VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: camperuros Decembar 18, 2017, 08:14:28 posle podne
-
Pozdrav svima!
Stižu hladni dani a tako i moje muke sa mojim Golfom koji me nikada nije ostavio na putu, ali taj kad zimi stane, ne pomera se s mesta! lollol :(
Pored redovne zamene filtera goriva, dobrog akumulatora i ostalog. Da li je potencijalno rešenje uputreba eksternog grejača motora? (onog na 220v)?
Čitao sam po netu da postoje takve stvarčice da se kupe. Sad, vidim ja da u mom Golfu postoji jedna rupa za koju mi funkcija nije poznata. :55
Da li je to možda to, i ako nije da li postoji neko univerzalno rešenje?
Hvala na pomoći! thumbup
-
Znam da mercedesi imaju tu opciju za grejac na bloku.
Vidjao sam vozila sa tim grejacem na gornjem crevu od hladnjaka.
-
U Sibiru 90 % automobila ima te grejace i funkcionisu sasvim normalno. Kod nas su negde na kupujem prodajem koliko se secam bili oko 30-35 evra.
-
Odlicno, znaci ima nade.
Sada sam proguglao, i naisao sam na ovo https://www.kupujemprodajem.com/Grejac-motora-53536021-oglas.htm
Odgovara ceni koju ste naveli. Da li je to to? I kako i gde se montira jer ovde nije bas naglaseno konkretno.
Hvala!
-
Imaš grejače bloka kao na slici 220V i idu umesto fabričkog čepa.
(https://cdn.shopify.com/s/files/1/1262/8579/products/block_heater_large.png?v=1479090705)
(https://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/1168099.jpg)
(https://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/1168098.jpg)
-
Uu, to mi deluje jos bolje! :17
Provericu da li postoji taj poklopac na motoru od Golfa jedinice. :)
-
Ovaj gore sa oglasa sam ugradio u golfa 2 dizel. Napred kod uljnog filtera na veznom limu postavio. Crevo sto ide na metalnu cev ugradio T racvu i crevo sto sa glave motora ide na grejac kabine isto T racvu. Ukljucis u struju popijes kafu i palis kao posred leta. A grejanje imas odmah kao da si ga vozio tih 20 min. Ugradio sam i u opel zvfiru 2.0d morala je dodatna pumpa. Inace ovaj grejac sa oglasa ima i termostat koji kontrolise da nedodje do pregrevanja.
Ovaj u bloku motora mora da se trazi orginalni i nema brzinu i snagu zagrevanja kao ovaj sa oglasa.
-
Hvala, veoma korisna informacija. Imacu to u glavi kada donosim finalnu odluku. I onako cisto sumnjam da postoji onaj otvor u Golfu jedinici! :)
-
Postoji otvor ali je tesko izvaditi cep.
Laksa ti je ova druga varijanta.
-
Ja imam negde ovaj fabrički grejač za izlaz iz glave ka malom hladnjaku, mislim da je sa TDI. Ovo i el. pumpa za vodu i imaš OEM rešenje kao i ovaj grejač sa linka.
(https://s8.postimg.org/ff49bjf5h/20160724_145510.jpg)
(https://s8.postimg.org/dajwagsyd/20160724_145518.jpg)
-
To je sa Golfa 4? Dok sam guglao naleteo sam na brdo takvih za Golf 4, međutim izgleda da ne postoji fabričko rešenja za Golf 1 :(
Raspitaću se još malo svakako. Ona stvar sa KP izgleda kao dobra solucija takođe.
-
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171219/20df7f6d433b7230f5a593127bdd63c5.jpg)
-
Da, to sam video. Kako mi izgleda to će da ide u Golfa.
Hvala svima na pomoći! :26
-
Ovo slobdno uzmi neces se pkajat. Pomoci cemo ti ovde na forumu da ga ugradis nije nikakva nauka.
Sutra mi je prvi borbeni zadatak da vidim gde bi mogao da ga spakujem u g4.
-
Hvala!
Jedino što mogu da kažem je da je poželjno da ga staviš što niže u odnosu na ostatak sistema zbog vazduha, a sad kakav je raspored u g4 nemam pojma. boodala
-
(http://altox.by/my_pictures/gsm_webasto_altox.png)
Može lock!
-
Hvala!
Jedino što mogu da kažem je da je poželjno da ga staviš što niže u odnosu na ostatak sistema zbog vazduha, a sad kakav je raspored u g4 nemam pojma. boodala
Znam ja imam ih podosta ugradjenih iza sebe samo mi nije palo napamet da razmisljam. Golfonja pali na pola kljuca, ali sporo se zagreva pa da mu pomognemo.
-
Onda samo da ti poželim lepu zabavu! biggrin
I jedno veliko hvala korisniku @milan_b mk1 koji se javio voljan da mi pokloni jedan grejač! thumbup
-
Ovaj grejac sa kp-a slobodno ugradi,pre 5 god ja sam ga ugradio bio u gtdsa totalno prslim motorom,palio sa njim na -15 kao da je ganc nov... ;)
-
Tako ću i uraditi, samo da nabavim T račve, sačekam da stigne grejač i bacam se na posao. majstor1
-
T racve potrazi kod ovih majstora sto radu plin. A kada pozoves ovog ciku sa oglasa pitaj ga da ti posalje racve uz grejac ima on sve to.
-
Raspitaću se kod nekog majstora. Sam grejač ne kupujem jer je jedan član odlučio da me obraduje poklonom za Novu Godinu u vidu grejača! tapsac biggrin
-
Ne zaključavajte temu, verujem da mnoge sa "malom" kilometražom zanima kako je ispalo, autor teme nek stavi neku sliku kad završi.
Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
-
Bilo bi super da ne ostane lock!
Planiram da ovde ostavim i neko moje iskustvo sa ugradnjom i rezultatima (prvi put dolazim u dodir sa ovim pa verujem da bi dobro došlo i drugima kojima je ovo novo)! :)
-
Dobra je stvar i za ispravne motore, brze se zagreje pa ce potrajati duze a moguce i da ce potrosnja goriva biti manja
-
Naravno ne katanac na temu, svakako neka slika i reč posle ugradnje nije na odmet. :25
-
Stigao grejač narode!
Sada trebam nabaviti pumpu, da li mi neko može preporučiti koju da uzmem?
Hvala! :)
-
Kakvu pumpu?
-
Nek je sa srecom vadjenje cepa. biggrin
Uzmi elektricnu pumpu sa passata B3 i povezi je na creva.
Ta pumpa sluzi da okrece vodu kad ugasis auto a ventilator radi.
-
Koliko sam razumeo treba mi i pumpa, jer kako će voda da cirkuliše?
Ne trebam da vadim čep jer ovaj grejač ide na crevo(model sa kp-a) celebrate
-
imam ja pumpu sa td-ic golfa 2 ona vrti vodu kad je ugasen auto da bi ladila turbo
-
Može ta original pumpa, ali misli da je za zagrevanje motora za hladan start nepotrebna, samo zagrevanje će cirkulisati vodu.
Najbitnija stvar jeste termostat na tom grejaču da isključuje na 90C.
-
Ako je nepotrebna onda je super! yupi3ti
Ocigledno ne poznajem fiziku dovoljno dobro jer ne shvatam kako ce voda sama cirkulisati. Ako je nepotrebna, samo stavim grejac na najnizu tacku i funkcionisace? blink
-
Sa pumpom će sigurno brže zagrejati motor, probaj bez za početak pa vidi. Za pumpu ti treba 12V pa ti treba ili ispravljač ili na akumulator da spajaš.
-
U redu, sada ne znam da li je to najpametnije uraditi jer sam uradio mali test. Sipao sam vodu u grejač i pustio ga da radi. Voda je ubrzo proključala, da li je to znak da grejač nema termostat? Ukoliko da onda verujem da bi bez pumpe mogao nastati problem. :huh:
-
‚Ako greje preko 90 onda ne valja ni sa pumpom ni bez, možda je to samo grejač bez termoprekidača.
-
U pitanju je model sa ovog oglasa https://www.kupujemprodajem.com/Grejac-motora-53536021-oglas.htm
Obratiću se članu koji mi je poklonio grejač da vidim da li on možda zna da li postoji termoprekidač u njemu.
-
Misliš da može da proključa voda u motoru? Uzmi u obzir da si ti grejao nekoliko litara vode, a da bi motor proključao mora da se zagreje i blok i glava zajedno sa vodom, a to ne verujem da će se desiti.
-
Više me je strah da se ne otopi crevo koje je ulazi u grejač. :)
-
Druze, stavi tja grejac slobodno, postavi ga kako treba
Kupi pumpu za ves masinu, ili nadji polovnu.. cca 500din
povezi je na isti kabal od grejaca. I Dok greje pumpa neka vrti i to je to
Vremenom ces ustanoviti, bolje sto je grejac jaci pre ce zagrejati vodu, a pumpa non stop cirkulisati kroz ceo sistem
Ako je grejac identican ovom na linku, ne postavlja se na blok vec se kolko znam presece crevo, i sa grejacem se bukvalno crevo "prestavi"
-
Hvala svima na savetima!
Posle konsultacije sa članom koji mi je poslao grejač odlučio sam da ga ubacim bez pumpe, pa ako pravi neki problem da naknadno ugradim pumpu.
Videćemo rezultate.
Sad ima par pitanja u vezi ugradnje.
Planiram da ga ugradim što niže, odnosno da presečem donje crevo za antifriz i tu ga redno nastavim uz pomoć reducira. Da li je to ispravno?
Drugo pitanje je gde kupiti reducire? :)
-
Na sto nize crevo da!
Princip isti kao kod Centralngo grejanja u kuci
Ako je kotao nizi od radijatora, sistem radi bez pumpe
Svi znamo da toplota-topla voda ide na vrh
Tako i kod motora, grejes na dnu topla voda bezi na vrh i samim tim kao da kruzi
-
Netreba ti nikakva pumpa, napisao sam ti vec kako ces da uradis. Pisao sam ti opusteno zato sto sam to uradio u vise automobila. najlakse ga je ugradit na golf 2 bukvalno 10min. Povrati se i procitaj sta sam ti sve pisao. pozz
-
A imas li neku sliku da vidimo kako to izgleda?
-
Nemam sliku nijednu, nije mi palo napamet da je napravim. Prvo sto budem radio uslikacu.
-
Prođoše praznici pa da nastavimo sa temom! :63
Samo mali update za početak... Pošto sam imao problem sa nabavkom reducira i T račvi, odlučio sam da kod lokalnog majstora uradim "custom" račve koje su ujedno i reduciri. bleh
Dok čekam da se to uradi, ostaviću dimenzije ukoliko nekom mogu da odgovaraju. Ne želim da za*ebem nekoga što se toga tiče dimenzija ali unutrašnji prečnik creva je isti kao na ladi nivi (crevo koje ide od/do hladnjaka). Iznosi 33mm a za reducirani izlaz je spoljašnji prečnik 16mm. Tako da je potrebna račva sa spoljašnjim prečnicima 33mm i 16mm.
Okačiću i sličice kada budem pokupio račve. :26
-
Nevalja ti plan nisi dobro razumeo. Ajde slikaj creva sa vodene pumpe da ti obelezim gde treba da se ukljucis sa vodom i drugi kraj ide na crevo sto sa glave motora ide u kabinu. Tako kako si planirao grejaces hladnjak a ne motor.
-
Auu! boodala boodala boodala
Al sam se za**bo... :9
Evo slika, prosvetli me! Hvala na pomoći i strpljenju, većina bi me do sad oterala u...
(https://s13.postimg.org/lhx3y568j/26853334_1764787490238252_1640367620_o.jpg) (https://postimg.org/image/lhx3y568j/)
(https://s13.postimg.org/9g1q49k83/26909261_1764786706904997_398345403_o_1.jpg) (https://postimg.org/image/9g1q49k83/)
(https://s13.postimg.org/tbxpjfj5f/26938274_1764786603571674_989606451_o.jpg) (https://postimg.org/image/tbxpjfj5f/)
(https://s13.postimg.org/9g1q49k83/26909261_1764786706904997_398345403_o_1.jpg) (https://postimg.org/image/9g1q49k83/)
(https://s13.postimg.org/5xpq7jbir/26938167_1764786663571668_108243771_o.jpg) (https://postimg.org/image/5xpq7jbir/)
-
(https://s10.postimg.org/jehqtu9gl/za_grejac.jpg) (https://postimg.org/image/jehqtu9gl/)
(https://s10.postimg.org/9h6q0ru51/za_grejac_2.jpg) (https://postimg.org/image/9h6q0ru51/)
Crveno su ti T racve gde ih trebas ubacevat crnom sam pokusao nacrtat treci kraj koji ces voditi do grejaca. Grejac ces postavit u dno veznog lima ispod hladnjaka.
Na vise golfova 2 sam tako uradio netreba pumpa radi kao ludo
-
Tako sam i ja ugradjivao na g1 gtd,samo je moj imao i pumpu-10min rada i golf palio ko mina na -15.a motor bio u penisu..
-
Ćale moj je imao taj grejač na jetti 1 1.6TD 83godište i priključak je bio sličan onom za kuku, bio je smešten pored akumulatora lepo je radio zagreje auto za 10-15 min pali kao da je leto. Kupljena je bila sa tim tako da verujem da je moguće da ima negde na nekom otpadu fabrički taj grejač pogledaj u pasatima 1i 2 neznam koji je motor kod tebe na golfu od 1 ili od 2 na ovoj jetti je bio od golfa 2.
Poslano sa mog Redmi Note 4 koristeći Tapatalk
-
Nijedan VW nema fabricki taj grejac bloka.
To sto je bilo kod tebe je ugradio neko od prethodnih vlasnika.
-
Dovežen je iz švajcerske 94-95 verovatno je to neko tamo ugrađivao.
Poslano sa mog Redmi Note 4 koristeći Tapatalk
-
Nijedan VW nema fabricki taj grejac bloka.
To sto je bilo kod tebe je ugradio neko od prethodnih vlasnika.
Jos kad bi imao i ovo:
https://www.youtube.com/watch?v=isLN4yulnWU
Imao bi skoro pa neunistiv motor
-
Sve moze da se napravi. biggrin
-
Ovde je moguce izabrati namenski grejac za blok-karter-crevo za svaki auto:
https://www.defa.com/electrical-preheating/engine-heaters/find-engine-heater/