Autor Tema: Vergla a nema kontakta.  (Pročitano 5298 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Vergla a nema kontakta.
« poslato: Oktobar 19, 2018, 03:12:11 posle podne »
Kao što kaže naslov, dešava se da okrenem ključ, vergla a nema kontakta. Retko se dešava kad odstoji duže, skoro i da se ne dešava. Najčešće se dešava kad baš kratko odstoji. Zamenjen uložak brave, isto se dešava. Sumnjam na blokadu motora od strane alarma. Nekad proradi odmah, a sve češće ne daje kontakt, po 3-4 minuta, za to vreme, ja palim i gasim alarm po par puta, i kad dignem više ruke izadjem iz kola (alarm se sam odmah aktivira) vratim se u auto posle minu-dva, deaktiviram alarm, on daje kontakt. Da napomenem da kada izigravam lopova dok je pod alarmom pa okrenem ključ, on ne pali lampice, ne vergla, a sirena svira. Po tome ispada da blokada alarma nije...možda.. Da nije možda relej 109, kako se on manifestuje, jel' svetle lampice i vergla i neće da upali, ili nekako drugačije? Golf 3 TDI. Hvala!
« Poslednja izmena: Oktobar 19, 2018, 03:20:16 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Vergla a nema kontakta.
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 19, 2018, 09:12:36 posle podne »
moguce da je do 109 ke. ali u vecini slucajeva kada je 109 ka u pitanju ne radi lampica od grijaca
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Vergla a nema kontakta.
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 20, 2018, 10:31:47 posle podne »
VAG-COM kaže da nema greške, nijedna greška nije zapamćena, a i kad se ponovo desi neće mi raditi VAG-COM, jer da bi radio treba mi da dam kontakt, a njega nema, tj. ne svetle lampice.
Ako 109-ka radi tako da prvo dobije struju, pa onda šalje signale tamo gde treba, onda ispada da nije do nje, jer ako mi ne svetle lampice na tabli, to je kao da nisam ni dao kontakt, tj. 109-ka nije ni dobila struju....
Znači, okrenem ključ na poziciju 1 za kontakt, nema kontakta ništa ne svetli. Okrenem na poziciju 2, vergla.
Jel' moguće da i novi uložak brave zeza? Kupljen je Meyle. Pre toga je bio SWAG. Tada kada sam ugradio SWAG, situcija je bila drugačija, davao je kontakt, a kad kreneš da verglaš ništa, kaput, i to se dešavalo samo leti kad su velike vrućine. Zamenom uloška je to rešeno tada pre 3 godine.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Vergla a nema kontakta.
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 21, 2018, 09:23:49 posle podne »
Koliko vidim, uložak brave ima 6 pinova, tri su označeni brojevima, tri slovima. Brojevi: 30,15,50 i slova P, S i X.
30 je batery plus, znači stalno napajanje,
15 je prekidač paljenja na ON, znači kontakt,
50 je prekidač paljenja početak, što bi značilo verglanje,
ovi pinovi sa slovima su pretpostavljam izlazi za druge električne uređaje.

Ovo sve bi značilo da ima samo jedan stalan dovod struje, pa tako znači da ako imam verglanje kada okrenem ključ u položaj za verglanje a pre toga nemam kontakt, znači da je uložak koji sam kupio težak krš i da pravi problem kao i stari... Moram sutra da proverim na licu mesta na autu.

Jel' neko voljan da prokomentariše da li pravilno razmišljam? Hvala!

Edt: da napomenem da sam unimerom utvrdio da su pin 30 i pin sa slovom "P" kratko spojeni.


« Poslednja izmena: Oktobar 21, 2018, 09:44:16 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Vergla a nema kontakta.
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 21, 2018, 10:30:26 posle podne »
P je za parking svetla, S za zujalicu kad ostane kljuc u bravi a X za potrosace.

Van mreže proka038

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 235
  • Age: 45
  • Lokacija: Ni
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Vergla a nema kontakta.
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 22, 2018, 09:03:17 pre podne »
Posto imas alarm proveri kod bosh brave zica koja je secena (kad je alarm aktiviran da ne daje kontakt) da nije oksidirala jer je u pitanju deblja zica i ako nije zalemljena , ocisti je i zalemi  .

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Vergla a nema kontakta.
« Odgovor #6 poslato: Oktobar 22, 2018, 12:46:12 posle podne »
@ Ivan, hvala sad mi je jasnije.
@ Proka 038, hvala za ideju. Sa brave je sečena žica sa kontakta 50, tj. za anlaser. Ona je deblja, crveo crna i sa nje je išla žica na anlaser. Bilo je namešteno tako da dok je alarm uključen i auto pod blokadom, potencijalni lopov kada krene da krade auto, pored toga što alarm svira, auto i vergla, verovatno da bi on pomislio da nešto drugo nije u redu...
Pošto je mi je bila sjebana i buxna na anlaseru zbog toga, ja sam još pre par godina tu žicu otkačio sa anlasera, kupio novu buxnu za anlaser, a danas sam skroz izvadio tu žicu, skroz sa brave otkačio. Mislim koj' će mi, tako da sada dok je auto pod blokadom, kad okrenem kljkuč, on ne daje kontakt, sirena svira, a ranije i je lažno verglao.

Žica koje ide sa pina broj 15, koja služi za davanje kontakta, koju si ti pomenuo je crna, dosta tanja. Sada kad je sve u redu, na njoj nema struje, sve dok ne okrenem ključ u položaj za kontakt. Ostavio sam sve rastureno, da kad se ponovo desi da nemam kontakt proverim da li na njoj ima struje u položaju za kontakt. Da možda eliminišem uložak brave. Kontam, da je do alarma, onda bi da kad se to desi svirala i sirena i ne bi bilo ni verglanja, jer tako radi kad je pod blokadom, tako da za sada na alarm najmanje sumnjam.
Problem je, što mi se to prvi put desilo letos, samo jednom, pa ponovo pre neki dan dva dana za redom, što znači da mogu da prođu meseci da se ponovo desi. Trenutno kopati sve živo, a sve radi, mislim ne znam....
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.