Autor Tema: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI  (Pročitano 74244 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #380 poslato: Septembar 18, 2020, 04:22:16 pre podne »
Ovi u Indjiji imaju posebno gumice i osigurace. Ja sam sa ovog creva, koje sam promenio, skinuo. Trebace to vec za nekoga.

Zamenjen motoric za recirkulaciju...Moze bez skidanja table, samo kaseta mora i suvozacevo sediste se spusti i legnete kontra, da vam glava bude gde stoje suvozaceve noge. Jer je motoric ka pozarnom limu, na toj strani tunela za grejanje, kontra od ventilatora. I nema drugog nacina da vidite to sto radite. Ima svoj nosa%u010D, na kome su zabice za kabl, na koje morate da obratite paznju. A taj nosa%u010D se drzi na dva hol-%u0161rafa 8, a sa trece strane je zabica koja se uzlebi u drugu na zidu tunela grejanja.

Na prvoj slici su motorici za toplo-hladno, crveni dzek i noge-lufteri, plavi dzek. Ovaj izduv za noge ima sa strane sraf, pa moze da se popusti, da se malo pomeri i dobije prostor. Pa motoric za toplo-hladno ispadne najlaksi za zamenu. Noge-lufteri je vec muka da se zamenu. Srafovi su daleko.



Motoric recirkulacije, kako stoji i gde, polozaj...







Klapna recirkulacije...



I skinut motoric...




Mislio sam da je teze, ali osim polozaja iz kog mora da se radi, nije toliki problem. Lako se upasuje sa klapnom, sto sam mislio da ce biti teze sa obzirom na prostor. Namontiran je drugi polovan ispravan, radi kao sat.
« Poslednja izmena: Septembar 18, 2020, 04:39:41 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Zeleni Zub

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 295
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5,5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #381 poslato: Septembar 18, 2020, 07:01:20 pre podne »
Odlicno si to odradio, sad si miran.
Mislim da bih i ja trebao moje da zamenim ili da probam makar da ih ocistim, posto ne zatvaraju uvek.
Super i za fotke  thumbup
Sad lepo tacno znam gde su, pa manja frka da se upustim u akciju.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #382 poslato: Septembar 18, 2020, 01:22:05 posle podne »
Čitam opet post i jednu pogresnu informaciju sam napisao i evo, ispravljam se. Kljuc za srafove koji drze motoric je 6,5mm na 1/4 cola, a ne 8mm. Bez brige, on ima i u onom kompletu na 3/8 koji ima kod Kineza. Nego sam bio doneo do kola sve koje sam pretpostavio da mogu da budu, jer je tesko ustati iz tog polozaja. wacko

Probao sam da prikljucim na dzek, dok jos nisam vratio na mesto, stari i novi motoric. Stari zapinje, radi, pa ne radi, pa preskace. A novi radi odlicno.

Auto, samo ako hoces njime da se bavis, uvek ima neku, makar, glupost-sitnicu koja treba da se popravi, ma koliko da si pedantan i da volis da sve radi.

Za beogradsku guzvu, posebno kada stanes na nekom semaforu ,,prodje mi mladost" do nekoga ko dimi kao toplana, recirkulacija je spas.
« Poslednja izmena: Septembar 18, 2020, 01:23:51 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #383 poslato: Septembar 21, 2020, 10:13:24 pre podne »
Opet pogresna informacija, kljuc za srafice je 5,5. Ovaj put provereno.  boodala  Prosli put, kada sam skidao motoric za toplo-hladno, nisam mogao sa gedorom da pridjem, pa sam napravio okasti kljuc od nekog starog oblaznulog 6, koji sam malo cuknuo i dosao je na 5,5 , pa sam sa njim mogao da dohvatim najdalji sraf.

Nego ljudi, imam jednog Passata kao mog, samo sa manuelnom klimom da resim. Nece da greje, vrlo slabo. Pa, u slucaju da ustanovim da je u kabini problem (nije jos bio da ga ispitam, mozda je i mali hladnjak zapusen, ne znam dok ne vidim) u klapnama, jel on ima sajle ili motorice? Na B5, koji sam imao pre ovog B5.5 , imao sam manuelnu klimu, ali nikada sa njom ni u kom smislu nisam imao problem, pa nisam ni rasturao da vidim kako je.

Dalji planovi za Passata su mi hrom nosači i poklopci retrovizora, a nesto i razmisljam da se upustim da ugradim sedista sa grejacima i da ih naravno, povezem. Instalacija verovatno ide preko releja, ali kad dodje to na red, raspitacu se kako.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #384 poslato: Novembar 07, 2020, 09:15:09 posle podne »
Pukla je pletenica na auspuhu. Pre par dana, primetim da mi auto kada je hladan pravi neki zvuk lupanja u metal, kao da se sa nekim gvozdjem brzo-sitno udara u metalno bure. Taj zvuk se posebno manifestovao i pojacavao kada kocim, pa dok se auto ne zaustavi.

Pregledao sam auto i auspuh je jedino gde sam video ostecenje. Iz vise razloga, da to uradim sam kuci, ne bi mi se isplatilo, posebno sto imam odlicnog majstora za auspuhe, koji mi je blizu kuce.

Nema vise tog zvuka. Voznja je opet uzivanje.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #385 poslato: Jul 28, 2023, 09:30:49 pre podne »
Uh, ala se nahvatala paučina na ovoj mojoj temu...

Valjalo bi da se oduva jednom količinom slika, kojih nece biti u ovom postu. Imam neke radove na kolima, slikacu posle njih.

Passat je i dalje kod mene, blizu sam 200000 km pređenih sa njim. Za 10 godina naravno da je bilo kvarova, ali me izdao nije nikad toliko da nedge ostanem, da ne mogu do kuce da dodjem.

Inače sam se bavio jednim poslom, vezano za drugi auto, nije moj, ali od jedne osobe koja meni mnogo znači u zivotu. Nije VW, ali provucicu i tu pricu kroz ovu temu. Bila je havarija na motoru, samostalno sam otvorio isti, odradio dobro, putrudio se stvarno, juče je došao rezultat, vratio sam taj auto na drum, iako je bio viđen na otpadu zbog finansijske neisplativosti popravke kod majstora. Veliki posao, sam po sebi, čak i kada sve ide kako treba, a ovde je bilo puno toga što je bilo nepredviđeno. Pisaću i o tome...

Došao je red na Passata, treba da se urade neke sitne popravke, posle toga, biće slika i priče

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže jerotije318

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 667
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat b5.5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #386 poslato: Jul 28, 2023, 02:43:12 posle podne »
Jel su pale cene ?
Koliko se orijetaciono krece prodajna cena limuzine b5.5, 2004 god skoro registrovan, 96 kw u full stanju ?
Mozda bi doplatio za neki suv :)
Samo VW

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #387 poslato: Jul 29, 2023, 04:21:11 posle podne »
Drago mi je da su stari članovi i dalje aktivni. Sve najbolje ti želim @BladeBG

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #388 poslato: Avgust 11, 2023, 08:46:40 posle podne »
Hvala ti na lepim željama. Takođe i ja tebi želim sve najbolje.  :46 :26

Još nema onog pravog materijala kojim bi dopunio temu, u radovima sam, ruke od ulja do lakata, a i do ramena nekad. Ali bice uskoro...pre neki dan je bilo u dan 10 godina kako je Passat kod mene. Uskoro mi je registracija, najgori na spisku poslova koje moram da uradim je naravno, zamena brave. Imam da menjam prednji ležaj, dva ramena i gumice na balans-štangli + mali servis koji redovno ide još malo, ali ću poraniti ovaj put uz ostale radove. I sve mi je to lakše da uradim, nego da menjam bravu.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Na mreži mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #389 poslato: Avgust 11, 2023, 09:35:27 posle podne »
Bitno je da se čačka ponešto
Baci koju sliku kad budeš mogao
TDI POWER

Van mreže jerotije318

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 667
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat b5.5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #390 poslato: Avgust 12, 2023, 02:52:59 pre podne »
.
Da osvezim temu,
evo mog lepotana >





Samo VW