Autor Tema: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.  (Pročitano 9380 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Ogish4

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon mk3 1.2 TSI 2017.
Odg: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.
« Odgovor #20 poslato: April 12, 2021, 03:55:24 posle podne »
Hvala svima, bas mi je drago da vam se svidja.  :26

Van mreže gorant92

  • VW Početnik
  • Poruke: 49
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.
« Odgovor #21 poslato: Jul 07, 2021, 12:43:15 pre podne »
Sad sam procitao probleme koje si imao/imas sa menjacem. Mogu samo reci da imam slicne, ako ne i iste probleme kao i ti na Passatu B7 6-brzina.
Kod mene je to pocelo da se manifestuje tu negde nakon zamene seta kvacila u ovlascenom servisu. Isao na reklamaciju kada se prvih par puta dogodilo i nisu nista utvrdili. Desava se nasumicno, nema pravila.

Dakle problem se manifestuje samo kada auto stoji, dok je u voznji sve deluje normalno. Ponekad samo zna teze da izlazi iz prve kad saltam u drugu ali ne verujem da je ta pojava vezana za ovo, mozda i jeste.
I kao to sto ti kazes, nekada nece da udje u prvu ili rikverc kao da udari u nesto na pola hoda i osecaj je da cu polomiti rucicu ako probam jace da gurnem. Tada obicno pustim pa pritisnem kvacilo ponovo ili prebacim u neku drugu brzinu (npr. druga ili treca) pa tek onda udje u prvu ili rikverc.

U voznji nemam nikakvih problema, samo je problem dok se auto ne krece. Cak se desava i dok je ugasen - bas to sto kazes, dodjem, parkiram i onda zapne na ulasku u prvu. Tada samo vratim u drugu pa prvu…
Ume jako da iritira posebno u guzvama i na semaforu kada treba da krenem i tako kad zaglavi tacno bih iscupao rucicu.

E sad, isao kod svog majstora na mali servis i tako kroz pricu spomenem ovaj problem. Kaze on imao je par takvih slucaja. Naime kod ovih sestobrzinskih menjaca konstrukcija je malo drugacija nego na menjacima sa 5 brzina. Kako on kaze (ne secam sada tacno u detalje sta je ispricao sve) razloka se dosed nekog lezaja na deklu i to je problem. Dakle mali pomeraj izbaci neke stvari iz sinhronizacije i onda bukvalno moras izborom neke druge brzine da pomeris malo osovinu da bi mogao ubaciti u rikverc ili prvu i to se samo manifestuje kada auto stoji u mestu. Uglavnom resenje je ili da se zameni deklo koje je poprilicno skupo ili da se obradi dosed u deklu i ubaci mesingana caura u koju se nabije (novi) lezaj ako je tolerancija velika. Time se problem resava ali postoji sansa da se ponovo desi jer je po njegovim recima to nesrecno reseno na tim menjacima.
Uglavnom kaze da je odradio 4-5 komada do sada bas sa takvim simptomima i da posle toga niko nije imao zamerke.

Ja to jos nisam radio, ali uskoro se skida menjac zbog zamene plivajuceg pa cemo da vidimo.
Od caleta passat b6 sa 5 brzina pregazio preko 600000km i salta bolje nego moj. Neverovatno…

Svakako cu pisati na forumu kada/ako resim problem kod sebe.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Van mreže Ogish4

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon mk3 1.2 TSI 2017.
Odg: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.
« Odgovor #22 poslato: Jul 07, 2021, 11:32:35 posle podne »
Moje misljenje je da je to generalni problem sa VW menjacima koji se desava svuda u svetu. Pratim inostrane forume i javljaju se ljudi sa istim problemima iz celog sveta. I pored toga, to VW nije proglasio za problem. Cak postoje i shvatanja da to zaista nije problem nego eto, takvi su manuelni menjaci. Pa da je tako svaki menjac na svetu bi bio takav.

Inace meni se to ne desava stalno, zavisi kako se poklope delovi u menjacu kada stanem, sinhroni, sta li...

Pogledaj coveka sa novom Ibizom, uzas:

https://youtu.be/Zx0f6OVguP0

U guzvama sto kazes, da popizdis. Kada ne mozes odmah da krenes.

Sta je dosed dekle? Kod mene se ovo manifestovalo od prvog dana, ne dolazi u obzir bilo kakvo trosenje materijala. Nista ne razumem to sto pricas sto ti majstor kaze ali u svakom slucaju obavezno javi.

Van mreže Ogish4

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon mk3 1.2 TSI 2017.
Odg: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.
« Odgovor #23 poslato: Avgust 24, 2021, 09:28:06 pre podne »
Imam potencijalni problem.

Buduci da je auto apsolutno necujan kada stoji a upaljen je, kao da ne radi, prosle nedelje sam primetio odozdo kao neke blage vibracije koje dolaze ispod sedista i ispod nogu. Kao da me neko lupka odozdo i kao da se auto na sitno "drma" s tim sto je to samo osecaj, realno je miran volan, menjac, plastika, sve na svom mestu. Malo sam se opteretio time i sipao sam kao aditivirani benzin, juce malo vozio po otvorenom putu i to se i dalje desava medjutim onda primetim da prilikom stajanja na semaforu, obrtaji sa uobicajenih 650-700 odu na 950. Na sledecem stajanju se vrate. U voznji apsolutno nikakvih problema, dosao skoro sa mora, vozen muski, sipano dobro gorivo. Nisam siguran da li se to i ranije desavalo a da nisam primetio odnosno da li je to normalno i u kom rezimu. Radi se o situaciji kada klima ne radi a motor je zagrejan na radnu temperaturu. Bord nista ne prijavljuje, potrosnja normalna (odlicna kao i uvek).

Recimo jutros, posle minut-dva voznje, on je kao vec podigao sve lampice da se zagrejao na radnu i na semaforu je podigao sa 650 na 950 i tako je drzao dok nisam pipnuo gas ili krenuo pa stao kada je opet vratio na 650-700. Nisam siguran da li je to normalno, nisam zagledao kao sada sto radim. Mislim da sam to video pre neki dan i kada je bio zaista zagrejan ali nisam siguran.

Misljenja ?

Van mreže Vwasil

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +6/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagel Golf Plus 1.9 2008
Odg: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.
« Odgovor #24 poslato: Avgust 24, 2021, 12:56:18 posle podne »
Aditivirano gorivo, barem kod nas u Crnoj Gori je isto kao i obično. Ja ti predlažem da uzmeš aditiv za gorivo koji se sipa na određenu litražu goriva, ali ne bilo kakav, nego neki kvalitetniji, ja koristim Liqi Moly za mog dizelaša, ali i Wynns je dobar. Izbjegao bih Sinax ili one K2 aditive. Pa sipaj aditiv za čišćenje kompletnog sistema benzinskog motora, ili koji već hoćeš, pa da ga voziš na nekih 3-4000 obrtaja malo duže vremena, da bi aditiv odradio svoj posao, i trebalo bi da će motor mirnije raditi, smanjiti potrošnju i biti maaalo bolji na gasu.

Van mreže Ogish4

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon mk3 1.2 TSI 2017.
Odg: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.
« Odgovor #25 poslato: Avgust 24, 2021, 05:01:18 posle podne »
U pravu si generalno mada ovo, siguran sam, nema veze sa gorivom, ne znam ni zasto sam to spomenuo.
Em je presao malo, 62k, em se vozi muski a i tek sam stigao sa mora, produvao sam ga samo tako.
Realno bas bi bilo porazavajuce da su meni zaprljane dizne ili tako nesto jer, pored navedenog, bas vodim racuna gde i sta sipam.

Van mreže Vwasil

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Crna Gora
  • Karma: +6/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagel Golf Plus 1.9 2008
Odg: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.
« Odgovor #26 poslato: Avgust 24, 2021, 05:19:41 posle podne »
Bilo bi poražavajuće da ima problema sa diznama u Njemačkoj recimo, mada mi živimo na Balkanu, kod nas je drastično slaboja kontrola kvaliteta nego u već spomenutoj Njemačkoj, zbog toga je sve kod nas predviđeno da se radi po servisnom uputstvu na pola intervala u odnosu na razvijenije zemlje. Tako i gorivo, kod nas svi dodaju vodu u gorivo, neki manje, neki više, ali nema kvalitetnog goriva. Da li si gledao nosače motora i mjenjača? U tvom slučaju mislim da su nosači koji imaju jedno jastuče u sebi koje je napunjeno mašću, to se dešava da pukne i da se uopšte ne primijeti da je u njemu problem kad majstori gledaju onom metodom sa pajserom i podizanjem nosača.

Van mreže Ogish4

  • VW Početnik
  • Poruke: 72
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Seat Leon mk3 1.2 TSI 2017.
Odg: Seat Leon mk3 1.2 TSI restyle 2017.
« Odgovor #27 poslato: Oktobar 31, 2021, 12:19:54 pre podne »
Pronasao sam ovaj video i strcnuo od srece jer ovo moze biti to:

https://youtu.be/XJfLnPyqxkQ

Odnosno za moj auto

https://www.dieselgeek.com/products/first-gear-getter-for-2008-and-newer-volkswagens?_pos=2&_sid=19a691c8b&_ss=r

Oni to zovu BUSHING. Kao prevod pronalazim jedino UMETAK. Ne znam kako drugacije da ga nazovem.

Da li neko zna gde kod nas moze da se kupi ovakav UMETAK?

Prethodno bih bacio pogled na svoj "shifter".