Autor Tema: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.  (Pročitano 33697 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #40 poslato: Septembar 02, 2020, 12:31:45 posle podne »
Evo da i ja pisnem u ovoj temi jer i sam razmatram taj motor u škodilaku.

Ono što sam ja kopajući po raznim forumima gdje su ljudi iz prakse pričali šta i kako su radili jesu sledeće:

1,8TSi sa troslovnom oznakom motora je ta prva generacija koja nema ili nema toliko izražene probleme sa potrosnjom ulja. Druga generacija koja je uvedena od modelske godine 2009 (četvroslovna oznaka) kod većine VAG modela već imate probleme sa klipnim prstenovima, kao i to daa rusi ubacuju komplet klipnjače od TSI iz prve generacije i da tako rješavaju problem. Drugi način je kako je Petaković napisao revizioni klipovi i karike. Ono što mi kod vw smeta jeste što se taj problem sa potrošnjom ulja javlja i na modelima 2015+ godišta, tj na ovim 1,4 tsi i ostalim.

Ono što mene interesuje jeste da li neko iz iskustva zna da mi napiše kako da trgujem TSI motor, tj koji su simptomi koji mi mogu pokazati ili donekle navesti na to da navedeni motor ima probleme? Pretpostavljam da bi kvalitetno mjerenje izduvnih gasova trebalo pokazati prekomjernu potrošnju ulja? Auspuh ne bi trebao da bude previše garav i nikako mastan? Svećice da li se može prkeo njih poznati s obziromn na činjenicu da znaju da su "karbonisane" zbog same priorode FSi-ubrizgavanja i prevelikog intervala zamjene (po vw-u čak 100kkm)?

Van mreže petarp031

  • VW Početnik
  • Poruke: 86
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +5/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #41 poslato: Septembar 03, 2020, 12:01:09 pre podne »
Miro druze, sve sto si napisao tacno je potpuno. Istrazivao sam dosta oko tsi 1.8 jer je i meni najinteresantniji za kupovinu, cak smo i nas dvojica pre nekog vremena komentarisali kada smo se videli u Uzicu. Ono sto znam, iz okruzenja, drugar je imao A5 FL octaviu sa kodom CDAA i to je skoda koja je vise puta pominjana na ovom forumu da je resen problem potrosnje. Taj auto je bio kod drugara od uvoza i bukvalno se ucio na njemu. Uzet je sa problemom rada na 3 cilindra, on je sredio glavu, stavio revizioni klip i karike Ceske firme, cak je neko i kacio sliku klipa, mozda i ja negde imam sliku. Problem potrosnje nije potpuno resio sve dok nije uradio turbinu i zamenio separator uljnih para, trecu verziju koja je izbacena kao revizija i samo original, jer zbog separatora cini mi se da na trecem, mozda i drugom cilindru (bas kod separatora) svaki tsi stvara karbonizacinu na ventilu i nastane problem. On je sada kupio O3 1.8tsi CAXA (cini mi se) od 180ks i auto radi savrseno, nikakva potrosnja ulja, a njegovu skodu 160ks je uzeo opet moj drugar i ne mogu reci da ni malo ne trosi ulja posle svega sto je radjeno, na 4000km potrosi od 500 do 800 grama zavisno da li se dugo vozi po autoputu.
Ono sto znam, svaki tsi ima nesto garaviji auspuh, ne preterano. Po svecicama moze da se provali, ne bi smele da imaju one sitne tackice jer to ukazuje na potrosnju ulja, ali opet nema pravila.
Jos jedna stvar, u inostranstvu ih imas puno sa defektima, motor ne startuje, od toga bezi, samo moze da se kupi ako ne radi jedan cilindar, jer to je resivo. Kada ne moze da upali, svi se pozivaju na lanac da je zveknuo pa to je kao, a u stvari pojde se kuciste bregaste, delova kod nas nema, mora da se radi trnovanje bloka, nema kvalitetno niko da odradi, svi se jos uvek uce.
Ako ti sta bude trebalo povezacu te sa ovim drugarom, moze ti dosta pomoci oko saveta, ali sigurno je da novija octavia trojka radi savrseno, cipovao je pre par dana, veceras sam je vozio, ide kao raketa, a presao je vec 10.000km i radi kao sat.
Veliki pozdrav

Sent from my EML-L29 using Tapatalk

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #42 poslato: Septembar 03, 2020, 01:04:58 posle podne »
Znam Petre pratio sam što je pisano o toj škodi a generalno O3 me ne zanima ni u jednom pogledu, nije mi legla - stoga se razmatra sirotinjska O2 koja upravo ima ove problematične motore. Al odustajem od te zamisli, zlatan 2,0 FSI 110kw  biggrin

Van mreže ElTodor

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6 1.4 Tsi 118kw
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #43 poslato: Septembar 11, 2020, 01:20:03 pre podne »
Pošto od nedavno vozim 6icu 1.4 160ks, razmišljao sam preventivno da  odradim "dekarbonizacija", međutim nije ni loša varjanta skinuti usisnu granu i očistiti je. Da li bi ste mi mogli reći, je l' na tom motoru nezgodna za demontažu? Takodje, da li kad se skine nešto može ukazivati na moguće nedostatke motora?

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #44 poslato: Decembar 19, 2020, 02:41:38 pre podne »
 majstor1


Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #45 poslato: Januar 10, 2021, 09:07:46 pre podne »
majstor1


[/quote
Sve je kao u videu.Znaci ako se vozi kako ovde neki savetuju"sipaj ulje i vozi" samo ce se jos gore zajebati motor.Mora u najgorem slucaju generalka.Vidim sad imaju i gen 4 klipovi sa karikama za koje tvrde da resavaju trajno oilisues.Brate Desmo iskopaj cene reparacije svih tsi motora,ja pokusao al mi baguje net..
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #46 poslato: Januar 10, 2021, 01:59:47 posle podne »
Ako nema ladan Zajecarac,onda nista :26
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #47 poslato: Januar 12, 2021, 09:27:00 posle podne »
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #48 poslato: Mart 21, 2021, 01:59:21 posle podne »
 misli1


Van mreže dalibor76

  • VW Početnik
  • Poruke: 51
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.4TFSI Sline
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #49 poslato: Mart 21, 2021, 04:59:59 posle podne »
Mnogi se pelemika vodilo oko TSI motora i potrosnje ulja.Kad covek pocne da cita sta se sve pise o njima u negativnom smislu pomisli da je to naj gori motor u istoriji VAG grupacije ikada.
A,eto ja bas njega kupio A3 1.4TFSI 92kw (CAXA)
I posle predjenih 4000km. potrosio tacno 150grama ulja,a inace je ulje vec za zamenu šljaka 8000km.Znaci za koji dan menjam ulje pa cu ponovo pratiti sa novim uljem sta kaze.
Inace motor bez greske,kad god ga malo zustrije nagazim izmami osmeh na lice,a na satu 239000km.

Послато са SM-C5000 помоћу Тапатока

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #50 poslato: Oktobar 28, 2021, 02:15:27 posle podne »
23:35


Van mreže ssrki

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 497
  • Lokacija: vrsac
  • Karma: +17/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #51 poslato: Oktobar 28, 2021, 07:39:28 posle podne »
Mnogi se pelemika vodilo oko TSI motora i potrosnje ulja.Kad covek pocne da cita sta se sve pise o njima u negativnom smislu pomisli da je to naj gori motor u istoriji VAG grupacije ikada.
A,eto ja bas njega kupio A3 1.4TFSI 92kw (CAXA)
I posle predjenih 4000km. potrosio tacno 150grama ulja,a inace je ulje vec za zamenu šljaka 8000km.Znaci za koji dan menjam ulje pa cu ponovo pratiti sa novim uljem sta kaze.
Inace motor bez greske,kad god ga malo zustrije nagazim izmami osmeh na lice,a na satu 239000km.

Послато са SM-C5000 помоћу Тапатока
Tacno tako, bravo. I ja ga vozim

Sent from my P30 using Tapatalk


Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #52 poslato: Avgust 09, 2022, 01:35:03 posle podne »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #53 poslato: Avgust 11, 2022, 12:36:33 pre podne »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #54 poslato: Oktobar 10, 2022, 11:51:08 posle podne »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #55 poslato: Decembar 04, 2022, 11:00:46 posle podne »
This is an alternative to cut the cost of eventual shaft and oil pump replacement if balance shaft seize, kit eliminates the problem.
Why the balance shaft fails?
The balance shaft spins twice the crankshaft rotation speed, hence if you are hitting the rev limiter at 7000rpm, your bs spins at 14,000  :45

« Poslednja izmena: Decembar 04, 2022, 11:03:28 posle podne od strane Desmo »

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2451
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Kako resiti potrosnju ulja na TFSI TSI motorima.
« Odgovor #56 poslato: Mart 07, 2023, 02:02:27 posle podne »
Ima li neka prodavnica u Srbiji koja dobavlja ET Engineteam brend?

Zanimali bi me klipovi za TDI motor. Kod nas u CG niko ni nije čuo za tu marku.
TDI POWER