Pozdrav svima. Novi sam na forumu i nadam se da pišem temu u pravom dijelu forum. Imam Passata B7 2.0 TDI 140ks iz 2012 god koji je prošao 89000km, auto je kupljen nov i održavan do prošle godine u ovlascenom servisu dok nije istekla garancija.
Uglavnom imam problem što mi se pali lampica "žuta spirala" i treperi. Kad se upali auto ne vuče preko 3000 obrtaja. Na dijagnostici je ustanovljeno da je u pitanju EGR ventil.
Sad me interesuju neke stvari. Šta je pametnije da radim, da li da ga ugasim fizički i softverski ili da stavim novi što je naravno skuplja varijanta?
1. Ako ga ugasim pošto planiram da idem u Njemačku i Austriju da li policija može da provali da nemam EGR jer mjere izduvne gasove? (čitao sam na nekom forumu da auto više dimi i policija zaustavlja takva vozila i može uređajem da izmeri da auto nema EGR jer više izbaca u atmosferu gasova ) ? Ovo mi je baš bitno ako neko zna odgovor na ovo pitanje.
2. Ako ugasim EGR ventil fizički i softverski da li moram da micem i partikularni filter ? Jer to ne bih radio ako ne moram .
3. Kako sam čitao negdje po novom zakonu sva auta koja nemaju partikularni filter moraće da ga vrate ?
Hvala svima na pomoći.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk