Autor Tema: Leon Mk2 2007  (Pročitano 6554 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže leonnnn

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1P
Leon Mk2 2007
« poslato: Oktobar 30, 2021, 02:21:29 pre podne »
Novi clan, Leon 1.9 TDI ( BLS ) sa DPF-om.
Uvoz nemacka, servisna knjiga, 227k na satu.  biggrin

Oprema - Tempomat, mf volan, senzor za svetla i kisu, automatska klima, grejanje sedista, senzori za parkiranje..
Auto nije nov nov nov  lollol

Ima ulaganja - Vlazi ulje kod dihtunga glave sa desne strane motora (Dihtung tandem pumpe?)  :huh:
Ventilator kabine ne radi ( 01273 greska), Zadnja vrata ne otkljucava svaki put ( 00930 greska)
Auto ne dimi i vuce perfektno ali ima neprijatan miris iz auspuha koji nestane posle agresivnije voznje.

Pisite vasa misljenja i savete za ove probleme a evo i nekih slika i snimak prvog paljenja  biggrin







https://streamable.com/mvx33b

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: Leon Mk2 2007
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 30, 2021, 08:41:02 pre podne »
Ima on malo više od 227k al nema veze to su dečije bolesti,na prvi pogled deluje korektno.

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Leon Mk2 2007
« Odgovor #2 poslato: Oktobar 30, 2021, 09:24:35 pre podne »
To što ti smrdi iz auspuha je regeneracija DPF-a, smrde čestice koje se spaljuju. Vozi ga četvrtom na 2500 obrtaja 15-ak km i regenerisaćeš DPF. To sa bravama je standardan problem, namotaji se zaprljaju i onda ili stoje stalno otključana ili nekad rade, nekad ne. Imaš više YouTube videa o popravci tih brava, pa možeš i sam da popraviš ako si malo vještiji i imaš alata.

Van mreže leonnnn

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1P
Odg: Leon Mk2 2007
« Odgovor #3 poslato: Oktobar 30, 2021, 01:45:21 posle podne »
Ima on malo više od 227k al nema veze to su dečije bolesti,na prvi pogled deluje korektno.
Km prava, auto nije puno vožen u svakom slucaju hvala :)

@Vwasil
Kako mogu znati kad mi on radi regeneraciju? Ako uopste radi sam posto nema nikakvih simptoma regeneracije.
Ovo mi je prvi dizel tako da nemam bas iskustva pa su mi svaki predlog i pomoc dobrodosli, hvala :D

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

« Poslednja izmena: Oktobar 30, 2021, 03:31:34 posle podne od strane Modus »

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Leon Mk2 2007
« Odgovor #4 poslato: Oktobar 30, 2021, 02:38:36 posle podne »
Isti motor je kod mene, znam da radi regeneraciju tako što motor promijeni zvuk i podigne obrtaje na 1000, smrdi po malo iz auspuha takođe. Uvijek kad ga gasiš i kad je na radnoj temperaturi gledaj obrtaje, ako su na 1000, radi regeneraciju, u tom slučaju ga ostavi da radi dok ne slusti obrtaje, nemoj da prekidaš regeneracije. Vozi ga češće na otvorenom putu iznad 2000 obrtaja, zbog DPF-a, i gledaj da sipaš gorivo kad dođe do 1/4 rezervoara, jer su uslovi za regeneraciju radna temperatura, 4 brzina iznad 2000 obrtaja i barem 1/4 rezervara. Povremeno sipaj Wynns aditiv za DPF, najbolje kad ideš na dalji put. Ako se svega ovoga pridržavaš sigurno nećeš imati problema sa
DPF-om i bićeš zadovoljan.
Inače, Seat je odličan, samo ga redovno održavaj. Ulje bi ti bilo najbolje na 10 000km da mijenjaš, sipaj 5W30 ACEA C3 VW504/507.

Van mreže leonnnn

  • VW Početnik
  • Poruke: 21
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon 1P
Odg: Leon Mk2 2007
« Odgovor #5 poslato: Oktobar 30, 2021, 02:57:13 posle podne »
Za sad sam odusevljen ovim motorom, jedino me nervira ono vlazenje ulja pa se nadam da je samo dihtung tandem pumpe u pitanju. Hvala puno legendo.

Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

« Poslednja izmena: Oktobar 30, 2021, 03:30:40 posle podne od strane Modus »