Pozdrav svima.
Od pre godinu i po dana vlasnik sam golfa 2 1.8 benzin 66kw 90ks k jetronic bez ikad ugradjivanog plina.
Dešava mi se da kada je motor hladan auto uvek upali ali vrlo brzo i ugasi (posle 2 sekudne rada). Palim auto bez gasa. To se dešava nekih 6 puta kada auto ustali rad i ler gas na oko 900 do 1000 obrtaja. Kada je dosta hladno, npr minus 10 i više, ako ne upali do 56 puta palim ga sa gasom na 2500 obrtaja, držim oko pola minuta i nakon toga mogu da vozim. U vožnji se ponaša vrlo dobro, lepo ubrzava, ne pravi problem kada stajem na semaforu. Pored toga teže startuje i kada je motor topao i stoji oko pola sata.
Ono što sam uspeo da vidim je da li baca gorivo na tzv petoj dizni za hladan start..i baca. Izmerio sam otpor na njoj i iznosi oko 4 oma što je u granicama koliko sam video.
Neko mi je od prijatelja rekao da bi možda mogao biti termo davac..njega nisam skidao a otpor kada je motor hladan iznosi negde oko 35 oma. Ali sigurno da prilikom startovanja peta dizna sprica gorivo.
Otpor na pomoćnom ventilu za vazduh iznosi oko 50 oma.
Otpor na regulatoru pritiska goriva iznosi oko 13.5 oma. Jedva sam pronašao neku specifikaciju na internetu i po broju regulatora pritiska br. 063 133 403a ili 0 438 140 026 otpor bi trebao biti oko 20 oma.
Pritisak nije meren. Mehanicar ce mozda ove nedelje to da uradi.
Molim vas za saradnju i pomoć. Ovo sam vam predstavio iz ugla čoveka koji ne znam toliko o automobilima.
Šta može biti problem?
Miloš iz Kragujevca