Ovo je posebno teško na uzbrdici jer je prirodno da te gravitacija gura unazad
Voziti samo po suvom
Obavezno kaciga i to fullface. Koliko vidim po ulici niko je ne nosi ili ako je nosi to su one plastične za do 20km na sat. Preko celog lica niko ne nosi, a gotovo svi padovi sa trota su bradom na asvalt. Jedan bivši kolega sa malim skuterom proleteo glavom kroz suvozačko staklo automobila na semaforu. Isekao lice pošteno. Pitam ga ja da li je nosio kacigu, a on kaže "Ne, šta će mi?" Gledam posekotinu 10cm na njegovom licu i kažem "Da, u pravu si"
Obavezno rukavice, a štitnike za kolena i laktove preporucujem.

Slažem se da je ovaj moj vid prevoza nefer prema ostalim učesnicima u ovom trenutku i ja koristim dok može. Što bi se reklo, letim ispod radara.

Da, deci apsolutno ne treba dozvoliti da koriste bilo kakav trotinet jer ne mogu da se nateraju da voze van saobraćaja, a blage veze o istom i posledicama nemaju.
« Poslednja izmena: Februar 27, 2023, 11:06:00 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #67 poslato: Februar 27, 2023, 01:07:13 posle podne »
Ja bi Wele svaki drugi tvoj post potpisao, tačno napišeš ono šta mene muči sa tim trotinetima, ali odmah sledeći post bi smo se posvađali  :)
Pišem kasnije pa da nastavimo raspravu...
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #68 poslato: Mart 02, 2023, 10:50:28 posle podne »
Stoji pored Polo Cross 6R usporedbe radi. Ogroman je. Za sad samo jedna kratka test voznja i za sad se nisam pronasao, ali tako mi je bilo i sa prethodnim.







Narod duhovit kako jeste vec vekovima i poceo sa imenima. "Bozicna jelka", "Cirkus", "Traktor"
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #69 poslato: Mart 03, 2023, 07:04:34 pre podne »
Haha, ja se, Wele, iskreno nadam da ovo osvetljenje moze da se ugasi, inace bi me bila sramota ovo da teram. lollol
Ovaj trotinet vec prelazi u kategoriju motocikla ako mene pitas, u gepek kog auta ce ovo stati i u koji javni prevoz mozes da udjes sa njim? Zauzima vise prostora od prosecne bicikle, o tezini da ne pricam. Gubi se funkcionalnost trota o kojoi si pisao.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #70 poslato: Mart 03, 2023, 08:25:02 pre podne »
Može da se gasi, ali meni se sviđa. Za noćnu vožnju izuzetno korisno. Ima dugmiće na volanu i ima daljinski. Liči na one lude južnokorejske ogromne trotove što svetle ko Las Vegas.
Za ovo drugo se skroz slažem, mada vremenom sam naučio da se trot jako retko nosi tj pre isplanirao 2km dužu rutu nego da ga nosiš uz neke stepenice.
Staje u autu sa hechbekom, npr staje u tog pola sa jednim sedištem oborenim.
Aktivno gledam Pasata da krstim u Tiguana, ali to trenutno zavisi od nekih drugih stvari. Tu bi rešio problem transporta.
Ali ponavljam, slažem se sa tobom. Uz ovaj prethodni imam B opciju, ovde je nemam iako su te B opcije veoma retke.
« Poslednja izmena: Mart 03, 2023, 08:27:48 pre podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #71 poslato: Mart 03, 2023, 09:37:30 pre podne »
Sve to stoji ali svijetli dobro brate :)

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #72 poslato: Mart 03, 2023, 10:15:31 pre podne »
Ukusi su razliciti, ja ne volim RGB da vidim ni na gejmerskom kompu, kamoli ovako nesto. Kapiram da je dobro zbog sigurnosti nocu, ali bilo bi dobro ako mogu boje da se menjaju da bude jednobojno, eventualno dvobojno.

Koliko kosta ovo cudo i "koliko moze da razvije"? biggrin

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13653
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #73 poslato: Mart 03, 2023, 11:20:40 pre podne »
Mislim da je napisao Vmax 125km/h a domet 120km.

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6693
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, B7
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #74 poslato: Mart 03, 2023, 11:34:12 pre podne »
Ivane, obrnuto sam napisao u prvom postu. Trot navodno može da razvije 120km/h, a domet 125 u eko modu (27km/h). Realan domet (vozi bez pardona) je ugl 50-60% od toga iz mog iskustva do sada, a to je zato jer smo navikli da vozimo SUS motore gde način vožnje ne utiče toliko mnogo kao kod el. motora. Čekam lepo vreme i da se uverim da sve radi kako treba, pa da proverim. To je proces jer treba da steknem poverenje u vozilo. Ovom prethodnom trotu verujem sada 1000%. Doduše ovo je sada 72V baterija, pa moram da vidim razliku u odnosu na 60V.
Novca je mnogo :)

Osvetljenje ima različite modove, menjaju se na daljinski, nisam se igrao sa tim, ali snimiću.
Ima tu različitih dodataka, npr 2x 220W punjači, dva para farova sa prekidačem za blicanje (veoma korisno za zombije na stazi u NBG), daljinci za limitiranje brzine, sedište za trotinet.

Komp od mog sina je sve RBG (M2 disk, Kuler, Kućište sa prednje strane i 5 RGB ventilatora unutra, RAM, Tastatura, Miš, Slušalice, Monitor, Držač za slušalice, Podloga za miša, pa čak i napajanje koje se ne vidi iza računara) Zamalo i stolica :D
Evo nađoh inicijalne slike kad sam mu to napravio





Trenutni adresabilni LED na mom + razni blinkeri na pokret sa prednje strane + dogovaram se za dodatni par farova napred + novi flow žmigavci + razne trake koje su u dolasku. Na Altini me gledaju kao nebesko stvorenje  biggrin

"au Pikac brate, nije tebi lako..."  lollol
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #75 poslato: Mart 03, 2023, 02:01:25 posle podne »
Nemoj me pogresno shvatiti, ne moras reci cijenu ali barem reci koje se auto moglo kupiti za ovo cudo;) colio boh ja jedan ovakav iskreno! Tj mislim na performanse

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #76 poslato: Mart 03, 2023, 02:19:16 posle podne »
Taj RBG je porez na budale ako mene pitas, isti RAM 30% skuplji zato sto su mu stavili diode vredne 2e, ali ok. Pritom je meni neopisiv kic, ali to je vec stvar ukusa. Imam mehanicku tastaturu koja ima RGB, koristim je iskljucivo sa crvenim osvetljenjem na svim tasterima.

Znajuci koliko je kostao onaj stari, tipujem da umesto ovog novog moze da se kupi solidna polovna CBRka od 600 kubika, sto je po meni mnogo bolja varijanta igracke za hobi aktivnost od ovoga. Obe stvari su jako rizicne za voznju, ako ces vec da izgines, bolje da bude na zujalici lollol

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #77 poslato: Mart 03, 2023, 02:57:58 posle podne »
pa CBR ne možeš da uteraš u firmu ili gde god ti je zadnja destinacija, niti gajbi :)
lollol

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #78 poslato: Mart 03, 2023, 03:32:19 posle podne »
Salio sam se za CBR naravno, CBR ide u prvoj brzini otprilike koliko ovo cudo moze max lollol
S obzirom na velicinu, i ovaj trot bi bio problem uterati i u prosecan stan ili firmu. Ja licno ne bih imao gde da ga stavim u stan sigurno, a motor moze uvek ispred zgrade. Trot ne mozes ispred zgrade, jer ce ga neko ukrasti, ako se dobro secam, i Wele cuva trotinete u podrumu.
To je ono sto sam naveo, ova varijanta trota vec prelazi van svoje standardne kategorije i onda je pitanje sta je tu prakticno, a sta nije, zavisi mnogo od uslova u kome se zivi i koristi.


Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Električni trotineti i skuteri
« Odgovor #79 poslato: April 03, 2023, 02:47:53 posle podne »
https://techcrunch.com/2023/04/02/paris-votes-overwhelmingly-to-ban-shared-e-scooters/

Neki mediji su malo netacno, tj. neprecizno preneli kao da hoce da zabrane sve el. skutere, ali odnosi se samo na one za iznajmljivanje. Inace je po tim vecim gradovima postao bas haos sa tim skuterima, primarno jer su ljudi bezobzirni. U Parizu konkretno se secam da su jos 2019. bili svuda razbacani, polomljeni itd., a to je bilo malo nakon sto su ih uveli. Neretko se po dvoje ljudi vozilo na njima...