Momci
Vozim Pasata B5 66kw 90HP (nije pumpa-dizna)već tri godine,u zadnje vreme počeo je da malo lenjo ide.....kao bez turbine i polako ja počnem redom.
Prvo isključim EGR ventil sa pločicama,stavljen nov filter vazduha,zamenjena sva vakuum creva,očišćen protokomer i auto opet ide kao da je lenj na gasu.
4. brzinom jedva da pređe 3000 obrtaja,onda iskopčam džek od protokomera i auto ide kao što je pre išao(4.brzinom ide preko 3500 i više).Kod drugara na Pasatu B5 kad isključimo protokomer auto jednostavno nemože da upali...kako kod mene? izgleda da nekad radi nekad ne....grešim???
Auto je išao sasvim normalno pri manjim obrtajima ali kad sam hteo malo brže on nije hteo preko 3100 3200 obrtaja...vrlo sporo puni.
Da li je ovo znak da je protokomer neispravan i da je vreme za zamenu?
Da li valja malo pojačati snagu preko nekog remapa,koliko košta i ko radi
u okolini Bg-a?
Listao sam forum ali eto da postavim pitanje ,bilo je sličnih problema ali ...
Hvala na pažnji!!!